با این مدل‌ موها در پاییز امسال ظاهر متفاوتی به خود ببخشید
موی کوتاه خوابیده
طراح ارشد Femme Coiffure Salon، رافائل ریبو (Raphael Reboh) می گوید: این مدل در تابستان مد شد و برای پاییز هم استفاده خواهد شد. "خانم‌ها این مدل را خیلی دوست دارند چون زیبا و جذاب است." این مدل بر روی سر Kristen Bell خیلی زیبا به نظر می‌رسید او با ترکیب موی بلوند و روشنش با این مدل، بُعد زیبایی به موهایش داده است.
 
 
 خرمایی تیره
استاد Orib Hair Care، آدام لیورمور (Adam Livermore) گفته است: "این پاییز خانم‌ها بیشتر به دنبال رنگ‌های تیره‌تر هستند". او توصیه کرد افرادی که مویی خرمایی دارند از طیفی طلایی و قرمز در موهایشان استفاده نمایند. او افزود: "اینکار به شکل متفاوتی نور را انعکاس می‌دهد و جلوه بیشتری به رنگ چشمانتان می‌دهد". برای نمونه Kristin Wiig که چشمان آبی‌اش در کنار رنگ قهوه‌ای- قرمز موهایشان جلوه زیباتری پیدا کرده است.
 
موی کوتاه برشدار
طراح Rita Hazan Salon، رز صفدری (Roz Safdari) گفته است : "موی کوتاه برای پاییز است. من فکر می‎کنم موهای کوتاه زیادی امسال ببینیم." برای نمونه مویی مانند Shailene Wodley می‌تواند مناسب باشد.
 
موی بلند موجدار
رافائل ریبو گفته است : "من همیشه از طرفداران موی بلند موجدار بودم". او پیش‎بینی می‎کند که امسال موهای موج داری مانند Nina Dobrev مد شوند.
 
بلوند کاهی
به نظر طراح و مشاور رنگ در RedKen Creative  تریسی کونینگهام (Tracy Cunningham) در این فصل توجه افراد زیادی (مانند Michelle William در جشنواره‌ Met Gala  2014 ) را جذب کند. او افزود: "امسال به ویژه در ماه‌های سرد سال روشن‌ترین رنگ‌های بلوند انتخاب می‌شوند" سعی کنید رنگی مناسب پوست صورتتان را انتخاب کنید.
 
فرق باز
در هفته‌ی فشن پاییزی مدل‌های از Stella McCartney، Valentino و غیره توجه همگان را به خود جلب کرد که بخش قابل توجه آنها فرق موهایشان بود. Zoe Saldana در فرش قرمز با این مدل ظاهر شد.
 
موهای یک طرفه
رافائل روبو گفته است: "این مدل ظاهر زیبایی دارد و حتی اگر موی بلندی هم داشته باشید این مدل جلوه‌ زیبایی به آن می‌بخشد". برای نمونه Resse Witherspoon با انداختن یک طرف موهایش روی ابرو جلوه‌ طبیعی به موهایش بخشیده است.
 
 
 

تهیه و ترجمه : گروه سبک زندگی سیمرغ
seemorgh.com/lifestyle
اختصاصی سیمرغ