به عنوان یک نویسنده‌‌ی زیبایی باید بگم رژ لب و برق لب از مجبوب‌ ترین لوازم آرایشی هستند. خبر خوب برای شما اینکه این سه رنگ به هر خانمی می‌آید بنابراین حتما آن را در لوازم آرایش خود داشته باشید
جیل پیرکیا (Jill Percia) نویسنده‌ی Women’s Health در مورد چند رنگ رژ لب که به هر خانمی می‌آید توضیح می‌دهد.
به عنوان یک نویسنده‌‌ی زیبایی باید بگم رژ لب و برق لب از مجبوب‌ ترین لوازم آرایشی هستند. خبر خوب برای شما اینکه این سه رنگ به هر خانمی می‌آید بنابراین حتما آن را در لوازم آرایش خود داشته باشید.

بیشتر بدانید : رژ لب های مد شده برای تابستان 2018، به مناسبت روز جهانی رژ لب

رنگ خامه‌ای خنثی :
این رنگ یکی از رنگ‌های متداولی است که همیشه توصیه می‌کنم. همچنین این نوع رژ به چشمان مشکی نیز خیلی می‌آید و از این رو من همیشه از آن استفاده می‌کنم. من معمولا ازMAC Cosmetics Crème D'Nude  و Crème Cup استفاده می کنم. هر دو آنها کم رنگ هستند و به ترتیب طیفی از هلویی و صورتی دارند و با زدن آنها صورت شما بی روح به نظر نمی‌آیید.
قرمز مات :
اگر قرار باشد تنها از یک لوازم آرایشی استفاده کنی آن باید یک رژ لب روشن باشد. رنگ قرمز رژ لب حتی اگر آرایش دیگری نداشته باشید به صورتتان شادابی می‌بخشد. من از رژ لب NARS Dragon Girl Velvet Matte Lip Pencil  استفاده می‌کنم که خیلی ملایم است و لب را خشک یا کوچک نمی‌کند. همچنین این رژ لب کمی طیف صورتی رنگ نیز دارد تا از مد افتاده به نظر نیایید.
رنگ توتی براق
یکی دیگر از رنگهایی که هر خانمی باید داشته باشد یک رژ لب به رنگ توتی براق است. این رنگ رژ لب پوست شما را بازتر نشان می دهد.
 




تهیه و ترچمه : گروه سبک زندگی سیمرغ
seemorgh.com/lifestyle
اختصاصی سیمرغ