با راز زیبایی ستاره های هالیوودی از زبان مادرانشان آشنا شوید.
راز زیبایی چهره‌های هالیوودی چیست؟ ما در اینجا توصیه های مادرانه‌ای که این مشاهیر برای زیبایی خود به کار گرفته‌اند را برایتان آورده‌ایم.

کریستین بیل
مادرم همیشه در 16 سالگی به من می‌گفت که برای جلوگیری از چین و چروک صورت، از همین حالا باید رژیم غذایی خود را رعایت کنم. او از همان زمان یک کرم مرطوب کننده و یک کرم دور چشم برای من تهیه کرد. به نظر من ایده‌اش کارساز بود.


گیلیانا رانسیک
او درباره مادر خود می‌گوید: «حتما می‌دانید که او به سن 70 سالگی نزدیک است اما شبیه 50 ساله‌ها به نظر می‌رسد. او پوستی زیبا دارد و از مراقبت‌های پوست ارزان قیمت مانند روغن‌های طبیعی، به عنوان مرطوب کننده، استفاده می‌کند و به همین دلیل است که در این سن، بدون بوتاکس، پوستی بی چین و چروک دارد.»


کیتی کوریک
مادرم از کرم شب لانکوم، هم برای شب و هم برای روز، استفاده می‌کند و زمانی که آنها را تمام می‌کند به من می‌گوید: «می‌توانی برایم یک کرم شب لانکوم تهیه کنی؟» در ضمن او اصلا اهل آرایش نبود.


گرتچن روزی
این ستاره بلوند از زیبایی موهایش می‌گوید: «مادرم هر شب موهایم را با بیگودی می‌بست، به همین دلیل از آن زمان تا کنون، همیشه موهای فر زیبایی داشتم.»


ویتنی پورت
این مدل مشهور می‌داند برای زیبایی پوست‌اش چه کند؟ او این ترفند را از مادرش زمانی که نوجوان بود، یاد گرفت. «من از دوران نوجوانی از کرم دور چشم استفاده می‌کنم.»


کتی لی
مادرم همیشه من را مجبور به استفاده از کرم ضد آفتاب می‌کرد. من هر روز از کرم ضد آفتاب با SPF 30 استفاده می‌کردم.


کیم کترال
این بازیگر مشهور سریال «جنسیت و شهر» می‌گوید: «مادرم همیشه به من می‌گفت که برای جلوگیری از آفتاب، کلاه بگذارم.» به همین دلیل من کلاه‌های بی‌شماری دارم.




گردآوری : گروه سبک زندگی سیمرغ
www.seemorgh.com/lifestyle
منبع : niniban.com



مطالب پیشنهادی :
جدیدترین مدل های موی باز
جدیدترین و زیباترین مدل های گل برای تزئین مو
آموزش 6 مدل زیبای بافت مو
6 توصیه برای جلوگیری از سفید شدن مو
9 مشکل اصلی در مو، 9 درمان موثر