برای این رنگ پوست در کنار چشمهای سبز بهتر است پوست خود را با همان رنگ تیره حفظ کنید، زیرا سعی در روشن سازی آن از شیکی و زیبایی آرایش این چهره ها کم می کند...
سبک زندگی سیمرغ سعی دارد تا با تقسیم بندی بر اساس رنگ پوست و رنگ چشم شما را در جهت آرایشی برازنده و مطلوب یاری دهد، در این قسمت با آرایش پوست تیره و رنگ چشم سبز با ما همراه باشید:
 
1-برای این رنگ پوست در کنار چشمهای سبز بهتر است پوست را با  همان رنگ تیره ای که هست حفظ کنید،  زیرا سعی در روشن تر سازی پوست از شیکی و زیبایی آرایش با چنین رنگ چشمی کم خواهد کرد.بنابر این پس از استفاده از ضد آفتابتان از کرم پودر یا پنکیک همرنگ آن استفاده نمایید.
 
2-آرایش چشمها را می توانید با مدل های مختلف و زیبایی سایه بزنید:
 
 الف) رنگین کمانی:
در این مدل می توانید از انواع مداد یا سایه های رنگی استفاده کرده و آرایش چشم خود را نسبت به آرایش معمول همیشگیتان تغییر دهید و متفاوت تر عمل کنید.
 
 
 
 
  ب) همرنگ و هماهنگ رنگ چشم ها:
در این مدل تنها با یک مداد همرنگ یا نزدیک به رنگ چشمها، پشت چشمها را کامل و زیر آنها را تا نیمه سبز کنید و سپس مژه های بالا و پایین را ریمل بزنید.
 
 
 
3- به دلیل تیره بودن پوست ،  گاهی از سایه هایی که سبزی رنگ چشمها را باز تر می کند مثل دودی و خاکستری و چهره را شیک تر وخاص تر می سازد نیز می توان استفاده کرد و آرایش را به سمت آرایشی مات کشاند.
 
 
  4- رژ گونه را نزدیک به رنگ پوست و کمی تیره تر انتخاب کرده  و با استفاده از رژ لبهای گلبه ای و هلویی نزدیک به  رنگ چهره، آرایش  خود را خاص سازید.
 
 
 5- کشیدن خط چشم سیاه ، داخل چشمها ی سبز همیشه آنها را زیباتر ساخته و نسبت به این گروه رنگ پوست ، جذابیت چشمها را دو چندان خواهد ساخت.
 
 
 
« هرگاه به رنگهای زیبای خداوندی می نگرم، وجود زیبایش را بیشتراحساس می کنم »
 
تهیه وتدوین: گروه سبک زندگی سیمرغ- زهرا پهلوان زاده
 www.seemorgh.com/lifestyle
 اختصاصی سیمرغ
 
 مطالب پیشنهادی:
آرایش صورت با پوست سفید و رنگ چشم سبز!
آرایش صورت با پوست سفید ورنگ چشم روشن یا عسلی !
آرایش صورت با پوست تیره و چشم قهوه ای!
آرایش صورت با پوست گندمی ورنگ چشم قهوه ای !
آرایشی ملایم مناسب همه جا