برای اینکه بدانید خودتان چطور می توانید هر کدام از این مدلهای جدید کوتاهی را آماده و درست کنید در این قسمت با ما همراه باشید...
شاید به تازگی موهایتان را مدلی از جدیدترین مدلهای کوتاهی زده باشید و همان موقع در سالن با نحوه ی درست شدن آن آشنا شده باشید اما برای اینکه بدانید خودتان چطور می توانید هر کدام از این مدلهای جدید کوتاهی را آماده و درست کنید در این قسمت با ما همراه باشید...
1- از کوتاهترینها شروع می کنیم :
حتی اگر موهایتان را یک سانتی کوتاه کرده اید با گرفتن سشوار در همه ی جهتها بر روی مو به آنها فرم و کمی پف و حالت دهید و بعد از ژل یا موس استفاده کنید، سشوار را ابتدا از جلوی پیشانی و زیر چتریها بگیرید، بعد دو طرف گوشها از پایین و سپس پشت سر از زیر گردن و در نهایت بالای سر،  در جهات مختلف سشوار بگیرید تا همه ی موها حالت ایستاده پیدا کنند، حال کمی موس یا ژل به نوک انگشتان زده و به آنها  فرم دهید.
2-کمی بلندتر: درصورت لخت بودن موها آنها رابا سشوار پف و حالت دهید و اگر موی مجعدی دارید ابتدا با سشوار موها را خشک کنید و سپس با استفاده از یک اتوی موی باریک آنها را صاف کرده،  در پایان با استفاده از موس و یا برای دوام بیشتر از چسب مویی که به نوک انگشتان می زنید آنها را در خلاف جهت هم بکشید و فرم دهید .
3- تا روی گوش : اندازه ی این مدل مو طوریست که پس از صاف شدن با اتو ی مو و یا لخت شدن با سشوار باید آنها را در یک جهت و آنطرفتر از فرق کج معمولی فرم داد که  البته برای اینکار بهتر است از یک کرم ژل که موها را نه زیاد سفت می کند و نه خیلی لخت و نرم استفاده کرد.
4- ورزشکاری : برای خانمهای ورزشکار معمولا مدلهایی که خوب پتاژ میشوند و لا به لای موها با تیغ کم حجم تر خواهند شد مناسب است بخصوص زمانی که موها حجیم و پرپشتند،  درست شدن آنها به حالت صاف با استفاده از کمی کرم مو بسیار شیک و زیباست.
 
5- رسمی : خانمهایی که بیشتر اهل کت و دامنند اکثرا موافق یک موی کوتاه پشت گوش و یکدستند که با سشوار کشیدن از زیر و استفاده از کمی واکس یا کرم مو می توان آنرا  ساده و زیبا کرد.
6- اگر مایلید برای مجالس آنها را با پوش درست کنید :
 بعضی اوقات دوست دارید موی کوتاه خود را خیلی مرتب درست کنید به طوری که علاوه بر یکدست و مرتب بودن با هر تکان و حرکتی به هم نریزد، کاری که بیشتر آرایشگاهها برای خانمهایی که دوست دارند موها میزانپیلی شوند انجام می دهند .
شما نیز با جدا کردن قسمتی از موها در پشت گوش آنها را در مرکز پوش داده و لابه لای آنها کمی تافت یا چسب مو بزنید،  سپس با شانه ی پوش آنها را روی هم مرتب کنید،در قسمت جلوی سر نیز می توانید یکطرف را پشت گوش و طرف دیگر را روی گونه ها بریزید، در پایان هم کف دو دست را کمی  واکس مو زده و به آرامی روی موها بکشید.
7- مدلهایی ساده  اما زیبا :
 
تهیه و گرد آوری : گروه سبک زندگی سیمرغ- زهرا پهلوان زاده
www.seemorgh.com/lifstyle
اختصاصی سیمرغ