استفاده از یک رنگ خاص اما در تون های متفاوت و از کم رنگ به پررنگ برای این دسته گل بسیار زیبا می باشد.این دسته گل بسیار چشم گیر بوده و از جذابیت خاصی برخوردار می باشد.
از دسته گل عروس گرفته تا دسته گل ساقدوش عروس و گل های تزئینی روی میز شام و کارت دعوت عروسی ،ما برای طراحی این ها انواع ترکیب رنگ های زیبا را معرفی کرده و به شما نشان داده ایم که چگونه می توانید با استفاده از یک ترکیب رنگی زیبا و با به کارگیری درست آن ،به چه زیبایی مجلس عروسی خود را زیباتر جلوه داده و به آن جذابیت ببخشید.

نارنجی + قهوه ای 
این طرح رنگ مناسب برای عروسی های پاییزی می باشد.چرا که نارنجی و قهوه ای با این فصل بسیار مناسب بوده و می توان برای تزئین گل و روبان و کارت عروسی و یا حتی دسته گل عروس از این ترکیب رنگ ها استفاده کرد.همانطور که در تصویر می بینید یک کارت عروسی بسیار زیبا از ترکیب این دو رنگ درست کرده ایم. 
 
 
زرد + نارنجی 
این یک دسته گل ایده آل برای عروسی در تابستان است، این دو رنگ مکمل یکدیگر بوده و یک زیبایی  خاص را به این دسته گل داده است.رنگ پایه زرد می باشد و لابه لای آن از رنگ نارنجی استفاده شده است.برای دسته گل ساقدوش عروس بسیار مناسب می باشد.
 
 
سبز کم رنگ + صورتی 
این دسته گل نه تنها بسیار شیک و کلاسیک می باشد بلکه بسیار هم لطیف و زیبا می باشد.اگر قرار است عروسی در فصل بهار برگزار شود این دسته گل برای ساقدوش عروس بسیار مناسب بوده و بهتر است ساقدوش لباس صورتی بسیار زیبا به تن داشته باشد و در نهایت این گل های ریز سبز رنگ یک دسته گل زیبا را درست خواهد کرد.
 
نارنجی + صورتی روشن 
اگر شما می خواهید عروسی را در تابستان برگزار کنید بهتر است برای دسته گلتان از ترکیب رنگ های نارنجی و صورتی کم رنگ استفاده کنید .گل رز صورتی و نارنجی در کنار یکدیگر ترکیب زیبایی پیدا می کنند و بسیار جسورانه خواهند شد .این دسته گل برای عروس بسیار مناسب است و در کنار لباس عروس سفید جلوه ای خاص پیدا خواهد کرد. 
 
صورتی کمرنگ+ صورتی پررنگ
استفاده از یک رنگ خاص اما در تون های متفاوت و از کم رنگ به پررنگ برای این دسته گل بسیار زیبا می باشد.این دسته گل بسیار چشم گیر بوده و از جذابیت خاصی برخوردار می باشد.
 
 
بنفش + نارنجی 
این گل زیبا که از ترکیب رنگ های بنفش و نارنجی می باشد بیشتر مناسب عروسی در فصل زمستان می باشد .لابه لای آن از برگ های سبز استفاده شده است که آویزان کردن آن در سرعروس بسیار جذاب بوده و دیدی زیبا را انتقال می دهد.رنگ نارنجی استفاده شده به مانند رنگ پرتقال جذاب می باشد و زیبایی خاصی دارد.
 
سبز + کرم
سبز و کرم دو رنگ کلاسیک  هستند که زمانیکه در کنار یکدیگر می آیند بسایر برجسته و جذاب شده و با این ترکیب رنگ می توان یک دسته گل بسیار گرم و دل نشین برای عروس مجلس سفارش داد.
 
بنفش + صورتی 
این مدل دسته گل برای عروسی های بهاری بسیار مناسب می باشد چرا که ترکیب رنگ های صورتی و بنفش در آن استفاده شده است که برای دسته گل ساقدوش عرو س بسیار زیبا بوده و هم چنین می توان از این ترکیب رنگ برای گل های کیک عروسی هم استفاده کرد.
 
فیروزه ای + نارنجی 
استفاده از رنگ فیروزه ای به عنوان رنگ پایه برای تحت تاثیر قرار دادن مهمانان بسیار مناسب می باشد.برای دسته گل ساقدوش عروس بسیار مناسب می باشد و همچنین استفاده از رنگ نارنجی در کنار آن برای تزئینات مربوط به انواع لوازم جانبی مجلس عروسی مانند کارت عروسی بسیار مناسب است و بهتر است گل های آن نارنجی باشد تا از جذابیت بیشتری برخوردار باشد. باید بدانید ترکیب رنگ های نارنجی و آبی در کنار یکدیگر بسیار زیبا می شود.




تهیه و ترجمه : گروه سبک زندگی سیمرغ
www.seemorgh.com/lifestyle
اختصاصی سیمرغ



مطالب پیشنهادی :
از مصائب عروس و داماد در روز عروسی
نکاتی مهم در آرایش عروس
نکاتی برای زیباتر شدن در روز عروسی
بهترین لباس کیت میدلتون بعد از عروسی سلطنتی
برای مراسم عروسی چگونه لباس بپوشیم؟