این ترکیب رنگ مخصوص روزهای بهاری و تابستانی می باشد. ما پیشنهاد می کنیم مخلوط گل های زیبای بنفش پررنگ و کمرنگ در کنار گل هایی به رنگ آبی بسیار زیبا خواهد شد و یک دسته گل بسیار شیک را برای سفره ی عقد درست خواهد کرد.
از دسته گل عروس گرفته تا دسته گل ساقدوش عروس و گل های تزئینی روی میز شام و کارت دعوت عروسی ،ما برای طراحی این ها انواع ترکیب رنگ های زیبا را معرفی کرده و به شما نشان داده ایم که چگونه می توانید با استفاده از یک ترکیب رنگی زیبا و با به کارگیری درست آن ،به چه زیبایی مجلس عروسی خود را زیباتر جلوه داده و به آن جذابیت ببخشید.
 
نارنجی + سبز 
این جفت رنگ بسیار کلاسیک بوده و در کنار یکدیگر جذابیت خاصی پیدا می کنند و مناسب برای عروسی در هر زمان از سال می باشند. یک دسته گل بسیار زیبا از ترکیب گل های نارنجی و سبز به وجود آورده ایم که پر از نیلوفرهای زیبا بوده و و مطمئنا مورد علاقه ی هر عروس خانمی می باشد.
 
صورتی روشن + یاسی
این طرح رنگ برای درست کردن گل های روی میز شام بسیار مناسب می باشد .چرا که این ترکیب رنگ بسیار آرام بخش بوده و به میز غذا زیبایی خاصی می دهد و در واقع نگاهی کاملا کلاسیک را به میز شام منتقل می کند. 
 
بنفش + آبی 
این ترکیب رنگ مخصوص روزهای بهاری و تابستانی می باشد. ما پیشنهاد می کنیم مخلوط گل های زیبای بنفش پررنگ و کمرنگ در کنار گل هایی به رنگ آبی بسیار زیبا خواهد شد و یک دسته گل بسیار شیک را برای سفره ی عقد درست خواهد کرد. 
 
قهوه ای + سبز + نارنجی 
این ترکیب رنگ بیشتر مناسب عروسی در فصل زمستان می باشد.از گل های ارکیده و رز استفاده شده است و دسته گلی برای ساقدوش عروس آماده شده که بهتر است ساقدوش عروس لباسی به رنگ نارنجی یا سبز هم به تن داشته باشد ،چرا که همانطور که می بینید از وسایل ترئینی نارنجی و سبز هم برای تزئینات مجلس عروسی استفاده شده است.
 
سیاه + زرد + سبز 
این ترکیب رنگ مناسب برای یک عروسی مدرن و شیک در فصل تابستان است. گل های رز سبز رنگ با برگ های زرد رنگ و سبز رنگ برای درست کردن یک دسته گل زیبا برای عروس بسیار زیبا می باشد و این  دسته گل در کنار لباس عروس سفید بسیار زیبا خواهد بود و روبان سیاه رنگی که دورتا دور آن بسته شده است آن را جذاب تر کرده است.
 
آبی + قهوه ای +سفید 
برای تزئینات روی میز و درست کردن گل های تزئینی روی میز ،ترکیب رنگ های آبی و قهوه ای بسیار مناسب می باشد.می توان گل هایی زیبا با این ترکیب رنگ ها درست کرده و آنها را روی دستمال غذای هر یک از مهمانان قرار داد.
 
قرمز + نارنجی 
این ترکیب رنگ از نگاهی ویژه برخوردار می باشد و مناسب برای دسته گل عروس در فصل پائیز می باشد و حتی برای ساقدوش عروس هم بسیار زیبا می شود و بهتر است اگر این دسته گل قرار است برای ساقدوش باشد لباس او هم از ترکیب این دو رنگ باشد.
 
سبز + قهوه ای 
سعی کنید ازاین ترکیب رنگ برای برگزاری عروسی در فضای بازو طبیعت استفاده کنید. استفاده از چند فام متفاوت از رنگ سبز و قهوه ای برای درست کردن دعوت نامه ها و یا تزئین محل عروسی بسیار زیبا می شود.هم چنین این ترکیب رنگ برای دسته گل ساقدوش عروس هم بسیار پیشنهاد می شود. 
 
 
 

تهیه و ترجمه : گروه سبک زندگی سیمرغ
seemorgh.com/lifestyle
اختصاصی سیمرغ