روش هایی بسیار ساده و در عین حال کلاسیک وجود دارد که امیدواریم مورد پسند شما واقع شوند. از مدل کفش و لباس گرفته تا مدل شیرینی و کیک و گل برای جشن عروسی.
می توان گفت تقریبا غیر ممکن است که با نگاهی اجمالی به بوتیک ها و مغازه ها بتوان فهرستی از وسایل مورد علاقه ی خود را برای برگزاری یک جشن عروسی پیدا کرد و ما در اینجا یکسری راه حل ها را برای شما قرار داده ایم که می توانید برای برگزاری مراسم عروسی از آنها استقبال کنید .روش هایی بسیار ساده و در عین حال کلاسیک که امیدواریم مورد پسند شما واقع شوند. از مدل کفش و لباس گرفته تا مدل شیرینی و کیک و گل برای جشن عروسی.
  
به عنوان مهمان یک جشن عروسی می توانید یک بلوز ساده و مشکی رنگ که بسیار کلاسیک می باشد را به تن کنید. لباسی که نوار پلیسه دار هم دور تا دور آن دوخته شده است.
 
می توان برای جشن عروسی یک تابلویی به رنگ آبی بسیار خاص درست کرده که روی آن دست نوشته هایی با خط عروس و داماد وجود داشته باشد.
  
دور تا دور دسته گل عروس را می توان یک روبان رنگی بسته و بهتر است که گل های این دسته گل ترکیبی از رنگ های گوناگون باشند. 
 
این مدل کفش راه راه سفید و آبی برای عروس خانم پیشنهاد می شود.
 
می توان کت و شلوار بسیار ساده از آقای داماد را اینگونه زیبا نشان داد که یک پاپیون ساده و به رنگ کاملا متضاد با رنگ پیراهن و بسیار ملایم در کنار آن استفاده شده باشد. 
 
نی های رنگی که برای تزئین به کار رفته اند و به سر تمام آنها ورق هایی که نام این زوج بر روی آنها نوشته شده است چسبانده اند.
 
برای تزئین وسایل سفره عقد می توان نوارهایی از جنس پارچه ی کتانی و بسیار ساده به دور تا دور وسایل پیچید.
 
در تزئین این مدل شمع ها باید آنها را در لیوان های شیشه ای زیبایی قرار داده و سپس دور تا دور آن را یک کاغذ لوله ای به صورت یک ستون بگذارید .
 
این مدل کیک مناسب با سلیقه ی زوج های جوانی می باشد که دوست ندارند کیک آنها ساده باشد و ردیف های راه راهی از آن به صورت خامه بوده و روی آن با میوه تزئین شده است. 
 
یکی از تزئینی های منحصر به فرد آویزان کردن فانوس هایی می باشند که به شکل راه راه بوده و یک تزئین جدید برای ورودی محل برگزاری جشن می باشند.
 


تهیه و ترجمه : گروه سبک زندگی سیمرغ
www.seemorgh.com/lifestyle
اختصاصی سیمرغ



مطالب پیشنهادی :
نکاتی مهم در آرایش عروس
18 مدل ترکیب رنگی زیبا برای مجلس عروسی (قسمت اول)
چطور در هزینه های عروسی صرفه جویی کنیم؟
ایده آل ترین ترکیب رنگها برای مراسم عروسی در بهار
نکات ظریف خانه داری برای عروس خانم ها