در اینجا با معرفی چند مدل لباس که با پوشیدن آنها اندامتان لاغرتر به نظر می رسد، راهکارهایی را برایتان بیان کرده ایم که می توانید این مدل لباس ها را تهیه کرده و در نهایت کمد لباستان را با مدل لباس هایی که لاغرتر و باریک تر نشانتان می دهند پر کنید.
مهم نیست که شما چه سایزی هستید و اگر چاق بودن یکی از چالش ها و مشکلات شما می باشد ، اصلا نگران نباشید .چرا که ما در اینجا با معرفی چند مدل لباس که با پوشیدن آنها اندامتان لاغرتر به نظر می رسد، راهکارهایی را برایتان بیان کرده ایم که می توانید این مدل لباس ها را تهیه کرده و در نهایت کمد لباستان را با مدل لباس هایی که لاغرتر و باریک تر نشانتان می دهند پر کنید. 

دامنی که طرح پارچه ی آن به صورت راه راه می باشد و مدلی بسیار عجیب و غریب دارد، طوری که علاوه براینکه راه راه های آن به صورت افقی افتاده است ،به صورتی نامتقارن هم می باشد .این دامن از بالا تا پائین کاملا تنگ می باشد و باسن در آن کاملا نمایان است و دور کمر آن بسیار باریک است ودر نهایت اندام را لاغرتر نشان می دهد. 

 
دامن گلداری که کمر آن بسیار باریک دوخته شده است و از باسن به پائین آن کمی گشاد شده و قد آن تا زانو می باشد و این گشاد شدن کم کم تا انتها ادامه پیدا کرده است .در واقع دامن به صورت تنگ به بدن نچسبیده است و اصطلاحا حالت فون دارد.

 
شلوار چهارخونه ی کج راه که به دلیل این مدل چاپ، پاها را لاغرتر و کشیده تر از حد معمول نشان می دهد .علاوه بر این برشی که این شلوار دارد بسیار عجیب بوده و طوری است که دور مچ پای آن نسبت به جاهای دیگرش تنگ تر است.

  
شلواری که کمر آن کمی بالاتر از کمر و حد معمول آن قرار می گیرد .با این کار دور باسن کمتر به نظر می رسد .هم چنین باید یک کمربند بسیار باریک و در رنگی متصاد با رنگ شلوار روی کمر بسته شود .مدل این شلوار نباید کاملا تنگ باشد و بهتر است کمی آزاد و علاوه بر آن کوتاه هم باشد.بهتر است رنگ شلوار یکدست باشد و پارچه ی آن بدون طرح و کاملا ساده باشد.

 
شلواری که به دلیل طرحی که دارد اندام را بسیار لاغرتر نشان می دهد .شلواری دو رنگ که با دو پارچه دوخته شده است وبه صورت خطوطی با رنگی متضاد و تیره در دو طرف دوخته شده است .این نه تنها اندام را لاغرتر می کند بلکه قد را هم بلندتر نشان می دهد.
 



تهیه و ترجمه : گروه سبک زندگی سیمرغ
www.seemorgh.com/lifestyle
اختصاصی سیمرغ



مطالب پیشنهادی :
چگونه لاغرتر به نظر برسیم؟
چگونه لباس بپوشیم تا جذاب تر بنظر برسیم؟
چگونه لباس بپوشیم که خوش اندام تر شویم؟
با پوشیدن این لباس ها لاغرتر به نظر می رسید
مناسب ترین لباس برای اندام شما چیست؟