رنگهای ملایمی مانند آبی دریایی، زرد و صورتی همچنین رنگهای قرمز و آبی براق تیره بر راهروهای هفته فشن نیویورک حاکم بود. طراحان از جمله مارک جکوبز تلاش کرده بودند تا...
 

رنگهای ملایمی مانند آبی دریایی، زرد و صورتی همچنین رنگهای قرمز و آبی براق تیره بر راهروهای هفته فشن نیویورک حاکم بود. طراحان تلاش کرده بودند تا مجموعه‌های بهار 2009 خود را با تابستانی و آفتابی کردن رنگهای پاییزی محبوب بادمجانی، خردلی و آبی تیره ارائه کنند. آنها مجموعه بهار جدید خود را با تکیه به رنگ یاسی روشن، زرد طلایی و سبز مایل به آبی به نمایش گذاشتند.

در اینجا توجه شما را به گزارشی به نقل از AP و استایل، از هفته فشن نیویورک جلب می‌کنیم. 

 

شلوار پاچه گشاد مد سال جدید 

مارک جکوبز در مجموعه خود که روز 8 سپتامبر(18 شهریور) به نمایش گذاشت، از اوایل قرن بیست الهام گرفته بود. جکوبز کنار راهروی فشن خود را با قطعات شیشه ای آراسته بود که مانند آینه مدل‌ها را منعکس می‌کرد. طبق معمول افراد مشهوری همچمون جنیفر لوپز، ویکتوریا بکام، نیکول ریچی و ویونا رایدر در نمایش جکوبز حضور داشتند.  
 
جکوبز در این مجموعه، شلوارهای مدل گشاد را که این هفته در راهروهای فشن نیویورک زیاد به چشم می‌خورد، نمایش داد؛ او قبلا هم در مجموعه 2006 خود این مدل شلوار را نمایش داده بود. البته مدل‌های امسال تجسم مدرنی داشت از پارچه‌های براق که به همراه مدل‌های طرح دار و شلوغ پوشیده شده بود.  

مارک جکوبز در مجموعه خود جلیقه، دامن‌های چین دار، کت شلوارهای مدل مردانه، شلوارهای کابویی، پیراهن‌های بلند راه دار و یک پیراهن میهمانی مشکی ساتن براق با کمری قیطان دوزی شده را به نمایش گذاشت.

او مجموعه ای پر نقش و نگار را به نمایش گذاشت که بیشتر مدل‌ها از پارچه‌های براق تهیه شده بود. مجموعه بهاری او مملو از طرح و رنگ بود.

 

قرمز و زرد طلایی رنگهای مد امسال 

فضا و راهروی نمایش مجموعه کارولینا هررا پر از احساس نجابت، فریبندگی و تجمل بود. در این مجموعه تعدادی پیراهن ارگانزا دوست داشتنی با چین‌های ظریف، زیبایی خاصی را ایجاد کرده بود. 

رنگمایه‌های اصلی مجموعه هم قرمز، زرد طلایی، آبی مایل به خاکستری و خرمالویی بود. البته پیراهن‌هایی به رنگ مشکی هم در مجموعه دیده می‌شد و بعضی از مدل‌ها هم ترکیبی از طرح‌های گرافیکی سفید و سیاه بود.

در کل مجموعه پر از پیراهن‌های زیبا و موجدار بود. حس زنانه کارولینا هررا در این مجموعه، تازه و زیبا به نظر می‌رسید.

 

کت‌هایی به سبک مردانه 

برخی مدل‌ها که در یک راهروی نمایش احمقانه و بد به نظر می‌رسند، ممکن است در نمایشی دیگر درخشان و برجسته باشد. مجموعه بهار اسچولر که روز 8 سپتامبر(18 شهریور) به نمایش گذاشت، این موضوع را ثابت کرد. شلوارهای گشاد زنانه و لباس‌های شبیه لباس چتر بازان در این مجموعه بسیار عالی طراحی شده بود. 

کتهایی شبیه کتهای نیمه رسمی مردانه در این مجموعه دیده می‌شد. برخی از این مدل‌ها با پولک پوشیده شده بود، یکی سفید مشکی بود، یکی نقره ای و بقیه مشکی بودند.

تعدادی از مدل‌ها، شانه‌های پهن و بزرگی داشتند و با کفش‌های جالبی همراه شده بود که به نظر می‌رسید که پاشنه‌های آنها از قطعات اضافی ماشین آلات ساخته شده است.

رنگ سفید و مشکی بر این مجموعه غالب بود و بیشتر مدل لباس‌ها گشاد و آزاد بود.

 

آبی مردابی، آبی مایل به سبز، نیلی و لاجوردی 

مجموعه بهار 2009 پیتر سام شامل لباس‌های جوان پسند و زیبا بود. همچنین ترکیبی از رنگهای گرم و رنگمایه‌های خنثی خاکی و پیراهن‌های میهمانی بود.

اسچولر بافتهای مختلف- مثل یک پیراهن ارگانزا با دامن فاستونی، یک پیراهن تافته کتانی براق- را با یکدیگر ترکیب کرده بود. 

به طور کلی او ظاهر مشخصه همیشگی کار خود را در این مجموعه نیز ارائه کرد: لباسی رومانتیک و خیالی با زیبایی آرام و دلنشین. بیشتر رنگ‌های مجموعه از رنگ مایه‌های صحرایی الهام گرفته شده بود؛ تعدادی از رنگها هم از ترکیبات آبی بود، آبی مردابی، آبی مایل به سبز، نیلی و لاجوردی.

 

پارچه‌های گلدار و طرح دار 

در مجموعه تاکون شیطنتهای شادی وجود داشت: طرح‌هایی از لب، مژه مصنوعی و پیراهن‌های حریر و ابریشمی نازک با بالاتنه پلیسه دار. 

رنگهای شبیه پوست بدن مانند بژ و زرد روشن، با نقطه‌های مشکی، قرمز تند و سبز ترکیب شده بود. طرح گل رز هم بر روی چندین پیراهن دیده می‌شد.

تاکون پیراهنی که میشل اوباما، همسر نامزد ریاست جمهوری آمریکا در شب پذیرفتن کاندیداتوری همسرش پوشیده بود، طراحی کرده است.
 
 
 گردآوری: گروه سبک زندگی سیمرغ
www.seemorgh.com/lifestyle 
منبع: shikweb.com 
 
مطالب پیشنهادی:
نسبت به اندام خود چه تی شرت‌هایی بپوشیم
نکات طلایی انتخاب لباس برای زنان ریزه اندام و کوتاه قد
بهترین قسمت های بدن شما(قابل توجه کسانی که اضافه وزن دارند)
هر خانمی چه مانتویی بپوشد؟
کسانی که قدی کوتاه دارند چطور لباس بپوشند که بلندتر و زیباتر به نظر برسند ؟