برای وقتی که مدت کوتاهی از برداشتن ابروهایتان نگذشته اما تارهای نازکی که زیاد قابل مشاهده هم نیستند اما در تمیزی ابرو ها تاثیر بسیار دارند این روش را انجام دهید...

اگر از مادر یا مادر بزرگهایتان بپرسید حتما به شما خواهند گفت که در زمانهای نه چندان دور آنها برای اصلاح صورت و یا برداشتن ابرو حتما آرایشگرشان قبل از شروع کاربه پوست صورتشان کمی پودر می زد تا هم کار بندانداختن و اصلاح راحت تر باشد و هم کرکها و موهای ریز روی پوست بهتر دیده شوند و پوست کاملا تمیز شود و جایی از صورت برای بند انداختن از قلم نیفتد.
متاسفانه امروزه تمامی این روشها کنار گذاشته شده و به جایی رسیده که حتی گاهی پوست ظریف صورت را به سبک آقایان شیو می کنند که جدیدا هم استفاده از ماسکهای موبر و واکسهایی که باب شده والبته  برای پوست هم بی ضرر نیست جای خود را به روشهای سالم گذشته داده است.
به هر حال اگر بعد از مدت زمان کوتاهی که آرایشگرتان ابروی شما را برداشته و فرم داده است تنها ابروهایتان از حالت تمیزی خود خارج شده اما فرم خود را هنوز حفظ کرده اند و شما می خواهید خودتان تارهای پراکنده و گاهی نازک آنها را بردارید، بهتر است کمی پنکیک را با پد مخصوصش به زیرو اطراف ابروها زده  تا به راحتی تارهای اضافه را از خط ابرو جداکنید و تنها با یک موچین آنها را بیرون بکشید . این کار به قدرت دید شما جهت برداشتن تارهایی که باعث شده ابرویتان از تمیزی خارج شود کمک زیادی خواهد کرد.شاید در حالت عادی موهایی را که  نباید بردارید را دست زده و فرم ابرو را نیز به هم بزنید و آنوقت است که مجبور خواهید شد تا در آمدن کامل ابروها برای رفتن به آرایشگاه صبر کنید .
 
 
 هر دوشنبه با یک  سوال داغ با ما همراه باشید 
 
با تشکر مشاور زیبایی شما: زهرا پهلوان زاده
www.seemorgh.com/lifestyle
اختصاصی سیمرغ
 
 
مطالب داغ پیشنهادی:
خطی قرمز روی نوشیدنی که با عث چین و چروک پوستتان می شود!
چرا صورتم اینقدر جوش می زند؟چه کنم؟
مارک رنگ مویتان چه مارکی باشد بهتر است؟!
ماسکی که موهای شما را جوندار و زنده می کند!!
جوشهای چرکی را فشار ندهید، اینطور برطرف کنید!