برای خرید رفتن باید نکاتی را رعایت کنیم تنها عمل خرید کردن مهم نیست برای خرید رفتن هم باید دقت کنید. مطالب زیر را برای شما آماده کرده تا هنگامی که به خرید میروید راحت تر باشید.
بسیاری از افراد دلشان می خواهند هرآنچه در بازار هست را بخرند و در نهایت آنقدر خسته میشوند که حتی انرژی برای بازگشت به منزل ندارند! برای خرید رفتن باید نکاتی را رعایت کنیم تنها عمل خرید کردن مهم نیست برای خرید رفتن هم باید دقت کنید. مطالب زیر را برای شما آماده کرده تا هنگامی که به خرید میروید راحت تر باشید.

1 - لباس راحت بپوشید
زمانی که به خرید می روید بهتر است لباس راحت بپوشید از پوشیدن لباس هایی که معذب تان میکند خودداری کنید زیرا شما میخواهید ساعات طولانی را در فروشگاه ها سپری کنید و احتمالا نیاز به پرو لباس ها دارید. کفش راحت بپوشید تا از پیاده روی در خرید خسته نشوید.

2 - همیشه برای خرید کیسه بزرگ همراه داشته باشید
ممکن است زمستان به خرید و بروید نیاز به چتر داشته باشید یا تابستان به خرید بروید و نیاز به بادبزن پیدا کنید اینگونه وسایل اغلب دست و پا گیر هستند شما به راحتی می توانید آنها را در کیسه ای که با خود آوردید قرار دهید. گاهی اوقات کودکان را به خرید میبرید پس به این کیسه ها نیاز پیدا میکنید تا اسباب بازی یا خوراکی‌هایشان را در آن بگذارید.

3 - با دوستانتان به خرید بروید
دوستان هم سن و سال شما معمولا بهتر میتوانند شما را در خرید راهنمایی کنند. خرید با دوستان صمیمی شادتر و لذت بخش تر است.

4 - همیشه باید محل خریدتان را از قبل مشخص کنید
مثلا مرکز شهر، بازار یا فروشگاه های محلی هر کدام در قسمت های مختلفی قرار دارند شما نمیتوانید در طول روز تمام این مراکز را بازدید کنید پس یک جا را برای خرید مشخص کنید.

5 - همیشه لباس ها را پرو کنید
وقتی لباسی مد نظر شماست باید آن را پرو کنید شاید در وهله ی اول ان لباس زیبا و خوشایند باشد اما مهم این است که شما از پوشیدن آن احساس خوبی داشته باشید پس بدون رو لباس نخرید.

6 - تنقلات را فراموش نکنید
خرید وقت زیادی را از شما می گیرد و پس از یک گردش طولانی و بازدید از فروشگاه ها احتمالا احساس گرسنگی خواهید کرد پس بهتر است از تنقلات خانگی استفاده کنید آنها را در ظرف های کوچک مسافرتی قرار دهید و در کیفتان بگذارید تا از خرید تنقلات مضر و فست فودها در خارج از منزل اجتناب شود.



گردآوری : گروه سبک زندگی سیمرغ
www.seemorgh.com/lifestyle
منبع : banki.ir



مطالب پیشنهادی :
معضلی به نام اعتیاد به خرید (در خرید افراط کردن)
5 انگیزه احساسی که مردم را وادار به خرید کردن می کند
چرا شوهرتان از خرید کردن با شما بیزار است؟
چون و چرای خرید كردن زیریك سقف
چگونه از خرید کردن احساسی برای سال نو جلوگیری کنیم؟