دکوراسیون سفید همراه با پیرده و رومبیلی های روشن هارمونی جالبی به این اتاق داده اند. تزئینات کریستالی به کلاس طرح افزوده و...


 
چند ایده برای اتاقهای نشیمن  با رنگهای روشن و سفید


نشیمن سنتی با رنگ سفید


مدرنیته و سنت در این طرح آرامش بخش و باشکوه در هم می آمیزد.میز قهوه ای رنگ چوبی گرمابخش زمینه و کاناپه های کرم خاکستری می باشد.



نشیمن سفید با طرح گلچین 


با استفاده از ترکیبی از کاغذدیواری های گلدار و یک دراور قدیمی ساده که با سلیقه چیده شده اند منظره ای زیبا و گلچین ارائه دهید. صندلی معلق که در عکس مشاهده می کنید حس راحتی و سنتی بودن را القاء می کند.در واقع کاغذ دیواری های رنگی به کلی بی حالی و لوسی رنگ سفید را کنترل می کنند.



نشیمن سفید کاملا کلاسیک


مبلمان کلاسیک با رنگهای مختلف سفید و کرم ظاهری زیبا و جذاب به اتاق نشیمن می دهد. صندلی راحتی که با هنرمندی در فضای اتاق جای گرفته است احساس راحتی ایجاد می کند در حالیکه لوستر شیشه ای و آباژور نقره ای به درخشش و زیبندگی اتاق می افزاید. حضور تنها یک مبل کوئین با رنگ بنفش به سادگی همه چیز را تحت سلطه خود درآورده است .



نشیمن سفید نیمه رسمی 


یک عسلی با طرح شطرنجی و صندلی چوبی عنصر راحتی را به این اتاق نشیمن ساده و سفید می بخشد در حالیکه شومینه رسمی آن شکوه خاصی را ایجاد می کند. 



نشیمن سفید با نمائی شیشه ای


این اتاق زیبا با مبلمان روشن و میز جلوی مبل فایبرگلاس، رو به باغچه خانه چیده شده است و نمای بسیار دلپذیری را ارائه می کند. طراحی زیبای کفپوش که تقریبا نیمی از اتاق را شامل می شود به زیبایی اتاق افزوده است. با انتخاب پوسترها و کوسن های رنگی می توان اتاق را از سفیدی یکنواخت درآورد. 




اتاق نشیمن قطبی!



دکوراسیون سفید همراه با پیرده و رومبلی های روشن هارمونی جالبی به این اتاق داده اند. تزئینات کریستالی به کلاس طرح افزوده و با کاغذ دیواری های متالیک کاملا با هم منطبق هستند. 




نشیمن با رنگ بندی خنثی


اگرچه اثاثیه زیادی در این اتاق جای گرفته اما رنگ بندی خنثی و روشن آن ظاهری مرتب و آراسته به آن داده است.




نشیمن ساده و آرام


با الهام از طرحهای نامتعارف این اتاق نشیمن ظاهری آرام و راحت به خود گرفته است. رنگ بندی و الگوهای ظریف که با رنگ تیره چوب متعادل شده است منظره نویی ایجاد کرده است.




نشیمنی لوکس و بزرگ


این نشیمن زیبا با استفاده از پنجره های بزرگ و نور ملایم خورشید فضای دلباز و مفرحی را به وجود آورده است. میز آنتیک بالرینا زیبایی دکوراسیون را دوچندان کرده در حالیکه قالی ها و کاناپه های شیک آن احساس دنجی و راحتی به اتاق می دهد.


.

نشیمن فاخر با رنگ سفید روشن



صندلی مدل فرانسوی ظاهری فاخر به رویه های مخمل جیر داده است.تزئینات رنگی طرح اتاق را جذاب تر کرده است.





گردآوری : گروه سبک زندگی سیمرغ
www.seemorgh.com/lifestyle
اختصاصی سیمرغ