دوختن یا اختصاصی کردن بالش ها، خود یک پروژۀ آسان و اقتصادی است. بالش های ساده را با هزینۀ کمتری با رنگ های استنسیل و صنایع دستی تزئین کنید.

قبل: بدون جذابیت
این خانۀ کسل کننده با رنگ قهوه ای سوخته و خاکستری تصویر امیدبخشی را یک خانۀ ییلاقی باید ارائه دهد، به دست نمی داد. 

 

بعد: ویلایی جذاب برای استراحت در پاییز
این خانۀ ییلاقی در ایالت مین که در فاصلۀ 8 فوتی دریاچه واقع شده بود و و چشم انداز آن مناظر زیبای کوههای واشنگتن بود، خانۀ بسیار خوبی برای استراحت یک خانوادۀ فعال در آخر هفته محسوب می شد. و با کمی خلاقیت و بازی با رنگ ها بسیار، این مکان خیلی زود زیبائی چشم اندازهای بیرون را در داخل خانه منعکس کرد.


 
تعیین وضعیت
پالت رنگ نقطۀ شروع طراحی خانه است. یک طرح روشن، فضا را به مکانی مفرح برای یک پاتوق آرامش بخش تبدیل می کند. برای کامل کردن زمینۀ کنار دریاچه از محصولات طبیعی استفاده می کنیم. 

 


ملحقات هنری
خرت و پرت هایی با اشکال بی نظیر، طرح رنگ اطاق، فردیت بخشیدن به طاقچۀ بالای بخاری و قفسه ها. بازی کردن با لوازم موجود، به خصوص با چاپ گرمسیری، برای انتقال حالت آرامش و گرما در فصل پاییز.

  

ایجاد یک فضای صمیمانه و گرم
رنگ زرد، رنگ یکپارچه کنندۀ این اطاق است که به ایجاد یک فضای گرم و صمیمانه که در نیمۀ قرن رواج داشت، کمک می کند. فضای شیشه ای باعث می شود طبقات، ادامۀ اطاق نشیمن به نظر بیایند. مبلمان حصیری و بافت بیرونی با ایجاد محیطی عاری از هیجان هم یک فضای صمیمانه و گرم را ایجاد می کند.

 


قطرات لیمو
ملحقات لیمو رنگ زرد لیمویی میز قهوه را کامل می کند و حالتی مدرن و جذاب ایجاد می نماید. 

 


گوشه ای عجیب و جالب
گوشه ای از اطاق به یک فضای صمیمی برای شام خوردن اختصاص داده شده است. مبلمان و توکارهای متضاد بسته بندی شده با توده ای از بالش های راحت و فریبنده، نیمکت با یک نقش گلدار و شاد نقاشی شده، فضایی جالب برای یک میز شام را درست کرده است.

 


بالش های زیبا
 دوختن یا اختصاصی کردن بالش ها، خود یک پروژۀ آسان و اقتصادی است. بالش های ساده را با هزینۀ کمتری با رنگ های استنسیل و صنایع دستی تزئین کنید. در اینجا بالش های صورتی و سبز یک منظرۀ زشت را به یک کار موفقیت آمیز تبدیل می کنند.

 


قبل: تشنۀ توجه
کابینت های تیره، کف های کسل کننده، بدون ذره ای حس فردیت، این آشپزخانه را از این که پناهگاهی پر از غذا باشد دور کرده است.



بعد: پر از خوراکی
حال، کابینت های سادۀ مسطح بدون این که یک فضای کوچک را سرتاسر بپوشاند، حس مدرن بودن به آشپزخانه می دهد. یک سقف با رنگ زرد روشن با سبک روشن خانه یکپارچه است. در عین حال مبلمان و قاب های سفید آشپزخانه را ساده و تمیز نگاه می دارد.

 


روشن و زیبا
ظروف براق می تواند خط های تیره در یک آشپزخانۀ مدرن را تلطیف کند. یک رنگ نارنجی روشن که از درون لایه ای از رنگ سفید تند شکسته می شود باعث ایجاد فردیت می شود. اینجا، لیموها ملحقات ماهرانه ای برای کامل کردن ایدۀ لیمو ها هستند. 

 


گریز چشم بسته
نماهای روشن تر از پالت رنگ خانه، احساسی لطیف و آرامش بخش برای اطاق خواب ایجاد می کند، در حالی که همزمان اطاق را روشن و شاد نگاه می دارد. در اینجا چهار دریچۀ سفید ترکیب می شوند تا نوعی قاب بالای تخت برای اطاق خواب اصلی ایجاد کنند.

 


ذخیرۀ فضای هوشمندانه
این باکس های کنارتختی با اشغال فضای پایین تخت و تأمین بیشترین جا برای نشستن، به فضاهای کوچک کمک می کند. همچنین پرده های چسبیده به طرف های زیرین این باکس جایی برای پنهان کردن برخی وسایل می باشد.





تهیه و ترجمه : گروه سبک زندگی سیمرغ
www.seemorgh.com/lifestyle
اختصاصی سیمرغ



مطالب پیشنهادی :
پیشنهادهایی برای تغییر دکوراسیون دیوار

4 سبک مهم در دکوراسیون اتاق نشیمن
محیط خانه تان را شادتر و جذاب تر کنید
ورودی منزل تان را روحی دیگر ببخشید
اتاق نشیمن ساده خود را جذاب کنید