به شما پیشنهاد می کنیم از ایده هایی که در زیر برای تغییر دکوراسیون آورده شده بهره بگیرید.

شاخه و دسته گل بهاری
با چسب حرارتی گل های صورتی را به شاخه ها بچسبانید تا گلدانی از شکوفه های بادام داشته باشید.با این کار دکوراسیونی فوق العاده زیبا خواهید داشت و بهار را برای افراد خانه به ارمغان می آورید.


 
رومیزی نارنجی رنگ
تعداد زیادی نواره های نارنجی رنگ تهیه کنید و آنها را کنار هم بدوزید،زیبایی میز را از نزدیک خواهید دید.

 
باغچه ای گلدانی
در این فصل می توانید باغجه ای پشت پنجره سالن خانه خود تعبیه کنید.بدین صورت که گل یا پیاز گل هایی درون گلدان بکارید،سپس مثل بوستانی اطراف آنها با سیم حصار کشی کنید.

 
شمعدان های گل آفتاب گردان
دور تا دور یک لیوان را نواری لاستیکی ببندید تا گل داوودی یا آفتاب گردان را نگه دارد، سپس درون لیوان شمع گذاشته و لیوان را داخل ظرفی از آب قرار دهید. چند لیوان را با همین تزیین در یک ردیف روی میز بگذارید.

 
کارت پستال قاب شده
در این قسمت،کارت پستالی ساده را به اثری هنری تبدیل سازید.می توان کارت پستال ها را با قیمتی مناسب از کتابفروشی تهیه نمود.سپس کارت را روی کاغذ تزیینی چسبانده و آن را قاب بگیرید.در نهایت قاب را با روبانی آویزان کنید.

 
دکور پرده
به جای قلاب های پرده،از روبان های رنگارنگ استفاده کنید و پرده های خانه را مزین سازید و فضایی بهاری ایجاد کنید.گره ها را به اندازه کافی شل ببندید تا پرده به راحتی جا به جا شود.

 
درخت پروانه ای 
این درخت را چه داخل سالن چه بیرون قرار دهید،نمایانگر بهار خواهد بود.با نخ چند لا پروانه ها را به شاخه ها آویزان کنید. پروانه ها را می توان روی کاغذ یا مقوا رنگی برش زد. برای ایجاد حجم،به لبه های کارت ها رنگ اکریلی بپاشید. شاخه ها را داخل اسفنج فرو برده و آنها را در گلدان قرار دهید. به بعضی شاخه ها،گل ابریشمی بچسبانید و مقداری خزه در گلدان بریزید.

 
نمایش گل در زمان نوشیدن چای
انبوهی از لاله های قرمز و رز های سفید درون قوری و فنجان،واقعا شگفت انگیز است.استفاده از این دو رنگ جالب بوده،از طرفی استفاده از ظرف سبز رنگ ترکیبی زیبا ایجاد کرده است.

 
تغییردکوراسیون ساده
بوته های کوچک بچینید،آنها را داخل گلدان و بطری هایی با رنگ و سایز های مختلف قرار دهید. سپس آنها را بالای شومینه گذاشته و از زیبایی آنها لذت ببرید.

 
دکوراسیون مرکزی بی نظیر
با این تغییر دکوراسیون که روی میز ناهار خوری ایجاد می کنید،خود را به جای آلیس در سرزمین عجائب،مجسم می سازید.
انبوهی از خزه را روی پایه کیک بگذارید وگل های مروارید کوچک و قارچ های مصنوعی را روی آنها قرار دهید.البته برای نگه داشتن گل ها، زیر خزه ها لایه ای نازک از اسفنج بگذارید.

 
فنجان های گل
کاغذ کوچک رنگی کیک یزدی را داخل نمونه بزرگ تر قرار دهید.هر دو بالای فنجانی بگذارید.درون کاغذ ها،آب نبات،اسمارتیس یا هرچه تمایل دارید بریزید.

 
نمایش گل و سبزیجات
قرار دادن هویج و برگ های کاهو درون گلدان های پهن و کوچک، بی نهایت زیباست. برای انجام این کار، گلدانی کوچک را درون گلدان بزرگ تر قرار دهید و هویج و برگ های کاهو را بین دو گلدان نگه دارید. نخی رنگی دور گلدان ها بپیچید تا بافتی خانگی ایجاد کنید. کنار آنها پرنده یا خرگوشی تزئینی گذاشته و نمایی بهاری داشته باشید.




تهیه و ترجمه : گروه سبک زندگی سیمرغ
www.seemorgh.com/lifestyle
اختصاصی سیمرغ



مطالب پیشنهادی :
9 نکته که به شما کمک می کند کاغذ دیواری مناسب دکوراسیون منزل تان را بخرید
ایده هایی جالب برای دکوراسیون آپارتمان های کوچک
طراحی دکوراسیون داخلی با استفاده از رنگ قرمز
پیشنهادهایی برای تغییر دکوراسیون دیوار
ایده های نو و خلاقانه برای پاییزی کردن دکوراسیون منزل تان