استایل شما هرچه باشد، طراحی داخلی باید هویت داشته باشد. فضاها و اتاق های زیر را ببینید و به چیزی که آنها را متفاوت کرده دقت کنید. هر دکور خوبی ویژگی خاصی دارد که آن را از اتاق های دیگر متمایز می کند.
طراحی دکور مانند هنر است که با هر کسی یک جور حرف می زند. بعضی ها دوست دارند در طراحی دکور منزلشان جسارت به خرج دهند، رنگ ها را ترکیب کنند و از بافت ها و پارچه های مختلفی استفاده کنند و بعضی ها سادگی، خطوط راست و مبلمان مدرن را دوست دارند.
استایل شما هرچه باشد، طراحی داخلی باید هویت داشته باشد. فضاها و اتاق های زیر را ببینید و به چیزی که آنها را متفاوت کرده دقت کنید. هر دکور خوبی ویژگی خاصی دارد که آن را از اتاق های دیگر متمایز می کند.

جذابیت
خطوط شیک و جنس های جالب به این اتاق ظاهر جذابی داده اند. کتابخانه کف تا سقف دیواری متالیک دارد که پس زمینه آن را تشکیل داده و نقطه ای کانونی بوجود آورده است. هر تکه از مبلمان به رنگ و پارچه ای متفاوتی روکش شده است که همه با هم هماهنگی دارند.


تقارن
طراحی متقارن این اتاق نشیمن فوراً توجه بیننده را به سمت کاغذ دیواری سقف و تزئینات آن جذب می کند. پاراوان های انتهای اتاق فضا را متعادل کرده اند و نگاه را به سوی تابلوی نقاشی بالای شومینه منعطف می کنند.


کنتراست
با آنکه میز مشکی شیک و مدرن و آباژور روی آن، در اولین نگاه توجه بیننده را جلب می کنند، ولی آنچه این اتاق را زیبا کرده، کنتراست بین صندلی ها و چهارپایه گورخری است. آینه بلند باعث شده که ارتفاع اتاق بیشتر دیده شود و وجود رنگ زرد در اتاق به آن حالت شاد، دلباز و روشنی داده است.  


هارمونی
تن های ملایم رنگ سبز در این اتاق حالت صمیمی و زیبایی به آن داده اند. سقف به رنگ هلویی نقاشی شده است و نقطه کانونی توجه، کاغذ دیواری اتاق است. تخت های سفید شبیه به هم با سایه هایی از رنگ های آبی و سبز هارمونی خوبی با وسایل دیگر اتاق دارند.


راحتی
اتاق های کوچک باید مانند جعبه جواهرات دکوره شوند تا شلوغ و تنگ به نظر نرسند. کاغذ دیواری و آباژورهای سرخابی در انتهای این اتاق فوراً توجه بیننده را جلب می کنند و باعث می شوند که اتاق جادار تر به نظر برسد. رنگ خنثی و تختخواب و بالش های نرم به فضای اتاق خواب حالت راحتی بیشتری داده اند.


جلوه
علیرغم آنکه همه کاشی های این سرویس بهداشتی و حمام سفید هستند و سقف آن با رنگ مشکی پایین تر به نظر می رسد، ولی سعی شده تا با رنگ های جسورانه به آن جلوه داده شود. پرده نارنجی، لوله ها و شیرآلات طلایی، کتابخانه و ساعت، همه چیزهای مدرنی هستند که در کنار چیزهای سنتی قرار گرفته اند.


شادی و نشاط
این حمام بچه برای آنکه شادتر به نظر برسد، نیازی به دیوارهای رنگی ندارد. وسایل رنگی سبز و زرد و نارنجی و صورتی به آن ظاهر شاد و پرنشاطی داده اند بدون آنکه جنبه کلاسیک فضا از بین برود. ترکیب آینه های گرد و قالی های کوچک گرد، هارمونی دلنشینی دارد.


هماهنگی
مبل های بزرگ و راحتی در این اتاق شیک با دو صندلی روبرو، هماهنگی رنگی خوب و یکپارچه ای دارند. دیوار آجری تمام سفید، پرده های تمام قد و شومینه هم نقاط کانونی این اتاق هستند.




گردآوری : گروه سبک زندگی سیمرغ
www.seemorgh.com/lifestyle
منبع : زندگی ایده آل



مطالب پیشنهادی :
طراحی دکوراسیون داخلی با استفاده از رنگ قرمز
دکوراسیون یک خانه ویلایی با ایده هایی بسیار جالب!
9 نکته که به شما کمک می کند کاغذ دیواری مناسب دکوراسیون منزل تان را بخرید
با انفجار رنگها، دکوراسیون خانه خود را بهاری کنید
طراحی دکوراسیون با الهام از رنگ های پاییزی!