بهترین کوپ شلوار جین برای اندام شما به پیشنهاد مجله Glamour!
برای انتخاب یک شلوار جین مناسب ابتدا باید فرم اندام خود را بشناسید تا بتوانید با یک انتخاب درست عیوب خود را بپوشانید و...
 
 
 
 
بیشتر افراد چه خانم ها و چه آقایان انتخاب اولشون بعنوان پوششی راحت، اسپرت و بادوام برای تقریبا هر چار فصل شلوار جین است .پس شاید اینکه کدام شلوار جین با کدام کوپ و رنگ و طرح برازنده اندام شماست نکته ای مهم و کلیدی در ظاهر شما باشد.
 
 
این همراه همیشگی شماست که می تواند شما را جذاب، خوش اندام و خوش پوش کند پس بیایید بار دیگر فرم اندام خود و شلوار جین مناسب آن را انتخاب کنید.
 
 
 
 
 
اگر شما از جمله افراد با سایز بالا هستید
 
 
 
 Bernadett برنادت 31 سال سن دارد و سایزش بالای 46 است . او عاشق شلوار جین است و همیشه می گوید : " می توانم از صبح شلوار جین بپوشم و با اون دور شهر رو بدوم و فقط موقعه رفتن به رختخواب جینم رو در بیارم."
 
 
شلوار جین مناسب من کدام است ؟
شلوار جینی براق اما نه طرح دار با رنگی تیره و جیبهایی پهن و همرنگ با شلوار در پشت . برای اینکه کمی از تیرگی شلوارتان کم کنید می توانید آن را با یک تاپ یا بلوز روشن ست کنید.
 
 
چند پیشنهاد دیگر :
 
 
 
 
 شلوار جین کلاسیک 
 
 
 
 شلوار جین کار
 
 
 
شلوار جین با کمری پهن
 
 
 
 
 اگر شما از جمله افرادی با فرم بدنی گلابی شکل هستید
 
 
 
Nadianna نادیانا 22 سال سن دارد.
 
کدام شلوار جین من را بلند قامت نشان می دهد در حالی که انحنای کنار رانم را هم پوشش می دهد؟
 
پیشنهاد برتر ما شلوار جینی است که با آن بتوانید باریکی کمرتان و بلندی پاهایتان را به رخ بکشید . این میسر نمی شود مگر با پوشیدن شلواری فاق بلند و کمر دار و کمی دم پا گشاد و با حداقل دوخت چرا که دوخت و چرخ کاری انحنای رانهایتان را بیشتر نمایان می کند.
 
 
چند پیشنهاد دیگر :
 
 
شلوار جین فاق بلند تیره
 
 
شلوار جین فاق کوتاه اما کمردار
 
 
 
شلوار جین تیره اما براق
 
 
 
اگر شما از جمله افراد ریز اندام اما کمی چاق هستید
 
 
 
من 27 سال سن دارم و ریزاندام و گردهستم . فکر می کنم این مدل شلوارجین تیره و بدون طرح با فاق بلند من را کمی کشیده تر و جمع و جور تر نشان می دهد. نباید درز عمودی در بالای جیب ها را فراموش کرد!
 
 
چند پیشنهاد دیگر :
 
 
 
شلوار جین شسته شده
 
 
 
 
شلوار جین رگه دار
 
 
 
شلوار جین راسته سنگ شور شده
 
 
 
اگر شما از جمله افراد قد بلند هستید
 
 
 
 Brianna بریانا 23 سال دارد و از جمله دختران قد بلند است . نمی توان حضور این پاهای بلند را نادیده گرفت . در پشت شلوار جین بهتر است دو جیب با خط و خطوط از هم جداشده باشند تا هر اندازه که ممکن است از بوجود آمدن مسیری صاف در قسمت پشت و پاها جلوگیری شود.
 
 
چند پیشنهاد دیگر :
 
 
شلوار جین چروک و کمی کهنه
 
 
 
شلوار جین الگوی دهه 70
 
 
شلوار جین سفری