مهمانان خود را با تصاویری مهیب شوکه کنید. زیر زمین خانه، فروشگاه محله و انبارتان را برای بشقاب و کاسه های سفید قدیمی بگردید. سپس اینترنت را برای هنرهای تزئینی جمجمه، اسکلت و سایر اجزاء بدن که به رایگان ارائه می گردد، جستجو کنید.

آخرین دکورها و طرح های ترسناک با رنگ و جو خاص خود زینت بخش منازل شما خواهند بود. طرحهایی وهمناک، رنگی و یا کمیک و مضحک، ایده هایی سریع و آسان برای دکوراسیون هستند.

حلقه ای رنگی مخصوص جشن ها
با دکوری جدید از رنگهایی گرم و حرارتی مواج بر درب ورودی و یا بر بالای شومینه تان، آغاز سرما را اطلاع دهید. زیبایی پاییز در سایه های باشکوه تغییر رنگ برگها با روبانی ساده و شکوفه های کرکی نمایش داده می شود. کار را با حلقه ای حصیری و روبانی دو اینچی و رنگین آغاز کنید. از چسب داغ برای چسباندن روبان به حلقه استفاده کنید. روبان را دور حلقه بپیچانید و قسمت انتهایی روبان را به پشت حلقه بچسبانید. اگر لازم است روبان دیگری به همین شکل برای حلقه تعبیه کنید. حلقه را با گلهای خریداری شده و برگهایی با رنگهای مکمل تزئین کنید. روبانی پهن برای آویزان کردن حلقه بکار برید.

 

نکته: قبل از چسباندن روبان، آن را به دور حلقه بپیچانید تا مطمئن گردید که اندازه آن برای پوشش حلقه کافی است.


رومیزی از هیولاها
طرح هایی شبح وار برای میز نهارخوری خود بسازید. برای این کار از قرقره نخ برای هیولاهایی کوچک استفاده کنید. آنها را با چشم، روبان و نخ بیآرایید. ما به برشهایی برای چشم و دهان نیاز خواهیم داشت.



نکته: جعبه جواهرات قدیمی و یا کاغذهای پیچیده شده در پای مجسمه های بامزه برای این هیولاهای قرقره ای پیشنهاد می گردند.
 

حلقه ای از نقاب های بالماسکه
هیچ چیز نمی تواند جذابیت این حلقه وحشتناک سیاه و سفید را مخفی نماید. این حلقه تمام رازها و هیجان یک بالماسکه در خود دارد. برای ساخت این حلقه، بندهای لاستیکی را از ماسک های نیمه ساده سیاه و سفید جدا کنید. از یک حلقه فوم به عناون پایه کار استفاده کرده و ماسکها را به دور آن مرتب گردانید، رنگها را به طور متناوب بچینید و ماسکها طوری قرار دهید که همپوشانی داشته باشند. ماسکها را با استفاده سنجاق یا چسب داغ بهم پیوسته کنید. برای ایجاد یک کنتراست رنگی، یک روبان دولا مشکی- نارنجی به آن گره زده و با چسب یا سنجاق به حلقه متصل کنید. 

 


بوفه ای از ظروف شبح وار
با این نمای ساده حس تاریکی شب را به خانه آورید. این طرحهای پاییزی ترسناک همانند خاطره سایه ها در هوای گرگ و میش، برشهایی سیاه را به کارهایی هنری تبدیل می کند. اشکال مورد نظر را کپی کرده و آنها را بر روی برگه های سیاه چسبدار قرار دهید. این سایه ها را بدقت برش بزنید. سپس آنها را بر روی بشقابها یا سینی های سفید بچسبانید. می توانید برگه ای سفید از کتابی قدیمی را درون یک سینی سیاه چسبانده و سپس طرح هیولای سیاه را بر روی این برگه بچسبانید. طرح های آماده شده را در یک کابینت یا روی قفسه ای برای ایجاد کانون تمرکزی پراکنده قرار دهید. ترکیب خود را با ظروف شیشه ای، کدو، شاخه گیاهان و کتب قدیمی سفید یا سیاه تکمیل کنید. 



نکته: الگوهای ترسناک ما آینه ای از اشکال مختلف هستند. این الگوها را بر روی کاغذهای چسبدار سیاه کپی کنید. و زمانی که آنها برش می زنید دقت داشته باشید که به صورت برعکس در می آیند.
 

قیفی از غلات شیرین
درون یک قیف را با تعدادی مواد طبیعی خشک شده و یک یا دو پرنده کوچک برای یک آویز کم خرج و منحصر به فرد برای درب ورودی پر نمائید. 
 



فانوس هایی هولناک
این صورتکهای کدو های ساکت عملاً به هیچ کدوی واقعی نیاز ندارند و می توانند در عرض چند دقیقه آماده شوند. صورتکهای خندان کدوها را بر روی مقوا برش زده و بر روی کاغذهای نارنجی بچسبانید. کار آماده شده برای زیباتر نمودن نرده ها یا پله ها در طول روز بکار می رود، اما همچنین می تواند برای روشن کردن در شب هنگامی که شمع یا لامپ درون آن قرار می دهید، بکار رود.



نکته: برای عمر بیشتر آنها، پوششی شیشه ای بر روی صورتکها قرار دهید. 
 

رومیزی خالدار
با لایه ای نارنجی در بخش زیرین، طرح نقطه ای رومیزی تداعی کننده یک مزرعه کدو تنبل می شود. لایه رویی قهوه ای شکلاتی فصل درو را به یاد می آورد و استفاده از رنگ مشکی می تواند منظری ترسناک به آن دهد. دایره هایی با اندازه های مختلف بر روی یک پارچه طویل تیره رنگ درآورید. این پارچه را بر روی یک پارچه نارنجی هم اندازه قرار دهید. این دو لایه را با چسب به یکدیگر متصل کرده و بر روی میز بیاندازید. 
 



فانوس های تزئین شده
فانوسهایتان را برای افزودن شمع هایی از مد افتاده تزئین کرده و برای هر نوع جشن ترسناکی روشن کنید. 
 



ظروفی شبح وار برای تزئین میز
با استفاده از حروف شابلون شده و رنگ براق مشکی، یک بشقاب ساده و یا جدید را به یک اثر جادویی تبدیل کنید. برای ایجاد سردی بیشتر شاخه ای مرده نیز بر آن بیافزایید. این طرح زمان کوتاهی برای خلق می خواهد، اما زمان بیشتری بگذارید تا کارتان خشک شود. می توانید با استفاده از شابلونی پلاستیکی طرح را بر روی بشقاب بیندازید و سپس شابلون را بردارید. حروف را با کمک چاقوهای مخصوص بدقت ببرید. اگر از شابلون استفاده می کنید آن را محکم روی بشقاب قرار دهید. یک برس نقاشی را به رنگ آغشته کنید. به آرامی برس را بر روی دستمال کاغذی بکشید (تا رنگ اضافی آن گرفته شود)، سپس با رنگ داخل حروف را پر کنید. اجازه دهید خشک شود و مجدداً کار رنگ آمیزی را تکرار کنید تا نتیجه رضایت بخش حاصل شود. با استفاده از یک مداد طرح یک شاخه را بر روی بشقاب بکشید. 24 ساعت بگذارید تا کارتان خشک شود. سپس بشقاب را در حرارت 325 درجه فارنهایت به مدت 20 تا 25 دقیقه قرار دهید. بگذارید به آرامی سرد شود.

 


آینه ای وحشتناک
با ترکیبی ساده، روح هایی شبح زده را تصویر کنید. گوشه ای از آینه ای قدیمی را به سمت پایین سنباده زنید تا صاف شود. عکس صورتی ترسناک را بر روی کاغذ مات و همچنین بر روی کاغذی سفید کپی کنید. برای تصویر سازی یک روح، کپی مات را به پشت آینه کمی پایین تر از مرکز آن متصل کنید و سپس کپی کاغذ سفید را پشت آن قرار دهید. 
 



فانوس های آسمان شب
روشنایی لرزان شمع محیط افسرده فصل را غمگین تر می کند. شبح هایی سایه وار تداعی کننده اشکالی در شب هنگام هستند. این اشکال در فانوس هایی که با خزه، کدوهای مینیاتوری و شاخه های درختان پر شده جالب تر می شوند. خفاش هایی در حال پرواز و الگوهای ماه و ستاره دار را پرینت گرفته و ببرید. اشباح را به کمک اسپری چسبی به شیشه فانوس بچسبانید. یک شمع و تعدادی کدو، خزه، شاخه، برگ و یا سایر مواد طبیعی را درون فانوس ها مرتب بچینید. فانوس ها را بر طاقچه بالای بخاری، ایوان و روی میز قرار دهید.




نکته: مواد قابل اشتعال را از شعله و حرارت شمع دور نگهدارید. شمع های روشن را بدون مراقب ترک نکنید. شمع های باطری بدون شعله برای این طرح ها مناسب تر هستند. 
 

گالری از وحشت
مهمانان خود را با تصاویری مهیب شوکه کنید. زیر زمین خانه، فروشگاه محله و انبارتان را برای بشقاب و کاسه های سفید قدیمی بگردید. سپس اینترنت را برای هنرهای تزئینی جمجمه، اسکلت و سایر اجزاء بدن که به رایگان ارائه می گردد، جستجو کنید. (تصاویری از متون قدیمی پزشکی بیابید.) یافته هایتان را به صورت سیاه و سفید پرینت بگیرید و سپس آنها را بر روی بشقاب و کاسه ها دکوپاژ کنید. از نوارهای چسبان قابل جابجایی برای نمایش فصلی استفاده کنید. 
 



چراغ های اکتبر
نظاره گر جشن شبانه تان در فضایی جدید با افزودن حروفی بر شمعدانهای شیشه ای ستونی باشید. بخش بیرونی جا شمعی ها را با دستمال کاغذی رنگی پوشانده و با یک نوار محکم کنید. یک کاغذ چسبی دو اینچی محتوی حروف (که در ادارات یا فروشگاه های هنری یافت می شود) را برای ایجاد هر حرف به استوانه بچسبانید. 
 



نیمرخی از هیولاها
این نیمرخ های هیولاوار ساخته شده از پرتره ها باعث افزایش وحشت تان می شوند. برای ساخت آنها الگوهای رایگان ما را دانلود کرده، تا اندازه دلخواهتان بزرگ کنید و آنها بر روی مقوای مشکی بکار برید. تصاویر را با استفاده از قیچی کوچک تیز بریده و آن را بر روی مقوای سفید بچسبانید و شکل دهید. 
 



حلقه ای از غول های خنده دار
اشکال ترسناک موهم را به غول هایی خنده آور مبدل کنید. خون آشام ها، گربه های سیاه، خفاش ها و کدوهای ترسناک ساخته شده از صفحات پلاستیکی، کاغذ رنگی و رنگ پفی خیلی ترسناک نخواهند بود. این صورتکهای موحش با چشمانی گرد و اشکالی ساخته شده از فوم برای آویزی فصلی و تبسم آور بر درب ورودی، در کنار یکدیگر قرار می گیرند. صورتکها را درست کرده و سپس براحتی به فومی پلاستیکی و حلقه ای شکل بچسبانید. 




نکته: کودکان عاشق ساخت این صورتک ها خواهند بود. اشکال صورتک ها را ببرید و به کودکان اجازه دهید آنها را سرهم کنند. برای تجسم بیشتر این هیولاهای مسخره، عناصری تخیلی به آنها اضافه کنید. 



تهیه و ترجمه : گروه سبک زندگی سیمرغ
www.seemorgh.com/lifestyle
اختصاصی سیمرغ



مطالب پیشنهادی :
ایده هایی برای زیباتر کردن ورودی خانه تان در پاییز

خانه تان را به سبک دکوراسیون هلندی بچینید

فضایی برای مطالعه کودک تان درست کنید
چیدمان حمام تان را مدرن کنید
با استیکرهای آینه ای فضای اتاق تان را بزرگتر کنید