در اینجا می بینید که طراحی و تزئین اتاق خواب به رنگ سبز چه فضای شیرین و مطلوبی را به وجود خواهد آورد و رنگ سبز باعث ایجاد آرامش بیشتر خواهد شد و در نهایت دکوراسیونی بسیار شیک را ایجاد خواهد کرد.
 
رنگ سبز 
گلدانی با برگ های سرخس سبز رنگ و دیگرعناصر طبیعی در این اتاق خواب قرار گرفته شده است . دیوارها در دو تون متفاوت از رنگ سبز نقاشی شده اند و در کنار آن از وسایل چوبی قهوه ای رنگ استفاده شده و پرده ای به رنگ سفید که باعث افزایش روشنایی و نور اتاق شده است و اینها در کنار هم حس دوست داشتن را بیشتر کرده و در اتاق هوای تازه ای را برای تنفس ایجاد کرده است .



 
ملحفه ها و بالش های سبز 
 تختهایی که در انتهای فوقانی آنها از چوب های تیره رنگ استفاده شده است معمولا بستری راحت و آرام را برای ما فراهم می کند و چه بهتر که برای رنگ ملحفه ها و بالش ها هم از رنگ سبز که همرنگ با رنگ گیاهان و طبیعت می باشد استفاده شود تا حس آرامش را چند برابر افزایش دهد .



 
صندلی اضافی در اتاق خواب
قرار دادن یک صندلی تک که فضای زیادی را هم نمی گیرد در اتاق خواب لازم است. در اینجا، یک صندلی بسیار راحت و کوچک درگوشه ای از این اتاق خواب قرار داده شده که تقریبا تمام وسایل قرار گرفته در اطراف این صندلی به رنگ سبز هستند. 
پرده های سفید رنگی که حاشیه پائینی آن که جلوی پنجره هم نمی باشد به رنگ سبز هستند .تغییر در رنگ پارچه تقریبا همسان با تغییر در رنگ دیوار است. در کنار این صندلی آباژوری قرار گرفته که هنگام مطالعه می توان از آن استفاده کرد.



 
کمدها و قفسه ها
در نزدیکی سرویس خواب و یا در نزدیکی صندلی مطالعه لازم است کمدهایی قرار گرفته شود که در آن انواع لوازم و وسایل مورد نیاز قرار گیرد که دسترسی به تمامی آنها راحت باشد.می توان این قفسه ها را با انواع  کتاب ها و لوازم جانبی دیگر پر کرد. می توان یکسری از این قفسه ها را هم به صورت طبقه ای به دیوار بالایی آن زد و از آن برای گذاشتن گیاهان کوچک وعکس های خانوادگی در قاب های سبز رنگ استفاده کرد. 



 
آویزی به در کمدها  
 می توان از در کمد برای آویزان کردن انواع زیورآلات و تزئینی های کوچک وزیبا استفاده کرد و در کنار آنها یک قاب که از فروشگاه های صنایع دستی خریداری کرده اید را هم آویزان کنید. نقاشی های زیبایی از طبیعت را هم در کنار آنها بچسبانید و این گوشه از اتاق خواب را هم به رنگ طبیعت نزدیک تر کنید.



 
آینه به عنوان کلیدی ترین وسیله
یک میز چوبی تیره رنگ را در نظر بگیرید که ظاهر آن بسیار ساده طراحی شده باشد و تقریبا همرنگ با سرویس خواب باشد . یک وسیله بسیار کلیدی و واجب در اتاق خواب که آینه می باشد را بالای دیوار آن آویزان کنید ودر نهایت این آینه آویزانی در بالای میز ، نشان دهنده جریان نور از پنجره در این نزدیکی ها می باشد و کمک می کند تا به فضای روشن و زیبای این اتاق خواب اضافه شود.

 

 
یک دکور طبیعی 
 یک گلدان پراز گیاهان طبیعی را روی میز قرار دهید و فصای اتاق را به طبیعت نزدیک تر کنید. برای درست کردن این دکور زیبا یک گلدان شیشه ای از فروشگاه خریداری کنید و داخل آن را با خاک پر کنید و سنگ های کوچک تزئینی داخل آن بریزید و در نهایت گیاهی با برگ های سبز رنگ داخل آن بگذارید وبه این ترتیب  گلخانه ای بسیار کوچک را در اتاق خوابتان درست کرده اید. 





تهیه و ترجمه : گروه سبک زندگی سیمرغ
www.seemorgh.com/lifestyle
اختصاصی سیمرغ



مطالب پیشنهادی :
درکوب های زیبا برای درب ورودی خانه در ایام عید و فصل بهار
ایده هایی زیبا برای گل آرایی منزل تان
یک چیدمان زیبا برای اتاق پسرکوچولویتان
چیدمان دنیای بچه داری
چطور کاشی آشپزخانه را با کابینت ست کنیم؟