از استفاده از رنگهای روشن در اتاق خواب نهراسید، آنها فوق العاده بنظر می رسند.اما ما پیشنهاد می کنیم که برای دیوار پشت تخت خواب رنگ تند تری را انتخاب نمایید و برای بقیه قسمتهای اتاق رنگ ملایم تری را انتخاب کنید.
در این مطلب چندین ترکیب رنگ جدید برای دکوراسیون منزل را به طور خلاصه به شما معرفی میکنیم ، ایده هایی زیبا و چشم نواز ، البته همانطور که همیشه گفته ایم شما باید ترکیب رنگی خود را بر اساس علایق و فضایی که در اختیار دارید انتخاب کنید .

نیلی تیره
رنگ نیلی رنگ مدل پاییز و زمستان 2012 بود. ترکیب این رنگ در کنار میزو صندلی دکوراسیون چوبی منظره دلپذیر و طبیعی ایجاد می کند.



آبی روشن
از استفاده از رنگهای روشن در اتاق خواب نهراسید، آنها فوق العاده بنظر می رسند.اما ما پیشنهاد می کنیم که برای دیوار پشت تخت خواب رنگ تند تری را انتخاب نمایید و برای بقیه قسمتهای اتاق رنگ ملایم تری را انتخاب کنید.



زرد اخرایی
دیوارهایی به رنگ زرد اخرایی ضد استرس و انتخاب فوق العاده ای برای خانه هایی به سبک مراکشی ها است.



نارنجی
یک رنگ متمایز برای دیوار انتهای آشپزخانه ، آشپزخانه را شبیه گالری می کند. سعی کنید با نور پردازی بیشتر به رنگ برجسته نشان دادن رنگ نارنجی کمک کنید.



دیوارهای آرامش دهنده
انتخاب دیوارهای هنری و آرامش دهنده می تواند در این عصر شلوغ انتخابی شیک و لذت بخش باشد. برای ایجاد این جلوه، ابتدا دیوارها را رنگ کرده و اجازه دهید تا خشک شوند. مقداری شن در اندازه های مختلف به دیوار بپاشید و گردو غبار اضافی روی دیوار را با پارچه خشک بگیرید.



رنگ آمیزی ترکیبی و هماهنگ
اگر اتاق شما بزرگ است ، می توانید بوسیله رنگها فضاهای جدا گانه ایجاد کنید . نارنجی و آبی شاید رنگ های متضادی باشند اما در کنار هم ، کنتراستی زیبا ایجاد می کنند .



خاکستری و صورتی جیغ
خاکستری رنگی شیک برای اتاق خواب است. رنگی آرام و تا حدودی غمگین است. قرار گرفتن رنگ صورتی در کنار آن تا حدودی به اتاق هیجان میدهد.



سبز جنگلی
رنگ سبز جنگلی تیره معمولا برای اتاق نشیمن یا پذیرایی در نظر گرفته می شود. اما به اتاق خواب را کمی پر زرق و برق و اشرافی می کند .



سبز یشمی
این دیوار که به رنگ سبز یشمی است ، با وجود افکت هایی که در زمینه آن وجود دارد زیباتر شده است. 



آبی و سفید
هماهنگی رنگ آبی و سفید را در آسمان می توان به خوبی دید. می توانید برای ایجاد یک ترکیب زیبا از پترن روی کف یا وسایل استفاده کنید .



قدرت بنفش
اگر شما یک اتاق بزرگ با تزیینات معماری قابل توجه دارید، می توانید از این تم رنگی استفاده کنید. رنگ بنفش چرک زمانی که با رنگ سفید و یا آبی ست می شود بسیار سر زنده نشان می دهد همچنین زمانی که درها را این رنگی کنید بسیار شیک می شوند.



اتاق کوچک رازآلود
رنگ های تیره اتاق را رمزآلود و عمیق نشان می دهد پس از استفاده از آنها نترسید .رنگ تیره با کمال تعجب برای فضاهای کوچک بسیار مناسب است می توانید بوسیله یک چراغ خواب با نور ملایم و یا رنگهای برجسته یک ترکیب خنثی و متعادل ایجاد کنید.



خاکستری و زرد
خاکستری ملایم و زرد لیمویی یک ترکیب بسیار زیبا هستند. انتخابی شیرین و زنانه برای اتاق خواب است که بدون هیچ شکی دلپذیر است.



آبی فیروزه ای 
دیوار های آبی در کنار کابینت سفید آشپزخانه و کمی رنگبندی قرمزبسیار زیبا به نظر می رسند.



رنگ های اصلی
رنگ های اصلی را در کنار هم قرار دهید  تا یک رنگ یکپارچه مدرن ایجاد شود.



سبز زیتونی
رنگی برای همه، اما زمانی که این رنگ را در کنار میزو صندلی و لوازم جانبی دیگر ترکیب کنید، یک پذیرایی باشکوه و منحصر بفرد تحویل می گیرید.



خاکستری
خاکستری کم رنگ ،رنگ محبوبی برای دیوار در سال گذشته بود، اگر این رنگ با کرم روشن ، آبی ملایم کمی رنگ قرمز و پرده های قرمز مات ترکیب شود، اتاق نشمین شما را دنج، آرام اما مدرن نشان می دهد.



بنفش یاسی
دیوارهای بفش یاسی به این حمام حس و حال دخترانه تری داده است و همچنین یک پس زمینه بسیار خوبه برای قفسه هایی که می بینید ایجاد کرده است.



صورتی زیبا
رنگ صورتی یه این گنجه جلوه بیشتری داده است و قرار گرفتن رنگ صورتی در کنار رنگ سفید کف اتاق کنتراست زیبایی ایجاد کرده است.



جلوه تیره
همیشه مجبور نیستید که یک اتاق را با رنگهای روشن رنگ آمیزی نمایید. می توانید با رنگ خاکستری تیره و اضافه کردن کمی وسایل نارجی و قرمز به اتاق جذابیت ببخشید.

 

رنگ های میوه ای
دیوارهایی به رنگ سیب سبز با رنگ پرده های تمشکی خیلی خوب ست می شوند. ترکیب این دو رنگ را در ملحفه روی تخت خواب می بینید.

 

آبی برجسته
اگر شی خاصی در اتاق خواب شما موجود است سعی کنید از رنگ های متضاد جوری استفاده کنید که آن وسیله یا شی را برجسته تر نشان دهید. مثلا در اینجا تخته بالای تخت خواب بعنوان شی برجسته اتاق خواب در نظر گرفته شده است.




گردآوری : گروه سبک زندگی سیمرغ
www.seemorgh.com/lifestyle
منبع : ibanoo.ir



مطالب پیشنهادی :
با انفجار رنگها، دکوراسیون خانه خود را بهاری کنید
با چیدمان های رنگی استرس تان را کاهش دهید
در بهار رنگ و طرح را به خانه تان بیاورید ( قسمت دوم )
اتاق خواب تان را با رنگ سال همراه کنید
مکان هایی رویایی برای یک صبحانه دل نشین