چیدمانی زیبا با رنگ خاکستری
شما هم عاشق رنگ خاکستری شده اید؟ اجازه دهید مجموعه ای از طرح ها با رنگ خاکستری را برایتان معرفی کنم. رنگی که مطمئنا اتاقی آرام بخش را نصیب شما خواهد نمود

ترکیب رنگ ها در دکوراسیون داخلی: این بار نوبت خاکستری است

طرح رنگی دعوت کننده: رنگ ذغال سنگ + سبز سیبی
طرح رنگی دعوت کننده: رنگ ذغال سنگ + سبز سیبی,چیدمانی زیبا با رنگ خاکستری,دکوراسیون داخلی با رنگ خاکستری,

ترکیب رنگ های روشن بدون شک در مقابل پایه خنثی، بسیار خوب عمل می کند. زمینه خاکستری، سیاه، سفید، و مسی، محیطی لذت بخش برای صبحانه ایجاد می کند. خاکستری ملایم، دیوارها و بالش های نیمکت ها را می پوشاند؛ خاکستری ذغال سنگ به سراغ کابینت ها و آویز می رود؛ و کف اتاق نیز مسی می شود تا محیطی گرم را ایجاد کند. قالیچه خاکستری هندسی نیز زیر میز را می پوشاند. صندلی های چوبی نیز فراموش نشود. برای بالش ها نیز از رنگ سبز سیبی استفاده کنید.

بیشتر بدانید : چگونه با رنگ خاکستری یک دکور زیبا بچینیم؟

طرح رنگی ساحلی: رنگ چوب آب خورده+ رنگ شن
طرح رنگی ساحلی: رنگ چوب آب خورده+ رنگ شن,

برای یک اتاق نشیمن رویایی، از رنگ های متناسب با ساحل استفاده کنید؛ رنگ هایی که حس گرما و نور خورشید را به شما القاء کند. مبلمان سفید رنگ و دیوارهایی به رنگ خاکستری چوب آب خورده، حس خانه ای ساحلی را فراهم می کنند. برای بالش ها و کف اتاق از رنگ شنی استفاده کنید تا کنتراست متناسبی در بین رنگ ها ایجاد شود. از مصنوعات اقیانوس به عنوان مجسمه های اتاق بهره ببرید.

طرح رنگی فریبنده: رنگ فاخته+ رنگ الماس
طرح رنگی فریبنده: رنگ فاخته+ رنگ الماس,چیدمانی زیبا با رنگ خاکستری,دکوراسیون داخلی با رنگ خاکستری,

با این رنگ های خنثی، می توانید فضایی دلنشین را ایجاد کنید. البته رگه هایی از رنگ سیاه را نیز چاشنی کار کنید. ترکیب رنگ ها بستگی به رنگ کابینت ها نیز دارد. برای دیوارهایی با رنگ خنثی می توانید از میز تیره، قالیچه خاکستری سیسیلی، و صندای های ناهارخوری پوشیده با پارچه های طرح دار استفاده کنید.

طرح رنگی پویا: رنگ ذغال سنگ+فلفل پاپریکا+خردلی
طرح رنگی پویا: رنگ ذغال سنگ+فلفل پاپریکا+خردلی,چیدمانی زیبا با رنگ خاکستری,دکوراسیون داخلی با رنگ خاکستری,

ترکیبی از رنگ فلفل پاپریکا و خردل طلایی برای این اتاق نشیمن مناسب است؛ زیرا کنتارست مناسبی با رنگ خاکستری ذغال سنگ دیوار ایجاد می کند. برای آنکه فضای احساسی اتاق شدید نباشد، تنها از یک صندلی، مبل راحتی، قالیچه، و یک اثر هنری استفاده کنید. دیوارها را خالی بگذارید. از قالیچه ای با رنگ بسیار ملایم بهره ببرید. اگر ترکیب رنگی جسورانه ای می خواهید، می توانید دیوارها را کاغذ دیواری کنید.

طرح رنگی آرامبخش: خاکستری تیره+ سفید
طرح رنگی آرامبخش: خاکستری تیره+ سفید,چیدمانی زیبا با رنگ خاکستری,دکوراسیون داخلی با رنگ خاکستری,

حمامی زیبا با ترکیب رنگ های خاکستری تیره، سفید، و سیاه به وجود آورید. دیواری با این رنگ، ارامبخش است. وسایل حمام را از رنگ سفید مرمری تهیه کنید. یک قالیچه پشمی هم برای رنگ بخشیدن به فضا بیاندازید.

طرح رنگی مدل موزه: خاکستری+ سیاه+ سفید+ طلایی
طرح رنگی مدل موزه: خاکستری+ سیاه+ سفید+ طلایی,چیدمانی زیبا با رنگ خاکستری,دکوراسیون داخلی با رنگ خاکستری,

رنگ های خاکستری، سیاه، و سفید همراه با طلایی، محیطی دلنشین را به وجود می آورد. هنگامی که با رنگ های خنثی کار می کنیم، بافت ها نقش برجسته ای در ایجاد دید بصری ایفا می کنند. برای کنتراست بافتی، از پوست گورخر، چهارپایه سرامیکی، و صندلی چرمی سفید استفاده کنید. در مقابل دیواری خاکستری، این رنگ ها جواب می دهند.

طرح رنگی تسکین دهنده: خاکستری فلزی+ عسلی
طرح رنگی تسکین دهنده: خاکستری فلزی+ عسلی,چیدمانی زیبا با رنگ خاکستری,دکوراسیون داخلی با رنگ خاکستری,

این اتاق خواب فوق العاده، از ترکیب رنگ خاکستری های سرد با عسل طلایی گرم ایجاد شده است. هارمونی این درجات رنگی، برای آرامش اعصاب بسیار مناسب می باشد. دیوارهای خاکستری و میز عسلی رنگ جلوی تخت، ترکیبی بسیار خیال انگیز است. علاوه بر این، می توانید از چند وسیله فلزی مانند لامپ، و آویز استفاده کنید. بالش های طرح دار و عسلی رنگ فراموش نشود.

طرح رنگی هوشمندانه: رنگ مفرغ+ رنگ زیتونی
طرح رنگی هوشمندانه: رنگ مفرغ+ رنگ زیتونی,چیدمانی زیبا با رنگ خاکستری,دکوراسیون داخلی با رنگ خاکستری,

دیوارهای مفرغی رنگ سبب می شود تا تمرکز به وسط اتاق نشیمن و مبلمان ها جذب شود؛ وسایلی که ترکیبی از سنت و مدرنیته را ارائه می دهند. مبلمان های بزرگ سبز رنگ با طرح جنگل، فضای خاصی را ایجاد می کند. علاوه بر این، از راحتی سنتی مدل مراکشی با چرمی نقره ای رنگ نیز استفاده کنید. قالیچه روشن و طرح دار نیز فراموش نشود.

طرح رنگی خلاقانه: خاکستری مات+ آبی+ سیاه
طرح رنگی خلاقانه: خاکستری مات+ آبی+ سیاه,چیدمانی زیبا با رنگ خاکستری,دکوراسیون داخلی با رنگ خاکستری,

چشم هنری، راهی طولانی را برای انتخاب طرح رنگی ایده آل طی می کند. به همین دلیل است که یک تابلوی نقاشی که مختص اتاق نشیمن شما کشیده شده باشد، بسیار الهام بخش دیده می شود. در این اتاق نشیمن با دیوارهای خاکستری رنگ، از تابلوی نقاشی با رنگ های جیغ استفاده شده است. این امر سبب می شود تا شما صندلی هایی به رنگ گچ را برای تناسب با این فضا انتخاب کنید.

طرح رنگی ساده: نقره ای+ قرمز
طرح رنگی ساده: نقره ای+ قرمز,چیدمانی زیبا با رنگ خاکستری,دکوراسیون داخلی با رنگ خاکستری,

در این اتاق نشیمن دوستدار خانواده، می توانید از دیوارهای خاکستری مات با مبلمانی با رنگ خنثی استفاده کنید. پنجره های بدون پرده باعث می شوند تا نور کل فضای اتاق را پوشش دهد. قالیچه دستباف، با نیمکت و سبدی روستایی جلوه ای زیبا را ارائه می دهد. می توانید از کوسن های قرمز و سفید نیز برای کنتراست مناسب با مبلمان بهره ببرید.

طرح رنگی گرم و نرم: خاکستری سنگی+ رنگ یشمی
طرح رنگی گرم و نرم: خاکستری سنگی+ رنگ یشمی,چیدمانی زیبا با رنگ خاکستری,دکوراسیون داخلی با رنگ خاکستری,

اتاق خوابی با چنین رنگ هایی، مکان مناسبی برای مطالعه یا صحبت کردن است. گوشه ای از اتاق خواب، میان تخت خواب و بخش حمام، را بدین بخش اختصاص دهید. صندلی کوچک با طرح عثمانی، همراه چند بالش بسیار شگفت انگیز است. این میز آرایش، حس افسون کننده ای دارد. قالیچه مدل گورخری با آباژوری یشمی رنگ، محیط را خواستی می کند.

طرح رنگی معمولی: خاکستری تیره+ سفید مات+ قرمز
طرح رنگی معمولی: خاکستری تیره+ سفید مات+ قرمز,چیدمانی زیبا با رنگ خاکستری,دکوراسیون داخلی با رنگ خاکستری,

رسیدن به این کنتراست و ترکیب رنگی بسیار آسان است و نتیجه آن بسیار شگفت انگیز. در این اتاق خانوادگی راحت، مبلمان خاکستری تیره با دیوار و کتابخانه سفید، هماهنگ می شود. سپس می توانید یک رنگ خالص را به آن اضافه کنید، مثل کوسن های قرمز گوجه ای. میز نقره ای کناری نیز، اتاق را درخشنده می کند.

طرح رنگی فوق العاده: خاکستری گرم+ نارنجی
طرح رنگی فوق العاده: خاکستری گرم+ نارنجی,چیدمانی زیبا با رنگ خاکستری,دکوراسیون داخلی با رنگ خاکستری,

در این اتاق خواب، از خاکستری گرم برای دیوارها و میز کنار تخت نارنجی استفاده می کنیم. یک تخت خواب فلزی قدیمی با ملحفه هایی روشن آذین بخش اتاق خواهد بود. این طرح رنگی، فوق العاده زیباست.

طرح رنگی زیبا : خاکستری ابری+ زرد آهویی
طرح رنگی زیبا : خاکستری ابری+ زرد آهویی,چیدمانی زیبا با رنگ خاکستری,دکوراسیون داخلی با رنگ خاکستری,

ترکیب این دو رنگ، فضای دلنشین و آرامی را در اتاق نشیمن به وجود می آورد. مبلمانی متناسب را نیز انتخاب کنید. دیوارها خاکستری روشن، چارچوب پنجره ها خاکستری نقره ای، و پارچه مبلمان ها نیز خاکستری مات باشد.

طرح رنگی فوری: خاکستری سربی+ قهوه ای روشن+ نارنجی+ زرد
طرح رنگی فوری: خاکستری سربی+ قهوه ای روشن+ نارنجی+ زرد,چیدمانی زیبا با رنگ خاکستری,دکوراسیون داخلی با رنگ خاکستری,

دیوارهای به رنگ خاکستری سربی، فضای دلنشینی را در اتاق نشیمن ایجاد می کنند. هنگامی که از رنگ های سنگین چون خاکستری دیوارها و قهوه ای مبل ها استفاده می کنید، ممکن است حس آزادتری برای چیدمان بقیه اتاق داشته باشید. می توانید ترکیبی از الگوها و رنگ های مختلف را برای کوسن ها بکار ببرید. اما قالیچه قهوه ای و نارنجی وسط اتاق، بسیار زیباست.

طرح رنگی ثابت: رنگ سنجابی+ قهوه ای+ سبز
طرح رنگی ثابت: رنگ سنجابی+ قهوه ای+ سبز,چیدمانی زیبا با رنگ خاکستری,دکوراسیون داخلی با رنگ خاکستری,

برای دیوارهای یک اتاق خواب کوچک، می توانید از رنگ سنجابی بهره بگیرید. قهوه ای پاییزی و ملحفه سفید، بسیار ترکیب خارق العاده ای را ایجاد می کند. کنتراست بالا بین رنگ ها، هر زمانی درخشان است. رنگ سبز شاد با رگه هایی طلایی، نشاط را به شما هدیه می دهد.

طرح رنگی باشکوه : خاکستری ذغال سنگ+ قرمز روشن
طرح رنگی باشکوه : خاکستری ذغال سنگ+ قرمز روشن,چیدمانی زیبا با رنگ خاکستری,دکوراسیون داخلی با رنگ خاکستری,

اتاق غذاخوری با رنگی نقره ای و ترکیب خاکستری و قرمز روشن، بسیار جذاب می گردد. پارچه صندلی ها را از ابریشم خاکستری انتخاب کنید. علاوه بر این، طرح رنگی خود را با پرده های گلدار و قالیچه هندسی کامل کنید. عتیقه های ارزشمندی چون آینه، میز بوفه، و لوستر نیز مزیّن بخش اتاق خواهد بود.

طرح رنگی آرام : خاکستری مرواریدی+ سبز خاکستری
طرح رنگی آرام : خاکستری مرواریدی+ سبز خاکستری,چیدمانی زیبا با رنگ خاکستری,دکوراسیون داخلی با رنگ خاکستری,

این اتاق خواب زیبا که چشم ها را می نوازد، چون اتاق هتل های پنج ستاره است. دیوارهای خاکستری مات، همراه با مبلمان خاص، حسی دلنشین را القاء می کند. از پارچه های سفید و خاکستری برای تخت استفاده کنید. برای بالش ها از طرح های گلدار و سبز رنگ بهره ببرید. برای آنکه این اتاق خاکستری، حس سردی نداشته باشد، می توانید از مبلمان رنگی و قالیچه های دستباف استفاده کنید.




بیشتر بدانید : در دکوراسیون آشپزخانه این رنگها را جایگزین رنگ سفید کنید!!

بیشتر بدانید : 10 مدل چیدمان زیبا با رنگ خاکستری

بیشتر بدانید : در دکوراسیون داخلی چه رنگ هایی را با رنگ قهوه ای می توانیم ست کنیم؟

بیشتر بدانید : با کابینت های قهوه ای و خاکستری چگونه زیباترین و دلبازترین دکوراسیون را بچینیم؟



تهیه و ترجمه : گروه سبک زندگی سیمرغ
seemorgh.com/lifestyle
اختصاصی سیمرغ