در طراحی بسیار زیبا و چشم گیر این 8 نمونه آشپزخانه که متعلق به ستارگان جهان می باشد از انواع نیمکت ها، صندلی ها و کمدها و عتیقه جات بسیار زیبا استفاده شده است.
غیرممکن است که بتوانید از این مدل آشپزخانه های زیبا چشم پوشی کنید و به آنها نگاه نکنید .در طراحی بسیار زیبا و چشم گیر این 8 نمونه آشپزخانه که متعلق به ستارگان جهان می باشد از انواع نیمکت ها، صندلی ها و کمدها و عتیقه جات بسیار زیبا استفاده شده است و در نهایت آشپزخانه هایی لوکس طراحی شده که می توانید ازاین ایده های گفته شده برای دکوراسیون آشپزخانه تان استفاده کنید.

در آشپزخانه زیر که متعلق به Tom و Gisele می باشد تعداد زیادی کابینت تیره رنگ کار گذاشته شده است. برای طراحی این آشپزخانه از کاشی های با مدل های بسیار قدیمی و در عین حال مدرن استفاده شده است. 


 
در طراحی آشپزخانه Portia و Ellen  که در زیر می بینید از قفسه های طبقه بندی شده ای در گوشه  آشپزخانه  استفاده شده است که داخل آن با وسایل زیبایی پر شده است:


 
در فضای این آشپزخانه که متعلق به Kimberly Guilfoyle وهمسرش می باشد ، یک نیمکت زیبای سفید در گوشه ای دنج و روبروی پنجره قرار گرفته شده است و آشپزخانه را بسیار زیبا طراحی کرده است.


 
Patrick Dempsey و همسرش در کالیفرنیا، آشپزخانه ای با ویژگی های خاص دارد که شامل یک میز چوبی دو طبقه برای قرار دادن یکسری از وسایل زیبا و ضروری روی آن می باشد.


 
قبلا Jennifer و Justin  در یک خانه اجاره ای بسیار مدرن در لس آنجلس زندگی می کردند که آشپزخانه آنها دارای کمدهای چوبی گردویی با طرح راه راه بود و فاقد هر گونه کابینت کوچک و بزرگ بود و تنها این کمدهای بزرگ را به جای کابینت داشت.


 
طراح معروف و مشهورEstee Stanley  برای تزئین این آشپزخانه به سبک اروپایی از یک مبلمان اضافی که بسیار دنج باشد استفاده کرده است و به عنوان میز صبحانه در گوشه ای در نظر گرفته شده است


 
آشپزخانه David Koepp به صورت کاملا سفید طراحی شده است و حس آرامش در میان این همه شلوغی های شهر در این آشپزخانه کاملا مشهود است و درک می شود.


 
همانطور که می بینید این شاهزاده خانم زیبا به نام Ginnifer Goodwin بر روی فرشی زیبا که در وسط آشپزخانه پهن شده است ایستاده است .هم چنین قرار گرفتن وسایلی که عتیقه می باشند و بسیار هم شیک و مشکی رنگ هستند بر این جذابیت ها افزوده است.





تهیه و ترجمه : گروه سبک زندگی سیمرغ
www.seemorgh.com/lifestyle
اختصاصی سیمرغ



مطالب پیشنهادی :
اصولی برای دکوراسیون آشپزخانه های open
دکوراسیون هایی جالب با وسایل آشپزخانه تان
جدیدترین مدل برای آشپزخانه شما
18 گام تا آشپزخانه ای زیبا
طراحی دکوراسیون داخلی با استفاده از رنگ قرمز