با پیروی از این 20 راهنمایی که در زیر آمده است بدون پرداخت هزینه های بالا به زیبایی و به راحتی می توانید حمامی زیبا و جادار داشته باشید .
اگر حمام خانه تان بسیار کوچک است و این باعث می شود که همیشه به هم ریخته به نظر برسد و مدام در این فکر هستید که ای کاش حمام بزرگ تری داشتید ،باید بگوییم که ما در این جا ترفندهایی را برایتان آورده ایم و بیان کرده ایم که با استفاده از این ایده ها و طراحی ها می توانید از فضای یک حمام کوچک  آنقدر خوب استفاده کنید که دیگر فضای کوچک برایتان بزرگ و جادار به نظر رسیده و نهایت استفاده را از آن ببرید.
با پیروی از این 20 راهنمایی که در زیر آمده است بدون پرداخت هزینه های بالا به زیبایی و به راحتی می توانید حمامی زیبا و جادار داشته باشید . 

محفظه های مکعبی 
این مکعب های فلزی طوری طراحی شده اند که مقاوم در برابر زنگ زدگی بوده و ساخت آنها طوری انجام شده است که در محیط های مرطوب مانند حمام قابل مقاومت می باشند و در نهایت این قفسه ها به دیوار نصب شده اند و برای نگهداری یک سری وسایل از آنها استفاده می گردد. 

کابینت های دیواری
حمام نیاز به یک سری کابینت های جمع و جور، مثل این کابینتی که در تصویر زیر می بینید دارد .عمق این کابینت ها نسبتا زیاد و درب آنها برای اینکه بتوان وسایل داخل آن را دید شیشه ای در نظر گرفته شده است.

 
قفسه های میله ای 
قرار دادن یک قفسه ی فلزی و میله ای در گوشه ای از حمام و در یک گوشه ی دیوار می تواند بسیار مورد استفاده باشد و باید طوری طراحی شده باشد که کوچک و نسبتا بلند باشد و انواع حوله ها و وسایل مورد نیاز در آن قرار گیرد .

 
درب های شیشه ای حمام
به جای استفاده از پرده ی حمام می توان از درهای کشویی شیشه ای استفاده کرد که در بزرگتر نشان دادن حمام بسیار تاثیرگذار بوده و هر چقدر ضخامت این درب ها کمتر و شفاف تر باشد زیباتر خواهد بود .

 
رنگ های روشن
همانطور که می دانید رنگ روشن می تواند در بزرگ تر  به نظر رسیدن یک اتاق کوچک بسیار تاثیر گذار باشد .سعی کنید از رنگ های روشن برای دیوارهای حمامی که کوچک است ،استفاده کنید تا فضا بزرگ تر نشان داده شده و روشن تر به نظر برسد . 


دوش های جادار 
از دوش هایی استفاده کنید که به میله ی آنها طبقه هایی وصل است و می توان برای قرار دادن انواع وسایل مورد نیاز برای شستشو در حمام از آن استفاده کرد و به این ترتیب دیگر لازم به نصب یک قفسه ی دیگر مخصوص لوازم شستشو در حمام نمی باشد و نهایت استفاده را انجام داده اید.

 
نصب قفسه روی در
اگر هیچ جایی در حمام برای نصب قفسه ها وجود ندارد و تمامی دیوارها هم پر شده اند و قابل استفاده برای قفسه نمی باشند ،می توانید از در های حمام استفاده کنید و قفسه هایی را به آن نصب کنید.نکته آن است که باید این قفسه ها چوبی و سبک باشند تا نصب آنها روی در مشکل به وجود نیاورد و سنگین نشوند 

 
کابینت لوازم بهداشتی 
نصب کردن یک کابینت با پهنای زیاد و عرض کم ،طوری که تنها برای قرار دادن وسایل ضروری بهداشتی مناسب باشد  در استفاده ی بهینه از فضاهای کوچک بسیار مناسب می باشد .

 
قفسه های طبقه ای 
می توانید حداکثر استفاده را از دیوار کنار روشویی کرد .به این ترتیب که طبقه هایی را که صاف می باشند را با پیچ و مهره به این دیوار نصب کنید و انواع لوازم مورد نیاز که هنگام استفاده از آینه به آنها احتیاج دارید را روی آن بگذارید و در نهایت از این قفسه ها که به یک دیوار بی استفاده نصب شده است نه تنها به این زیبایی استفاده کرده اید بلکه نمایی زیبا هم به این قسمت وارد کرده اید.

 
کاغذ دیواری راه راه
حتما شنیده اید که می گویند لباس راه راه باعث می شود که شما بلندتر به نظر برسید .تصویر زمینه ی راه راه هم همین طور می باشد و اینکه استفاده از یک کاغذ دیواری راه راه هم در بزرگ تر نشان دادن فضای یک اتاق کوچک بسیار موثر می باشد.در این نمونه از یک کاعذ دیواری به رنگ آبی یخی که راه راه می باشد برای قسمت خارجی حمام استفاده شده است .




تهیه و ترجمه : گروه سبک زندگی سیمرغ
www.seemorgh.com/lifestyle
اختصاصی سیمرغ 



مطالب پیشنهادی :
اصول یک دکوراسیون زیبا برای حمام تان
فنگ‌شویی در اتاق خواب ، آشپزخانه و حمام
دکوراسیون حمام، به سبک هالیوودی ها !
دکوراسیون حمام را چه رنگی کنیم؟
حمام و دستشویی های به سبک آسیایی