با لوازمی که در دست دارید درکوب های پاییزی زیبایی درست کنید.
در اینجا ایده‌های ساخت حلقه‌های گل پاییزی برای درب ورودی تان را در اختیارتان قرار داده‌ایم. با لوازم و اشکال و رنگ‌های مختلف می‌توانید این حلقه‌های گل زیبا را بسازید.

شگفتی‌های پاییزی
در این حلقه‌ گل از زیبایی رنگ‌های پاییز الهام گرفته شده است و ترکیبی از زیباترین جنبه‌های طبیعت پاییز در آن قرار دارد. ترکیب مخروط‌ها در کنار رنگ قرمز و زرد و نارنجی یک پالت رنگی زیبا را رقم زده است. آیتم‌ها را بر اساس رنگشان دست بندی کنید و روی یک مفتول دایره‌ای شکل متصل نمایید.

 
مزرعه‌ی نعلی شکل
این حلقه‌ نعلی شکل ساخته شده از گندم، حسی روستایی را به بیننده القا می‌کند. یک حلقه U شکل خریداری کنید و یا اینکه بخش بالایی یک فوم دایره‌ای را ببرید تا شکلی نعلی بدست آید. سپس یک دست گندم تهیه کنید و با مفتول آن‌ها را ببندید. از بالای حلقه شروع کنید و به سمت پایین بیایید، برای محکم کردن گل‎ها از سوزن گلسازی استفاده کنید. گندم‌ها باید حلقه و مفتول‎ها را به خوبی بپوشانند. در بخش پایینی ساقه‌های بلند را بچینید. در پایین چند دانه‌ یا تخم یا میوه‌ی درخت بلوط را با چسب در وسط حلقه بچسبانید.

 
رنگ آمیزی پاییزی
بهترین جا برای نصب این حلقه بر روی پلکان است تا برگ‌های قرمز آن که بافت و رنگ زیبایی دارند به خوبی در معرض دید باشد. طیف مقرمز رنگ این حلقه ظاهر مدرنی به دکوراسیون پاییزی شما می‌بخشد.

 
دایره‌ی برداشت
در این حلقه ما ذرت هندی را به صورت دایره‌ای چیدیم به طوری که نوک ذرت به سمت داخل باشد. این حلقه طلایی نمایانگر خورشید پاییزی است. برای ساخت این حلقه از چسب حرارتی استفاده کرده و لبه‌های ذرت‌ها را به یکدیگر متصل نمایید.

 
شاخ و برگ پاییزی
با قرار دادن این حلقه‌ ساخته شده بر دیوار یا درب ورودی منزلتان به آن زندگی ببخشید. در اینجا برگ‌های نازک و شکننده با رنگ‌های روشن احاطه شده‌اند و چینشی اغوا برانگیز را ایجاد می‌کنند. یک شیم مفتولی کرد را برداشته و روی ان را با برگهای پاییزی پر کنید. برای داشتن یک دکوراسیونی که پاییزی باشد می توانید از کدوهای کوچک استفاده کرده و ان ها را روی قسمت پایینی حلقه بچسبانید.

 
حلقه‌ی شاد
با این حلقه‌ شاد شما می‌توانید تند‌ترین رنگ‌های پاییز را به درب ورودی خانه‌تان ببخشید. طیف رنگ‌های نارنجی در ترکیب با برگ‌های کم رنگ ذرت جلوه‌ای مدرن و زنده را به محل زندگی‌تان می‌بخشد.

 
حلقه‌ی ستاره‌ای
حلقه‌های مدرن، شکل‎ها و اندازه‌های متفاوتی دارند. در اینجا ما از برگ‌های پاییزی برای تزئین یک کادر مفتولی ستاره‌ای شکل استفاده کرده‌ایم.

 
شکوفه‌های طبیعت
این یک حلقه‌ ساده است که توسط ترکیبی از گل‌ها و برگ های پاییزی است یک دکوراسیون پاییزی را تشکیل داده است. این حلقه‌ی پاییزی به خوبی می‌تواند حس پاییزی را در شما ایجاد کند.

 
طلای پاییزی
در اینجا نسخه‌ به روز رسانی شده‌ حلقه‌ قدیمی ساخته شده از پر را داریم. برای ساخت این حلقه بخش انتهایی شش میوه درخت کاج را جدا کنید. چند دسته برگ درخت صنوبر و میوه ها را با رنگ طلایی رنگ بزنید. برای داشتن یک رنگ عالی، سه لایه رنگ بر آن بزنید و هر بار صبر کنید تا کاملا خشک شود. سپس روی میوه درخت کاج چسب بزنید و با اکلیل آنها را تزیین نمایید. بعد از اینکه خشک شدند، با چسب حرارتی آنها را به یک حلقه‌ی ساخته شده از پر بچسبانید. 





تهیه و ترجمه : گروه سبک زندگی سیمرغ
www.seemorgh.com/lifestyle
اختصاصی سیمرغ



مطالب پیشنهادی :
دکوراسیون پاییزی با الهام از طبیعت
طراحی دکوراسیون با الهام از رنگ های پاییزی!
با عناصر طبیعی پاییزی میزتان را دکور کنید
اصول تغییر دکوراسیون خانه ویلایی به سبک پاییزی
ایده هایی جالب برای پاییزی کردن دکوراسیون تان