از این ایده های جالب کمک بگیرید و ورودی خانه تان را ترسناک و جذاب کنید.
هالووین یکی از جشنهای سنتی مغرب‌زمین است که مراسم آن در شب ۳۱ اکتبر (نهم آبان) بر‌گزار می‌شود. بسیاری از افراد در این شب لباس‌های عجیب و غیرمرسوم می‌پوشند و کودکان برای جمع‌آوری نبات و آجیل به در خانه دیگران می‌روند. جشن هالووین بیشتر در کشورهای آمریکا، ایرلند، اسکاتلند و کانادا مرسوم است. این جشن را مهاجران ایرلندی و اسکاتلندی در سده نوزدهم با خود به قاره آمریکا آوردند.
یکی از نمادهای هالووین یک کدوتنبل توخالی است که برای آن دهان و چشم به صورتی ترسناک درآورده شده و با روشن کردن شمع در درون کدوتنبل به آن جلوه‌ای ترسناک داده می‌شود.
به همین بهانه برای هموطنان مسیحی مان دکوراسیون هایی متناسب با این جشن گردآوری کرده ایم.


شیشه های مربا و ترشی را که دیگر استفاده نمی کنید دور نریزید. با رنگهای مختلف کل شیشه را رنگ کنید و با شابلون روی آنها تصاویر ترسناک بکشید.
سپس آنها را روی پله های ورودی خانه تان بگذارید.


اسفنج ها کوچک را به شکل توپ ببرید. روی آن ها پارچه توری مانند سفید بکشید. زیر دایره را جمع کنید و با نخ کلفت گره بزنید که مانند کله روح شود.
سپس با ماژیک مشکی روی صورت آن دو چشم مشکی بکشید.
این روح های کوچولو را بالای ورودی خانه تان نصب کنید.


با مقواهای مشکی کلاغ هایی درست کنید و روی درب ورودی حیاط تان بچسبانید.
برای تزئین بیشتر کنار درب ورودی از کدوهای سفید زنگ استفاده کنید.


با همان مقواهای مشکی موشهای بزرگ و کوچکی درست کنید و روی پله های ورودی خانه تان بگذارید.


یک پادری گرد ساده را بردارید و با کامواهای سفید روی آن طرح تار عنکبوت را پیاده کنید.


یک درکوب با تزئین روبان مشکی درست کنید و روی آن دو عدد موش عروسکی کوچک که به رنگ مشکی هستند قرار دهید.


حدود 10 الی 15 عدد مار پلاستیکی مشکی خریداری کنید و آنها را زیر پادری تان بگذارید.


یک حلقه چوبی بزرگ تهیه کنید. دور آن را با روبان مشکی بپوشانید. روی آن یک تکه پارچه توری مشکی بچسبانید و با ماژیک مشکی روی آن طرح تار عنکبوت را نقاشی کنید. یک عنکبوت عروسکی مشکی رنگ را روی آن بچسبانید.


مانند حالت بالا یک حلقه چوبی بردارید و دور آن روبان مشکی بپیچید. با نخ کاموای مشکی شکل تار عنکبوت را درست کنید. گلوله های کوچک و بزرگ از رنگ های مختلف کاموا را روی حلقه بچسبانید و در انتها عنکبوت های بافتنی مشکی را روی آنها بچسبانید.
برای درست کردن عنکبوت های بافتنی یک گلوله مشکی را بردارید . برای درست کردن دست و پای عنکبوت ها از کامواهای کلفت تر استفاده کرده و آن ها را به بدنه بچسبانید. برای چشم هایشان هم از مغازه های فروشنده هنرهای دستی چشمهای مخصوص عروسکی تهیه کرده و بچسبانید.


کدو تنبل هایی را که ساقه های بلندی دارند تهیه کنید. آنها را کاملا سفید کنید و با ماژیک مشکی روی آنها چشم و دهان را نقاشی کنید.




تهیه و ترجمه : گروه سبک زندگی سیمرغ
www.seemorgh.com/lifestyle
اختصاصی سیمرغ



مطالب پیشنهادی :