در ادامه با ما باشید تا با ایده هایی جذاب و زمستانی برای دکوراسیون میز غذاخوری تان آشنا شوید.
زمستان سردترین فصل هر سال است و همین بهانه ای می شود تا تمام اعضای خانواده دور همدیگر جمع شوند. یکی از کارهایی که برای زیباتر کردن دکوراسیون خانه در فصل زمستان می توانیم انجام دهیم، زیباتر کردن دکوراسیون میزهای غذاخوری است. 
در ادامه با ما باشید تا با ایده هایی جذاب و زمستانی برای دکوراسیون میز غذاخوری تان آشنا شوید.

استفاده از شمع هایی رمانتیک
یکی از شیشه های حبوبات را بردارید و دو سوم ان را با آب پر کنید. یک شاخه برگ سبز را در انتهای شیشه قرار داده و برای قسمت بالای شیشه هم از میوه هایی مانند گیلاس یا آلبالوی فریز شده استفاده کنید. در  انتها وسط آن یک شمع شناور بگذارید.



یک سینی چوبی ساده را بردارید. داخل سینی را با شمع های ساده استوانه ای پر کنید. روی شمع های استوانه ای اسپری کیلر( براق کننده ) بزنید و سپس یونولیت های پودر شده را روی آن بریزید تا سطح بیرونی شمع برفی مانند شود . برای سطح داخلی سینی هم از این یونولیت های پودر شده بریزید.



از درخت های خشک شده شاخه های بزرگ را بریده و با دریل داخل آن را خالی کرده و با شمع های وارمری پر کنید. لابه لای این تنه درخت های شمعی کوچک را با برگ های سبز و میوه درخت کاج پر کنید.



می توانید از درخت های خشک شاخه هایی با سایزهای کوچک و بزرگ ببرید و به عنوان پایه برای شمع های روی میز استفاده کنید.



کریستال های رویایی
می توانید برای تزئین دستمال های روی میزی از ریسه های کریستالی حاضری استفاده کنید.





علاوه بر تزئین دستمال های روی میزی می توانید شمعدان های روی میز غذاخوری تان را هم با ریسه های کریستالی تزئین و برای بالای میز غذاخوری هم از لوسترهای کریستالی استفاده کنید.





استفاده از المان های طبیعی
یک شاخه از درخت های پاییزی برداشته و با رنگ سفید آن را رنگ آمیزی کنید. آن را به عنوان تزئینی روی میزغذاخوری تان بگذارید.



یک سیم مفتولی باریک را گرد کرده و شاخه های نرم و نازک درخت را دور ان بپیچید. میوه های مصنوعی کوچک را انتخاب کرده و به دور سیم بپیچید. از این حلقه به عنوان تزئینی برای دستمال روی میز استفاده کنید.



نقاشی روی ظروف
برای سرو کردن شیرینی های زمستانی از بشقاب های بلوری استفاده کنید. ته این بشقاب ها را با قلموی نوک باریک و رنگ سفید دانه های برف زمستانی را طراحی کنید.
 

بیشتر بدانید : میز غذا خوری تان را مانند هتل های مجلل بچینید!!


تهیه و ترجمه : گروه سبک زندگی سیمرغ
www.seemorgh.com/lifestyle
اختصاصی سیمرغ