ما برای شما ایده های جالب داریم که با آنها میتوانید فضاهاب بسیار جالب و خلاقانه ای خلق کنید

 
یک ایده جالب:
تزیینات ساده
برای انجام این کاردستی، شما به یك تكه چوب فیبر نازك (MDF)، گیره ی لباس سفید دستی بزرگتر از اندازه (هر دو در فروشگاه وسایل دستی در دسترسی است) نیاز خواهید داشت. MDF و گیره را رنگ بزنید. وقتی رنگ خشك شد، گیره ی آویزعكس را به پشت MDF‌ چسبانده و از چسب چوب برای ایمن كردن گیره ی دستی فوق استفاده نمایید. سپس بسادگی هر تصویر که دوست دارید به آن متصل کنید.    

 نوار تركیبی
تزیینات ساده
یك تكه پارچه کرم یا یك تكه MDF‌ را با رنگ دلخواهتان  رنگ بزنید. از رنگ سایه ی زرد مایل به خاكستری آرام استفاده كنید. سپس یك نوار سفیدی را دور آن بصورت متقاطع بپیچید. برای یك تباین خیلی لطیف ، مثلثهایی را كه در این حالت بوجود می آید با ظاهری كمی تیره تر رنگ بزنید.  
 

 كیك میل كنید
تزیینات ساده
تصور میکنید که این لفافهای کیک به چه دردی میخورند و چه استفاده تزیینی میتوانند داشته باشند؟ به ادامه مطالب توجه کنید
 
 

 موفقیت شیرین
لفافهای كیك فنجانی، یك هنر انتزاعی شیك  ابداع کردند. یك ورقه ی پلاستیكی موجدار بكاربرده شده در روكشهای روشنایی صنعتی را  پیدا كنید.  ما آنها را در مركز لوازم خانگی خودمان پیدا كردیم. از یك خط كش بزرگتر و یك چاقوی بزرگ دستی برای بریدن ورقه ی پلاستیكی به چهار مربع هم اندازه استفاده كنید. آنها را روی سطح مسطحی یا كف قرار دهید.  آستری كیك فنجانی خودتان را در روی آن بچینید- نمونه  چیدن، هر چه تصادفی تر باشد بهتر است.
 
 
 یخ زدن روی كیك فنجانی
تزیینات ساده
زمانی شما با جایگزینی آسترهای كیك فنجانی خوشحال می شویدكه از یك قطره چسب برای تثبیت كردن آسترها به ورقه ی پلاستیكی استفاده نمایید. چون آسترها نازكند، چسب ازكاغذها رد می شود، در نتیجه از تعداد بیشتری از آسترها برای مخفی كردنِ  قطرات چسب استفاده كنید. از لوله چسب برای چساباندن لایه ی دوم آسترها استفاده نمایید. این چسب از میان كاغذ نشان داده نمی شود.  از چسب قویتر برای چساباندن آویز عكس به پشت استفاده كرده، یا با ستفاده از قطرات چسب قوی آن را بچسبانید.
 
تزیین ساده با شمعدان
ببینید چگونه میتوانید یک شمعدان شیک و زیبا برای روی میز منزلتان آماده کنید

 

 مصالح تزئین
تزئینات ساده
در اینجا مصالحی كه شما برای ساخت این كار تزئینی ساده و جالب نیاز دارید مشاهده می شود: یك اسفنج سفید مكعبی شكل، حباب لامپ سوخته ، نوار تزئینی  برچسبی.
 
 
روش ساخت:
تزئینات ساده
با استفاده از یك قاشق، در وسط اسفنج مكعبی شكل سوراخی را تعبیه كنید. سوراخ بایستی به اندازه ی در آن ایجاد شده باشد كه حباب چراغ شیشه ای درآن قرار گیرد.  با نوار بسته بندی تزئینی،  اطراف این اسفنج را بپیچانید. سپس نصف این حباب را با آب پر كرده و گلهای دلخواه خودتان را در آن قرار دهید. سعی كنید كه این سه كار تزیئنی را آستر كشی كنید.
 
 
 استفاده بهینه:
تزئینات ساده
حلقه های قلابدوزی را رنگ سفید زده، سپس آنها را طبق شكل بصورت دوایر متمركز بچسبانید. بصورت تصادفی اینكار را انجام دهید. فقط چند تایی را با هم همراه با یك تكه پارچه چاپی قرار داده یا یك دیوار كامل را با این دایره های انتزاعی بپوشانید.چیدمان این دایره ها روی دیوار ترکیب زیبایی ایجاد میکند
تزئینات ساده
 
تزدئینات ساده
 
تهیه و ترجمه:گروه سبک زندگی سیمرغ
www.seemorgh.com/lifestyle
اختصاصی سیمرغ
 
مطالب پیشنهادی:
استفاده های جالب و متفاوت از وسایل دردسترس
نمونه های بسیار زیبا از گل آرایی
کاربرد های جدید از سبدهای چوبی
روش های آسان خانه داری
4 نکته درباره آبیاری گیاهان آپارتمانی