بهترین راه برای نظم بخشیدن به كمد لباس ها استفاده از یك جعبه مشبك است كه هر یك از دستمال ها یا تی شرت ها را تا كرده و مرتب درون یكی از شبكه های آن قرار دهید.

كمد های شلوغ یكی از مشكلات خانم های خانه دار است. مساله این است كه در دسترس بودن لباس ها، لوازم شخصی، كیف و كفش در اتاق خواب و نوع چیدمان آنها یكی از بزرگ ترین دغدغه خانم های خانه دار است.
آنچه می خوانید ساده ترین و كاربردی ترین نكاتی است كه با كمك آن می توانید به كمد لباس هایتان سامان ببخشید. 

1 - شما باید از هر فضای خالی به نحو احسن استفاده كنید، بنابراین در اتاق خواب فضای خالی زیر تخت بهترین محیط برای نگهداری برخی از وسایل، لباس ها و ملحفه هاست. تنها كافی است با كمك سبدها، كشوها یا جعبه های چوبی كوچك فضایی مناسب و امن برای این وسایل زیر تخت در نظر گرفت. 

2 - برای جمع كردن لباس ها و ملحفه های كثیف و استفاده شده، بهترین كار آویزان كردن كیسه ای پارچه ای پشت در اتاق خواب است تا لباس های پوشیده شده را درون آن گذاشته و هر هفته آنها را برای شست وشو جمع آوری كنیم. 

3 - بهترین راه برای نظم بخشیدن به كمد لباس ها استفاده از یك جعبه مشبك است كه هر یك از دستمال ها یا تی شرت ها را تا كرده و مرتب درون یكی از شبكه های آن قرار دهید. به این ترتیب پیراهن ها یا كراوات ها چروك نمی شوند و دسترسی به آنها نیز آسان تر می شود. 

4 - پشت در اتاق خواب از گیره های S مانند برای آویزان كردن كلاه و چترهای مردانه، زنانه و كودكانه ای كه در خانه دارید، استفاده كنید. 

5 - اگر در خانه پارچه های قدیمی و بدون استفاده دارید از آنها برای دوختن كیف های پارچه ای و از این كیف ها برای تمیز نگه داشتن كفش ها و كیف های دستی خود استفاده كنید. 

6 - اگر در اتاق تان آرشیوی از روزنامه یا مجله های مختلف دارید و آنها را در جامجله ای نمی گذارید برای هر یك از آنها فولدر یا پوشه ای تهیه كنید و آنها را باسلیقه در قفسه ها قرار دهید.    



گردآوری : گروه سبک زندگی سیمرغ
www.seemorgh.com/lifestyle
منبع : magiran.com



مطالب پیشنهادی :
نکاتی مهم در برق انداختن آشپزخانه

برای کودک محصل تان در منزل، تخته سیاه درست کنید

5 نکته در مورد تخم مرغ
با 5 ضدعفونی کننده طبیعی آشنا شوید
چطور یک آبنمای کوچک درست کنیم؟