می توانید لوسترهای خانه را بسیار وحشتناک تزئین کنید و برای انجام این کار باید بادکنک های کوچکی را تهیه کرده و بسیار کم آنها را باد کرده و سپس پارچه ای سفید رنگ از جنس تور تهیه کرده و روی این بادکنک ها بیاندازید.
قالیچه جلوی درب ورودی
فرش جلوی درب ورودی معمولا بسیار به چشم می آید و کاملا در دید می باشد.برای تهیه یک فرش بسیار مناسب برای جلوی درب برای اینکه زیبا و بسیار جذاب هم باشد می توانید ازراهنمایی زیر استفاده نمایید.
در ابتدا باید یک فرش سوزنی شکل و مثلا به شکل دایره ای که کاملا یکدست مشکی رنگ باشد را تهیه کنید. مرکز فرش را در نظر بگیرید و به کمک یک مداد یا ماژیک سفید رنگ و بسیار مناسب که روی فرش بکشد و پاک نشود آن را علامت گذاری کنید . باید داخل این محیط دایره ای طرحی به مانند تصویر زیر ایجاد کنید . بعد ازعلامت گذاری و مشخص شدن مرکز فرش در فاصله هایی به یک اندازه قطرهایی را در این دایره ایجاد کنید و سپس نیم دایره هایی را برای وصل کردن این خطوط به یکدیگر رسم کرده و در نهایت خواهید دید که چگونه این قالیچه را با این جذابیت درست کرده اید. در نهایت می توانید برای ثابت ماندن طرح روی فرش از اسپری ثابت کننده استفاده کنید.
 

صابون هایی با اشکال ترسناک
برای درست کردن صابون هایی که به شکل های بسیار ترسناکی باشند می توانید در ابتدا صابون را در یک قابلمه بزرگ ریخته و آنرا روی اجاق گاز تا زمانی که به درجه ی 140فارنهایت برسد بجوشانید و بعد که کاملا ذوب شد به آرامی آن را در قالب هایی که در نظر دارید بریزید و داخل آن از حیوانات مصنوعی و موجودات ترسنا بگذارید. سپس بگذارید بماند تا مدل قالب ها را به خود بگیرد.

  
آب نبات های شبحی شکل 
برای درست کردن این مدل آب نبات های ترسناک می توانید از تصویر سنگ قبر بر روی آنها استفاده کنید. به این ترتیب که هر یک از آب نبات ها یی را که در اختیار دارید باید سرشان چوب داشته باشد و بعد با یک ورق کاغذی اشکالی از اشباح و یا سنگ قبر را درست کرده که بهتر است این کاغذ سفید باشد و سپس آن را به کمک چسب چوب به این آب نبات ها بچسبانید و اجازه دهید تا کاملا خشک شود و بعد هم می توانید با کمک قلم مو و با استفاده از رنگ سیاه روی آنها عبارت " RIP " که به معنای طلسم می باشد و یا اینکه نام مهمانان را بنویسید . در نهایت یک کاسه ی سفید رنگ را پر ازفوم سیاه رنگ کرده و تمامی این آب نبات ها را داخل آن قرار دهید .

 
لوستر ارواحی شکل و ترسناک
می توانید لوسترهای خانه را بسیار وحشتناک تزئین کنید و برای انجام این کار باید بادکنک های کوچکی را تهیه کرده و بسیار کم آنها را باد کرده و سپس پارچه ای سفید رنگ از جنس تور تهیه کرده و روی این بادکنک ها بیاندازید و سپس پائین آن را ریش ریش کنید . حتی می توانید این پارچه ها را روی بادکنک ها بچسبانید تا تکان نخورند و بعد باید اجازه دهید به مدت 10 دقیقه تا کاملا خشک شوند .یک ریسمانی از نخ ماهیگیری تهیه کرده و اینها را به آن آویزان کنید و در آخر هم ریسمان درست شده را به لوستر آویزان کنید. 

 
درب ورودی
این خفاش های تزئینی بسیار هیجان انگیز هستند و اطمینان داشته باشید که با این مدل تزئین خانه خود را به صورتی کاملا فوق العاده شبح وار طراحی کرده اید و بهتر است برای این کار روی کاغذ های سیاه رنگ الگوی این خفاش ها را در بیاورید و در نهایت تمامی آنها را روی درب ورودی و دیوارهای آن نصب کنید. 

 
بطری هایی از کدو تنبل 
دورتادور درب ورودی را با انواع شاخ و برگ ها تزئین کنید و سپس گلدان هایی را در مقابل درب قرار داده و در نهایت داخل آنها یک چوب بلند به مانند یک نیزه فرو کرده و سپس داخل چند کدو تنبل را کاملا خالی کنید و به رنگ سفید آنها را دربیاورید و در نهایت آنها را وارد این چوب ها کنید و به این ترتیب درب ورودی را برای استقبال از مهمانان در شب های پاییزی کاملا آماده سازید.

 
شمعی ازکدو تنبل 
یک کدو تنبل نسبتا کوچک را در نظر گرفته و داخل آن را کاملا خالی کنید و سپس یک شمع زیبا را داخل آن قرار داده و به این ترتیب یک دکوراسیون بسیار زیبا متناسب با فصل پائیز را درست کنید. 
نکته :
شمعی که روی میز شام قرار داده می شود نباید معطر باشد.

 
شمع های ترسناک
می توانید این شمع های زیبا و در عین حال ترسناک را درست کرده و در شب های تاریک از روشنایی آنها استفاده کنید.




تهیه و ترجمه : گروه سبک زندگی سیمرغ
www.seemorgh.com/lifestyle
اختصاصی سیمرغ



مطالب پیشنهادی :
با این شمع های جذاب، ترس را به دکوراسیون تان اضافه کنید
با کدو تنبل یک آباژور زیبا و ترسناک درست کنید
لباس هایی عجیب برای خانم های عجیب تر
کیک هایی با طعم ترس و وحشت
لباسهایی خاص و غیر منتظره برای کودکانتان انتخاب کنید