در اینجا به شما نشان داده ایم که چگونه می توانید از تی شرت های کهنه و قدیمی اتان به راحتی در موارد دیگر استفاده کنید و آنها را تبدیل به وسایل مورد نیاز دیگرتان کنید و با لذت از آنها استفاده کنید.مهمترین استفاده از آنها برای انواع شال گردن ها و بالش ها می باشد.
تمیز کردن کمد لباسها
حتما همه ی شما تی شرت های ارزان قیمت و راحت و در عین حال شیکی را در کمد لباس های خود دارید که ممکن است سالها آنها را به تن کرده باشید و دیگر نخواهید از آنها استفاده کنید. شما می توانید مانند تصویر زیر و به سبک میشل از این تیشرت ها برای دو نمونه کار استفاده کنید : به عنوان یک شال کردن راحت و همچنین به عنوان یک بالش گرم و نرم . این دو نمونه کار برای مبتدیان که تازه شروع به کار کرده اند و یا حتی بچه ها در صورتی که با نظارت شما انجام شود پیشنهاد می شود .
 

وسایل مورد نیاز :
کل چیزهایی که شما برای انجام این پروژه ها به آنها احتیاج دارید :
تی شرت های قدیمی  
قیچی
خط کش
چرخ خیاطی 
نخ وسوزن 
دکمه

 
استفاده از تی شرت ها به عنوان شال گردن :
می توانید تی شرت های قدیمی و در عین حال مورد علاقه خود را مانند تصویر زیر به یک شال گردن تبدیل کنید و برای این کار رنگ و مدلی که در نظر گرفته می شود باید با یکدیگر هماهنگ باشند .

 
دوختن شال گردن :
 مرحله 1 
می توانید تی  شرت های خود را به هشت تا ده تکه ی مربعی شکل یا مستطیلی شکل در بیاورید و برش بزنید. برای برش زدن باید تی شرت را روی یک سطح صاف پهن کنید و با دقت کامل کار برش را انجام دهید تا تمامی تکه ها به درستی و به یک اندازه در بیایند و از جاهای مختلف تی شرت این تکه پارچه های یک اندازه را بدست آورید.

 
مرحله 2 
باید با کمک خط کش تمام اندازه گیری ها دقیق صورت گیرند و اندازه ی12x12 پیشنهاد می شود و اگر قرار است این شال برای یک بچه در نظر گرفته شود باید اندازه ی  7x9 را برای آن در نظر بگیرید.


مرحله 3 
8 تا 10 تکه از این تکه ها را که برش زده ایم را باید در کنار هم قرار داده و آنها را به کمک چرخ خیاطی به هم بدوزیم .برای اندازه ی شال گردن به راحتی می توانید با کم کردن و اضافه کردن تکه های برش زده شده شال گردن بلندتر یا کوتاه تری داشته باشید و این بستگی به خود شما دارد.

 
استفاده از تی شرت ها به عنوان بالش:
می توانید تی شرت های خود را به شکل بالش های زیبا در بیاورید.برای این کار قسمت های زیبای تی شرت را برش زده و آنها را به شکل مربعی و زیبا به یکدیگر وصل می کنیم و در نهایت داخل آن را پر کرده و یک بالش زیبا و به سبک میشل را درست می کنید.بالش هایی که مطمئنا طرفداران زیادی خواهد داشت.

 
دوختن بالش :
پارچه ی تی شرت را به اندازه های مورد نظر خود برش می زنیم و این برش زدن باید طوری باشد که درزهای تی شرت داخل کار نیافتد .تکه های برش زده شده می تواند به شکل های مختلف در بیاید و به این ترتیب می توان بالش هایی در مدل های مختلف داشت و بهتر است برای پر کردن داخل بالش ها از پر استفاده کنید.مهم آن است که در انجام این پروژه لبه های بالش را بسیار زیبا و تمیز بدوزید و در پایان کار از دکمه های تی شرت می توانید برای تزئین روی بالش استفاده کنید.

 



تهیه و ترجمه : گروه سبک زندگی سیمرغ
www.seemorgh.com/lifestyle
اختصاصی سیمرغ



مطالب پیشنهادی :
چگونه یک تی شرت سایز بزرگ را به تاپ زیبا تبدیل کنیم؟
آموزش تصویری درست کردن عروسک با جوراب
با کاموا و نخ بافندگی دکوراسیون تان را زمستانی کنید
آموزش قابهای هنری ساده و زیبا با پارچه
کپک را از یخچال تان دور کنید