کاردستی هایی که می توانید روز پدر به پدرتان هدیه دهید
بهترین کار این است که اجازه دهید تا فرندتان کاردستی های زیبایی که ما چند نمونه از آن را در زیر برایتان آورده ایم را درست کرده و به پدرش هدیه دهد و مطمئن باشید این بهترین هدیه ای می باشد که هر پدری می تواند از فرزند کوچک خود در روز پدر دریافت کند .
بچه ها معمولا نمی توانند خودشان برای پدرشان هدیه ای بخرند و بهترین کار این است که اجازه دهید تا خودشان کاردستی های زیبایی که ما چند نمونه از آن را در زیر برایتان آورده ایم را درست کرده و به او هدیه دهید و مطمئن باشید این بهترین هدیه ای می باشد که هر پدری می تواند از فرزند کوچک خود در روز پدر دریافت کند .
 
 

دست نوشته های قابل چاپ برای روز پدر

یک کاغذ و یک قلم را در اختیار فرزندتان بگذارید و اجازه دهید تا ایده های خود را روی آن بکشد  و بعد بالای آن را سوراخ کرده و روبانی را از داخل آن عبور دهید و در نهایت بگذارید تا خودش این کاردستی را در روز پدر به پدرش هدیه دهد.
کاردستی هایی که می توانید روز پدر به پدرتان هدیه دهید 1

کاردستی سنگ و کاغذ برای روز پدر 

بچه ها به راحتی می توانند یک تکه سنگ را پیدا کرده و بعد روی یک تکه کاغذ نقاشی زیبایی را بکشند و روی سنگ بچسبانند و هم چنین می توانند روی تکه های کوچکی از کاغذ حروف نام پدر را بنویسند و یکی یکی آنها را روی سنگ بچسبانند و تنها نکته ای که باید در نظر بگیرند این است که در ابتدا باید سنگ را کاملا بشورند و خشک کنند.
کاردستی هایی که می توانید روز پدر به پدرتان هدیه دهید 2
 
 

گلدان گیاهی  تزئینی

یک گلدان ساده را تهیه کرده و روی آن یک تکه کاغذ سفید رنگی که روی آن نقاشی زیبایی که فرزندمان کشیده است را می چسبانیم . فرزندتان می تواند انواع نوشته های زیبا و طرح های زیبا را روی آن بچسبانند.بعد از نقاشی باید زیر آن را چسب زده و آن را روی گلدان بچسبانید.
 
 
کاردستی هایی که می توانید روز پدر به پدرتان هدیه دهید3 
 
 

جعبه ابزار سفارشی برای روز پدر

جعبه ابزار فلزی سفیدی را تهیه کرده و و سپس فرزندتان می تواند انواع الگوها و طرح های زیبا را روی آن بیاندازد. این کار بسیار منحصر به فرد می باشد و هر پدری را در روز پدر بسیار خوشحال می کند .
 
کاردستی هایی که می توانید روز پدر به پدرتان هدیه دهید4 
 

دکوری هنرمندانه برای روز پدر

بسیار هنرمندانه می توان یک پس زمینه ی سفید رنگ که یک تکه کاغذ می باشد را تهیه کنید و بهتر است آن را روی یک قاب قرار داده و در نهیات با مدادهای رنگی نقاشی زیبایی که فرزندتان دوست دارد را روی آن بکشید و زیر آن نام تان را بنویسد و در نهایت این کار هنری زیبا را در روز پدر به پدرتان هدیه دهید.
 
کاردستی هایی که می توانید روز پدر به پدرتان هدیه دهید5 
 

آهنربا های زیبا برای روز پدر

به راحتی می توانید درب های نوشابه که در رنگ های زیبا و متنوعی می باشد را تهیه کرده و پشت آن ها یک تکه آهنربای بسیار کوچک بچسبانید و در نهایت از آنها برای چسباندن روی یخچال استفاده کنید.
کاردستی هایی که می توانید روز پدر به پدرتان هدیه دهید6
 
 
 

گلدان پدر 

می توانید از انواع بطری های قدیمی مانند شیشه های نوشابه استفاده کنید و روی هر کدام از آنها حروف تشکیل دهنده ی نام پدر را روی یک کاغذ نوشته و در نهایت آن را روی گلدان بچسبانید و در نهایت داخل تمام آنها گل های زیبایی بگذارید .

کاردستی هایی که می توانید روز پدر به پدرتان هدیه دهید7
 
 

عکس هنری برای روز پدر

تکه تکه های کاغذ به رنگ های مختلفی را تهیه کرده و به کمک آنها تصویر یک آدم را درمی آوریم و برای این کار بهتر است که مثلا به جای مو از تکه کاغذهای قهوه ای رنگی استفاده می کنیم و یا اینکه برای رنگ چشم و پیراهن و لب ها و ....از کاغذهای رنگی دیگری استفاده می کنیم.در نهایت این قاب زیبا را درست کرده و به پدرتان هدیه دهید.
 
 کاردستی هایی که می توانید روز پدر به پدرتان هدیه دهید8
 



تهیه و ترجمه : گروه سبک زندگی سیمرغ
seemorgh.com/lifestyle
اختصاصی سیمرغ