ایده هایی جالب برای بازسازی وسایل قدیمی
پیش و پس از بازسازی مبلمان
مغازه‌های دست دوم فروشی، فروشگاه های به صرفه‌ای هستند، اما اغلب وسایل دست دویی که می‌خرید به کمی دقت نیاز دارند. ببینید که ما چطور از فروشگاه‌های دست دوم مبلمان‌های قدیمی ای پیدا کردیم و آنها را با وسایل ساده نوسازی کردیم

قبل : قدیمی و ار مد افتاده
با شکلی جالب اما پوششی نامناسب، این صندلی دسته‌دار، جواهری در قفس بود که منتظر آزاد شدن بود.

بعد : نو و مدرن
رنگ سفید، صفحه فلزی و قاب چوبی صندلی را جان بخشید. پوشش سفید و طوسی جای مخمل طلایی را گرفت. وقتی پارچه‌ای را برای روکش مبل انتخاب می‌کنید، به ابعاد توجه کنید. چون این صندلی بلند است، قسمت بزرگی از چاپ پارچه را دربرمی‌گیرد.

 
قبل : میز آرایشی خسته کننده
علیرغم شکل مدرن و عالی، رنگ و ظاهر خسته‌ کننده‌اش این میز آرایشی را کم ارزش کرده است.


بعد : میزی دارای تنوع
برای شروع، کشوها را در آورده و چارچوب را رنگ سفید براق بزنید. سپس یراق‌آلات را باز کرده و رنگ دلخواه را به کشوها بزنید (ما ۴ لایه رنگ گردویی تیره استفاده کردیم.) برای کشوهای میانی از طرح زیگزاگی استفاده کنید . استنسیل‌های مورد نظرتان را روی کشوها قرار داده و با نوار محکم کنید. از یک غلطک باریک برای رنگ‌آمیزی استفاده کنید. قطرات اضافی رنگ را قبل از رنگ‌آمیزی بگیرید. آن‌قدر این کار را تکرار کنید تا به رنگ دلخواه برسید. استنسیل را بردارید و اجازه دهید رنگ خشک شود.


قبل : ۶ ضلعی غم‌انگیز
این ۶ ضلعی باقی‌مانده از یک دکور دهه هفتادی در زیرزمین خاک می‌خورد، اما حالا به مغازه دست دوم فروشی انتقال یافته بود. آیا نمی‌شود از شر آن‌ها خلاص شد؟ چرا. اسلاید بعدی را ببینید تا دلیلش را بیابید.

 

بعد : صندلی پفی مدرن
یک لایه رنگ جدید و پوشش بالایی شاد، راز حیات تازه این قطعه است. ابتدا میز را تمیز و صاف کنید. سپس تخته چندلایی با قطر نیم اینچ را با ابعاد نیم اینچ کوچکتر از میز در هر جهت ببرید. ۴ لایه ابری به اندازه تخته چندلا ببرید. یک لایه پنجم ابری و یک لایه برای روکش به اندازه ۳ اینچ بزرگ‌تر از همه لایه‌های دیگر در هر جهت ببرید. چهار لایه ابری را رویه لایه بزرگ‌تر، و تخته چند لا را روی آن‌ها قرار دهید. لایه ابر بزرگ را به روی تخته بکشید و از پشت منگنه کنید. این کار را با پارچه روکش هم انجام دهید. این بالش را روی میز قرار دهید و از داخل میز آن را پیچ کنید. به عنوان یک مرحله اضافه به یراق‌آلات هم، رنگ براق تازه‌ای بزنید.

 
قبل : به راحتی قابل چشم‌ پوشی
خطوط سنتی زیبای این بوفه با رنگ و لعاب بد آن تحت تأثیر قرار گرفته بود. و دستگیره‌های پر از طرح آن، نمایی معیوب به آن می‌داد، نه کلاسیک.
 

بعد : تحسین برانگیز
مبلمان رنگ‌آمیزی شده را می‌توانید علاوه بر رنگ سرتاسری، با رنگ‌آمیزی متفاوت جزئیات هم جذاب‌تر کنید. ابتدا آن را با تمیز کردن و سمباده زدن آماده کنید. اول میز را با رنگ نیمه براق لعاب‌دار نقاشی کنید. برای حاشیه‌ها از قلم‌موی باریک و رنگ سفید نیمه براق لعاب‌دار و یا ماژیک نقاشی سفید استفاده کنید. این مرحله نیاز به دستی بدون لرزش دارد، یا می‌توانید از نوارهای مخصوص نقاشی استفاده کنید. حاشیه‌های دکوری را هم رنگ بزنید تا خمیدگی‌های آن بیشتر به چشم بیایند. از دستگیره‌های زیبای فلزی برای زیباسازی بیشتر استفاده کنید.

 
قبل : صندلی معمولی
روکش قهوه‌ای رنگ این صندلی را خسته‌ کننده کرده و زیبایی خاص کنده‌کاری‌ها و فرم صندلی را از بین برده است.
 

بعد : زیبایی دو چندان
دو نوع پارچه این ست صندلی غذاخوری را جان تازه بخشید، البته به همراه رنگ سفید جدیدش. یک پوشش با دوام پلاستیکی یا چرمی روی محل نشستن، که تمیزکاری آسان و ماندگاری آن را تضمین می‌کند، و یک روکش با دوام کمتر اما شادتر برای تکیه‌گاه پشتی که بر زیبایی و هیجان‌انگیز بودن آن می‌افزاید.
 

قبل : میز توالت خسته
اگر یک میز توالت این شکلی، خیلی به نظرتان سنتی و خسته‌کننده می‌رسد، صبر کنید تا آن را با یک رنگ تازه ببینید.
 

بعد : نمای پرطراوت
رنگ‌های باطراوت نمای جدیدی به این میز بخشیده‌اند. برای هر کشو یک رنگ نیمه‌براق متفاوت انتخاب کنید و یک رنگ تیره‌تر از خانواده‎ی‌ یکی از آن‌ها برای چارچوب. این میز فاقد دستگیره بود، ما  از دستگیره‌های چینی سفید استفاده کردیم. 
 




تهیه و ترجمه : گروه سبک زندگی سیمرغ
www.seemorgh.com/lifestyle
اختصاصی سیمرغ



مطالب پیشنهادی :
آموزش تصویری درست کردن عروسک بافتنی بدون بافتن + عکس
کمد تکاتی با سه حرکت
ایده هایی جالب برای تزئین وسایل خانه با صدف های دریایی
چگونه با قوطی حلبی جاشمعی درست کنیم؟ + عکس
با این روشها همیشه کمدهایتان مرتب خواهد بود