ایده هایی جالب برای بازسازی وسایل قدیمی
قبل : میز تلویزیون و سرگرمی
با رواج تلویزیون‌های صفحه تخت دیگر نیازی به تلویزیون‌های بزرگ، نوارها و DVD وجود ندارد، و این میز تلویزیون‌های قدیمی را به جایی برای نشستن خاک تبدیل کرده است. اما با فضای زیادی که این میزها دارند، می‌توان کاربرد دیگری برای آن‌ها یافت.
 

بعد : کمد کنار در ورودی
از یک میز تلویزون قدیمی برای سر و سمان دادن به ورودی خانه استفاده کنید. درب‌ها را بردارید تا طبقات بازی ایجاد شود. اگر صفحه پشتی به نظر فرسوده می‌رسد، تعویضش کنید. میز را رنگ کنید ( از یک رنگ روشن برای داخل استفاده کنید تا نمای جالب‌تری بگیرد. یک میله در درون آن نصب کنید و به عنوان محل آویز کت از آن استفاده کنید. یک سینی برای کفش و چکمه در آن قرار دهید. در طبقات جعبه‌هایی قرار دهید و در آن پوشیدنی‌های فصلی مثل شال‌ها، دمپایی‌ها و وسایل ورزشی استفاده کنید. آن‌ها را با برچسب مشخص کنید. یکی از دیواره‌های کناری را به محل نوشتن پیام تبدیل کنید. یک پاکت دیواری برای قرار دادن کاغذهای مهم، و یک جاکلیدی روی آن نصب کنید.
 

قبل : رنگی خسته کننده و تکراری
اگر از رنگ تیره و سنگین این میز خسته شده اید می توانید رنگ آن را عوض کنید. 
 

بعد : روشن و جذاب
رنگ سفید به این میز قهوه خوری نمای تازه‌ای داده است. برای رویه میز از کاغذهای طرح‌دار استفاده کنید. تکه‌های مختلف را در کنار هم بچسبانید. سپس روی آن از دو لایه کیلر ( براق کننده ) استفاده کنید، و بگذارید تا خشک شود.
 

قبل : خسته‌کننده و ساده
یک صندلی چوبی با روکشی ارزان و پوسیده شده.
 


بعد : صندلی ای پر از رنگ و طرح
رنگ جدید و روکش تازه، پای ثابت بازسازی مبلمان هستند. اما یک روکش اضافی ویژگی جالبی به آن اضافه کرده است.
 

قبل : طراحی خسته‌ کننده
در زمان خودش این تخت‌های فلزی را دوست داشتید، اما آیا زمان بِه روز کردن آن رسیده است؟ به جای ساختن آن از اول، روی آن را با پوششی بپوشانید.
 

بعد : شاداب و روحیه گرفته
پوشش قسمت بالای تخت فلزی را با یک پارچه ضخیم چند لایه تعدیل کنید. 
 

قبل : از مد افتاده
مبلمان پوسیده را در مغازه‌های دست دوم نادیده نگیرید. برخی از آن‌ها جواهراتی هستند که نیاز به کشف دوباره دارند. مثلاً این صندلی فرانسوی قدیمی.
 

بعد : 
رنگ جدید و روکش تازه، این صندلی را از معمولی به زیبا تغییر داد. پس از رنگ کردن صندلی قطعه‌ای بیضی شکل از روکش را به پشتی منگنه کنید و اضافات را ببرید. با چسب داغ درزها و منگنه‌ها را بپوشانید..
 

قبل : صندلی غذاخوری ملال آور
صندلی‌های غذاخوری موجود در فروشگاه‌های دسته دوم بعضا دارای یک ویژگی هستند. بالشتک قابل جداسازی که به راحتی امکان تعویض روکش آن را فراهم می‌کند.
 

بعد : صندلی غذاخوری دلچسب
رنگ زرد و روکش روشن این صندلی را احیا کرد. روکش جدید ما چیست؟ یک روکش بالش! یک روکش بالش کلفت کمی بزرگ‌تر از بالشتک صندلی انتخاب کنید و دور بالشتک بپیچید و سپس از زیر، منگنه کنید. دوباره بالشتک را به صندلی بچسبانید.
 



تهیه و ترجمه : گروه سبک زندگی سیمرغ
www.seemorgh.com/lifestyle
اختصاصی سیمرغ



مطالب پیشنهادی :
آموزش تصویری درست کردن عروسک بافتنی بدون بافتن + عکس
با قاشق های یکبار مصرف یک آینه زیبا درست کنید + عکس
ایده هایی جالب برای تزئین وسایل خانه با صدف های دریایی
با قوطی های فلزی قدیمی یک جاحوله ای زیبا درست کنید + عکس
چگونه با قوطی حلبی جاشمعی درست کنیم؟ + عکس