لیمو اسید بسیار بالایی دارد كه آن را به عنوان یك پاك كننده قوی ضد باكتری تبیدیل می كند كه به جنگ با باكتریهای معمول خانگی می رود .
مزیت ویژه لیمو ترش چیست؟
لیمو اسید بسیار بالایی دارد كه آن را به عنوان یك پاك كننده قوی ضد باكتری  تبیدیل می كند كه به جنگ با باكتریهای معمول خانگی می رود . 
  
1 - رفع بوی نامطبوع لوله های فاضلاب :
امكان دارد از لوله فاضلاب منزل تان بوی نامطبوعی بیرون بزند . برای كشتن میكروبهای عامل ایجاد این بوی نامطبوع  ( كه می توانند بخارات سمی از خود متصاعد كنند كه موجب سرفه می شود ) به جای ریختن مواد گند زدا  در لوله،از آب چند برش لیمو ترش استفاده كنید تا بطور طبیعی بوی بد لوله فاضلاب را از بین ببرد . 

2 - سفید کردن البسه سفید :
به جای استفاده از سفید کننده های شیمیایی از لیمو ترش برای سفید کردن البسه سفید مانند جوراب های سفید و ... استفاده کنید. چند برش لیمو را داخل ظرف آب ریخته و روی گاز بگذارید، بعد از جوش آمدن، زیر آن را خاموش کرده و لباسهای سفید را داخل آن بگذارید و بعد از 2 ساعت از این مخلول خارج کرده و بشویید. 

3 - تمیز كردن ماكروویو :
با استفاده از ماكروویو می توان روند پخت غذاها  را تسریع نمود . برای تمیز كردن جرم و چربی بر جامانده بر دیوارهای داخلی ماكروویو از لیمو ترش استفاده نمایید . 

4 - از بین بردن چربی صابون :
این خاصیت لیموترش فوق العاده است . آب 6 عدد لیمو ترش را گرفته و در یك بطری كه دارای درب اسپری كردن می باشد بریزید . اسید سیتریك موجود در آب لیمو ترش چربی موجود در صابون را حل کرده و از بین می برد. این روش می تواند روش موثری برای تمیز کردن کاشی و سرامیک های حمام باشد .     




تهیه و تدوین : گروه سبک زندگی سیمرغ
www.seemorgh.com/lifestyle
اختصاصی سیمرغ



مطالب پیشنهادی :
معجزه ای در آشپزخانه تان
اگر می خواهید یک کدبانوی تمام عیار باشید، این نکات را فراموش نکنید
10 مورد از آلوده ترین اشیا و نقاط منزل که هرگز تمیز نمی شوند
چگونه لکه جوهر از روی پارچه را پاک کنیم؟
راهنمای خرید یک خشکن کن خوب برای منزل