شب یلدا با این ظرف شیرینی درست ساز از میهمانان تان پذیرایی کنید!!
شب یلدا یک عالی و به یاد ماندنی در بین تمام ایرانیان است. شما می توانید برای تزیینات شب یلدا از کارهای دستی خودتان استفاده کنید. یکی از بهترین ایده ها درست کردن یک ظرف شیرینی دست ساز برای پذیرایی از میهمانان شب یلدا است.

یک ظرف شیرینی دست ساز برای شب یلدای تان درست کنید

با استفاده از قلم مو ،می توانید انواع  رنگ های اکریلیک را روی این چوب های کاج بزنید و آنها را به این زیبایی تزئین کنید و در نهایت آن را به شکل ظرفی برای قرار دادن انواع شیرینی ها، بیسکویت ها و آجیل برای شب یلدا درست کنید.
 

 

مرحله اول برای درست کردن ظرف شیرینی برای شب یلدا

مرحله اول برای درست کردن ظرف شیرینی برای شب یلدا

برای این کار در ابتدا چند عدد از این کاج های زیبا را تهیه کرده و با یک قلم موی نسبتا نازک شروع به رنگ کردن این کاج ها بکنید. می توانید از رنگ های سفید و نقره ای و طلایی برای این کار استفاده کنید. بعد از رنگ کردن سطح کار به مدت 20 دقیقه اجازه دهید تا کاملا رنگ بر روی کاج ها خشک شود.
 

 

 

مرحله دوم برای درست کردن ظرف شیرینی برای شب یلدا

مرحله دوم برای درست کردن ظرف شیرینی برای شب یلدا

در حالی که دستکش پنبه ای به دست کرده اید ، می توانید لابه لای سوراخ هایی که روی این کاج ها وجود دارد ،ورقه های طلایی و نقره ای بچسبانید و برای انجام این کار باید دقت کافی داشته باشید .
اگر لازم باشد باید مراحل رنگ آمیزی را مجددا تکرار کنید تا کاج ها کاملا یکدست رنگ آمیزی شده و زیبا گردند.

 

 

مرحله آخر درست کردن ظرف شیرینی برای شب یلدا

مرحله آخر درست کردن ظرف شیرینی برای شب یلدا

آنها را با انواع شیرینی ها، بیسکویت ها و آجیل های شب یلدا پر کرده و در نهایت با آنها از میهمانان تان در شب یلدا پذیرایی کنید.

 

 

تهیه و ترجمه : گروه سبک زندگی سیمرغ
اختصاصی سیمرغ

Save

Save