جنیفر در هفته 3 جلسه 1 ساعته با مربی یوگای خود تمرین می كند كه این تمرینها تركیبی از تمرینات یوگا و تمرینات ایروبیك می باشد .

علاقه من به جنیفر از روزهای  ایفای نقش دوست داشتنی راشل گرین Rachel Green  شروع شد و این روزها دیدن وی در فیلم "پس از این اواخر"  After Lately در نقش چلسا هندلر Chelsa Handler  علاقه دوران دختریم را تثبیت كرد . جنیفر بسیار پر شور و شاد است و هر چه سنش بیشتر می شود بهتر هم می شود . 
او حالا 43 ساله است و آنچه كه من می خواهم بدانم این است كه او چه كار می كند كه  روز به روز پوستش  جوانتر و بی نقص تر می شود .
گزارشگر جسور زیبایی در برنامه آخر شبش این سوال مرا از جنیفر پرسید  و او هم گفت كه برای برداشتن خالهای پوستی لیزر درمانی كرده ام و برای زدودن سلولهای مرده هم از لایه بردارهای شیمیایی استفاده می كنم. این لایه بردارها بسیار قوی هستند و پس از مصرف تا 1 هفته پوست تان شبیه پوست قربانیان آتش سوزیهای بزرگ می باشد  و بدین ترتیب برای 8 روز از شر سلولهای مرده پوست راحت خواهید بود .
آنچه من به دنبالش هستم و به آن فكر می كنم چیز دیگری است . از موهای همیشه مرتبش گرفته تا  پوست خیلی خوب  وی . از سر كنجكاوی برآوردی كردم ببینم اگر بخواهم شبیه او شوم چقدر هزینه در ببر خواهد داشت . 

مراقبتهای پوستی جنیفر 
جنیفر برای داشتن پوستی خوب از محصولات متنوعی استفاده می كند كه بالطبع هزینه های زیادی هم برایش می تراشد . از پاك كننده های ماركهای معروف گرفته تا رفتن به چشمه های معدنی . با احتساب قیمت لایه بردارای شیمیایی كه قبلاً گفتیم ماهانه رقمی نجومی در حدود 1.186.95 دلار می شود . 

 


موهای جنیفر 
جنیفر موهایش را به دست آرایشگر معروف كریس مك میلان Chris McMillan می سپارد كه سالن آرایشگاهش در بورلی هیلز می باشد ، در این سالن برای 1 بار كوتاه كردن مو دستمزدی بین 200 – 350 دلار دریافت می شود اما اگر خود كریس این كار را انجام دهد 600 دلار دستمزد می گیرد .  شاید دریافت چنین دستمزدی واقعاً غیر منطقی باشد اما این موضوع را نباید فراموش كرد كه كریس خالق مدل راشل Rachle می باشد .
مایكل كانال Michale Chanale برای رنگ كردن و های لایت كردن موهای جنیفر دستمزدی حدود 320 دلار دریافت می كند بنابراین یك روز رفتن به آرایشگاه 920 دلار برای جنیفر خرج دارد . ( شایع شده است كه جنیفر هر 6 هفته یك بار به آرایشگاه می رود)  . جنیفر در منزل هم از محصولات ساخت دست كریس استفاده می كند . هزینه مواردی چون شامپو ، نرم كننده و ماسك های ترمیم كننده رقمی در حدود 2995 دلار می باشد . 

 


آرایش صورت جنیفر 
واضح است كه نوع آرایش وی اغلب تغییر می كند بنابراین تنها به ذكر 1 مثال می پردازم . از آن جایی كه تیپ جنیفر مخصوص خود اوست راهنمای خوبی است اگر بخواهید از نوع آرایش وی الگو برداری كنید . قیمت محصولات زیبایی چیزی در حدود 420 دلار است كه با احتساب هزینه 4000 دلاری دستمزد آرایشگران هزینه آرایش برای وی در حدود 4420 دلار می شود . 





مدل ابروهای جنیفر 
سالهاست كه جنیفر برای اصلاح ابرو به نزد آناستازیا سوار Anastasia Soare می رود كه برای دفعه اول دستمزدی حدود 120 دلار و دفعه های بعد حدود 80 دلار دریافت می كند . افراد مختلف بسته به اینكه سرعت رشد موهای ابرویشان چقدر باشد و چقدر نسبت به مدل ابروهایشان حساسیت داشته باشند از هفته ای 1 بار تا  هر 2 ماه 1 یك بار به آرایشگاه مراجعه می كنند . 

 



مدل بینی جنیفر 
وقتی شایعاتی درباره جراحی بینی جنیفر به وجود آمد ( كه ما شك داریم )، جنیفر تایید كرد كه به دلیل انحراف استخوان بینی خود را به دست جراحان پلاستیك سپرده است . اما شكی نیست كه پس از این عمل حالت بینی وی هم تغییر یافت . دكتر كانودیا  Kanodia  جراح پلاستیكی كه دومین عمل جراحی جنیفر را انجام داد با خودداری از اعلام دستمزدی كه دریافت كرده است گفت  هزینه عمل جراحی بینی چیزی در حدود 9 تا 12 هزار دلار است . بنابراین دو بار جراحی هزینه 18 هزار دلاری برای جنیفر در بر داشته است .  

 



رنگ بدن جنیفر 
همان طور كه خودتان حدس زده اید این تن طلایی رنگ پوست جنیفر طبیعی نیست و برای داشتن چنین پوستی به سالنی در وست هالیوود می رود تا پوستش را برنزه نماید .  پیشنهاد می گردد برای حفظ درخشندگی پوست هر 2 هفته یك بار اقدام به تجدید آن نمود . هر بار رفتن هزینه ای در حدود 45 دلار در بر خواهد داشت  . 

 


تناسب اندام جنیفر 
جنیفر در هفته 3 جلسه 1 ساعته با مربی یوگای خود تمرین می كند  كه این تمرینها تركیبی از تمرینات یوگا و تمرینات ایروبیك می باشد . جنیفر می گوید :  از زمانی كه این تمرینات را زیر نظر مندی Mandy _ مربی یوگا و ایروبیك جنیفر  _ شروع كرده ام، توجه كرده ام كه پاهایم لاغرتر و بازوانم قویتر شده اند و از همه مهمتر قدرتی در درونم احساس می كنم احساس می كنم دارم مدیتیشن كار می كنم . به نقل از مندی اینگبر  Mandy Ingber  مربیان ورزشی ساعتی 300 دلار دریافت می كنند بنابراین تناسب اندام هفته ای  900 دلار خرج بر دست جنیفر می گذارد . 

 


رژیم غذایی جنیفر 
مشاور تغذیه جنیفر كری ویات  Carrie Wiatte  می باشد كه حق مشاوره اش 300 دلار  و قیمت برنامه های غذایی سالم  از پیش تهیه شده اش هفته ای 385 دلار می باشد . بنابراین اگر می خواهید تنها برای 1 هفته از رژیم وی پیروی كنید می بایست دست به جیب شده و  685 دلار  هزینه كنید .

 


حالا اگر همه هزینه ای بالا را با هم جمع كنید می بینید كه  جنیفر سالانه چیزی در حدو د 141.037.97 دلار خرج قیافه و تیپ خود می كند كه شما با این پول می توانید خانه ای در مید وست  
Midwest  خریده یا اینكه فرزندتان را به مدت 4 سال به كالج بفرستید یا اینكه با بلیط درجه یك 44 بار از لوس آنجلس به نیویورك بروید .   



تهیه و ترجمه : گروه سبک زندگی سیمرغ
www.seemorgh.com/lifestyle
اختصاصی سیمرغ
 

 
مطالب پیشنهادی :   

اولین هنرپیشه قربانی زیبایی که در سن 27 سالگی درگذشت

مجموعه عکس های پشت جلد مجلات آنجلینا جولی 

با نمک ترین بچه های ستارگان هالیوود و بالیوود 

مانتوهای بلند و رنگی برای بهار و تابستان امسال

دختر زیبای جسیکا سیمسون Jessica Simpson را اینجا ببینید !