البته این موضوع تنها به مشتریان ختم نمی شود . دختر سه ساله ام ابگیل Abigail فكر می كند كه او شبیه ملكه آینده است

 پیشخدمت كارش را رها كرد تا شبیه كیت میدلتون شود 

هیدی ایجن 32 ساله Heidi Agen  آنقدر شبیه كیت میدلتون می باشد كه با وجود داشتن دو فرزند تصمیم گرفت شغل پیشخدمتی خود در رستوران فرانكی و بنیس  Frankie and Bennies  - رستورانهای زنجیره ای دهه 1950 - را رها كند تا شبیه یك فرد سلطنتی به طور تمام وقت كار كند .

نگاهی به عكسهای این دو در كنار هم بیاندازید . 

   

چشمان روشن و موهای فر خرمایی رنگ هیدی ایجن ( عكس سمت چپ ) 32 ساله مادر 2 فرزند  اهل كوربی ، آمپتون شایر شمالی
Corby , North Amptonshire درست شبیه دوشس كمبریج كیت میدلتون  ( عكس سمت راست )می باشد اگر چه چشمان ایجن آبی آسمانی است نه میشی و عسلی 



ایجن ( عكس سمت چپ ) شغل پیشخدمتی اش را به خاطر زندگی به عنوان یك فرد سلطنتی قلابی رها كرد  و در مصاحبه با روزنامه دیلی میل Daily Mail  گفت به دلیل اینكه مردم می آمدند و مرا با انگشت نشان می دادند و می گفتند  " او همان کیت میدلتون است "  . افراد دیگری هم بوده اند كه پیش می آمدند و سعی داشتند قانع شوند كه آیا من كیت هستم یا نه ؟ 




البته این موضوع تنها به مشتریان ختم نمی شود . دختر سه ساله ام ابگیل  Abigail  فكر می كند كه او شبیه ملكه آینده است . وقتی دخترم عكس دوشس را در مجله دید اشاره ای به عكس كرد و گفت " مامی شما این جا یید " 


پسر 10 ساله ایجن به نام بلیك  
Blake  درباره شغل جدید مادرش نظری نداده است . ایجن از طریق آژانس سوزان اسكات كه در لندن مستقر می باشد و به ثبت نام افراد شبیه به هم می پردازد و با بیش از 8000 بازیگر زن و مرد شامل 21 بانویی كه خیلی شبیه كیت میدلتون بودند  و 2 بانویی كه شبیه پرنسس دیانا هستند قرارداد بسته است .  





تهیه و ترجمه : گروه سبک زندگی سیمرغ
www.seemorgh.com/lifestyle
اختصاصی سیمرغ


مطالب پیشنهادی :
عطر جاستین بیبر هم برنده اسکار شد

مدل های مانتو کوتاه R&K برای پاییز 2012

هزینه های کیت میدلتون برای آرایش و زیبایی

زیباترین مدلهای گردنبند شانل

مشهورترین زنان کوتاه قد هالیوودی