وی برای جلد آثار 2000 خود ملبس به یک عنکبوت زهردار شد. آرایشش فریبنده ترین و نفس گیرترین مکاپ وی بود.

لباس های موتا
سال هاست که مارتا خوانندگان و طرفداران لباس های شگفت انگیزش را ترسانده و در عین حال محظوظ گردانده است. کدامیک را شما بیشتر جذاب یافته اید؟ و یا از آن ترسیده اید؟

مارتا همواره برای آثار خاص ترسناکش در طول سال 2011 که موتا Motha یک اعجوبه بالدار نامیده می شود، مورد ستایش قرار گرفته است. مارتا تحت تأثیر تصویری انتخابی از کلکسیون الکساندر مک کویین، یک شنل، یک یقه خز مصنوعی، کلاه گیس بلوند پوشید و مژگان پروانه ای زیبایی بکار برد.  




ساحره جذاب
مارتا با ستاره ها و بلورها برای جلد کتاب" بهترین های مارتا استوارت" آرایش شد و دلفریبی روح انگیزی را همانند یک ساحره به نمایش گذاشت. 

 


روح اسب سوار
با چشمهایی قرمز، زرد رنگی یک روح، و راتگر اسب سیاه رنگش، مارتا بی درنگ به یک شبح اسب سوار ترسناک در سال 2009 تبدیل شد. 

 

ملکه وحشی ها 
برای فصل پنجم آثار مارتا استوارت که در سال 2009 به نمایش گذاشته شد، مارتا کرسی مانستر بش Monster Bash را به عنوان ملکه وحشی ها اشغال کرد. لباس خز او برگرفته از کتاب کودکان مریس سنداک محبوب بود. 

 

مدوسا Medusa
مدوسا هیولای یونانی که نگاه خیره اش می تواند افراد را به سنگ مبدل کند، لباس منتخب مارتا برای فصل چهارم 2008 بود. یک سرپوش پیچیده مارگون، لباس سنگی رنگ وی را همراهی می کرد. این آرایش برنزی، سنگی و مرمری تداعی کننده یک آرامگاه بزرگ است. 

 


گلمپایر
مارتا برای "Bad Things" جلد آثار 2007 و فصل سوم نمایش هایش، به یک گلمپایر Glampire ترسناک تبدیل شد. شنل چشمگیر او از ابریشم سیاه بافته شده و از نخ های فلزی ساخته شده بود که این شنل را به لباسی سیاه رنگ متصل نموده و دستکش های اطلس بلند به دست کرده بود. اوا اسکریوو متخصص لباس های مارتا با یک کلاه گیس مشکی وی را آراسته بود و سپس پوستی رنگ پریده، چشمانی سیاه و متناسب با آن لب هایی قرمز به او داده بود. 


 

الهه ای طلایی
با پارچه حریر ابریشم ارگانزا به رنگ روشن آراسته شد و برگهایی طلایی در موهایش بکار برد. مارتا با این آرایش برای جلد "Good Things" آثار 2007 به الهه طلایی خیره کننده ای مبدل شد. 

 


گربه سیاه 
مارتا با لباس یک گربه خرخروی شگفت انگیز در فصل دوم "آثار مارتا استوارت" در سال 2006 ظاهر شد. صورت وی به صورت گربه ای گیرا آرایش شد و با یک لباس  خز خود را کاملاً پوشاند. این مجموعه، طرفدارانش را به گربه های خانگی غول پیکر تبدیل نمود و حتی سگ های مارتا نیز ملبس به گربه سیاه شدند! 


 

جین جنگلی
در نخستین "آثار مارتا استوارت" در سال 2005،  مارتا به شکل جین جنگلی ظاهر شد. مارتا به همراه یک میمون عروسکی، و به شکل یک هیأت باشکوه بازیگوش بر درختان مو، نمایش را آغاز کرد. وی مدتها از طرفداران آثار ادگار ریس براس (خالق تارزان) بود. 

 


دزد دریایی
با یک دستمال سر نارنجی روشن و کلاه گیسی هماهنگ با آن، مارتای راهزن و ناخدای او مجموعه "Martha Stewart Living" را در سال 2003 تشکیل داد. 


 

ساحره عنکبوتی 
در مجموعه "Martha Stewart Living" سال 2003، مارتا یک لباس ترسناک سیاه رنگ عنکبوتی به تن نمود و کلاهی توردار و رشته هایی زینتی بکار برد. 


 

عنکبوت زهردار
وی برای جلد آثار 2000 خود ملبس به یک عنکبوت زهردار شد. آرایشش فریبنده ترین و نفس گیرترین مکاپ وی بود. استفاده از لوازم مصنوعی و هنر مکاپ با گروهی از عنکبوتها و مجموعه ای از ناخن های سیاه ترسناک، وی را تکمیل می کرد. 





تهیه و ترجمه : گروه سبک زندگی سیمرغ
www.seemorgh.com/lifestyle
اختصاصی سیمرغ



مطالب پیشنهادی :
کتی هولمز کالکشن 2013 خود را به نمایش گذاشت

پوشش ستاره های امی در روز بعد از جشنواره چگونه بود ؟

مدل های مانتو کوتاه R&K برای پاییز 2012
نخستین نمایشگاه جواهرات سلطنتی
تام کروز با سوری مانند یک پرنسس رفتار می کند