به تازگی ویکتوریا بکهام همکاری جدیدی را با مجله vogue شروع کرده است.
ویکتوریا بکهام Victoria beckham به عنوان مهمان با سردبیر مجله وگ (مجله مد و لباس ) در شماره دسامبر آن به گفتگو نشست و برای همکاری در این مجله به او پیشنهاداتd شد.
سردبیر این مجله امانوئل آلت  Emmanuelle Alt برای همکاری در ایجاد و طراحی عکس بازیگرانی که در مجله اش می گذارد ،از ویکتوریا درخواست همکاری کرد.


ویکتوریا بکهام می گوید : کار کردن با امانوئل Emmanuelle و تیم او برای من بسیار هیجان انگیز و لذت بخش خواهد بود و من به این همکاری افتخار می کنم. او گفته است که کارش را با عکس هایی از خودش و همسرش دیوید بکهام David beckham شروع می کند و مصاحبه ای از فرازو نشیب های زندگی اش را در این مجله قرار خواهد داد.


او قرار است ، داستان مد و لباسش را که توسط دیوید سیمز جمع آوری شده به همراه گزیده ای از عکس های آلبوم شخصی اش را در این مجله قرار دهد. او همچنین گفتگوهایش با والنتینو Valentiono یکی از دوستان خوب طراحش را به مردم نشان خواهد داد.

آلت Alt می گوید : ما مطمئن هستیم که در تمام طول کار با هنرمندی همکاری می کنیم که بسیار خوش برخورد و فروتن و شوخ طبع می باشد و ما به این همکاری افتخار می کنیم. ویکتوریا به مانند کسی که پرشور در انجام کار خود می باشد ،همچنان کمال گرا هم می باشد.



تهیه و ترجمه : گروه سبک زندگی سیمرغ
www.seemorgh.com/lifestyle
اختصاصی سیمرغ



مطالب پیشنهادی :
ست کردن لباس به سبک ویکتوریا بکهام Victoria Beckham !
مقایسه جنیفر لوپز و ویکتوریا بکهام در عرصه مد
بهترین مدل های مو Victoria Bekham
زیبا ترین حلقه های نامزدی در بین ستارگان هالیوودی
بهترین لباس ها در هفته مد لندن