Celine Dion در مصاحبه اش گفت كه دیوانه وارترین كاری كه تا به حال انجام داده است كوتاه كردن موهای بلوندش در چند سال قبل بوده است .
سلین دیون (Celine Dion ) : دیوانه ترین كاری كه انجام دادم كوتاه كردن موهایم بوده است . 
سلین دیون پیشتر در یك مصاحبه و فیلمبرداری پر شور با مجله Vegas اعتراف كرد كه یك وجه غیر معقول تر از آنچه كه مردم می بینند هم دارد . اگر چه به نظر می رسد كه این سوپر استار دنیای آواز به یک شخصیت نجیب و سر به راه دارد ولی در آخرین مصاحبه اش با مجله وگاس (Vegas ) می گوید تا به امروز در مورد خودش کارهای غیر معقولانه زیادی انجام داده است.
  
در مصاحبه اش گفت كه دیوانه وارترین كاری كه تا به حال انجام داده است كوتاه كردن موهای  بلوندش در چند سال قبل بوده است . مردم زمانی كه به من می رسند می گویند " سلین تو از ثابت ترین چیزهای زندگی ما هستی . ما تو را همان طور كه هستی می خواهیم . " 
در واقع سلن دیون Celine Dion در سال 2003 موهایش را كوتاه كرد و از آن پس موهایش تقریبا ً بلند بوده است . بنابراین به وضوح به نظر مردم و هوادارانش توجه كرده است .
او می گوید چون هوادارنم به من وفادار هستند من دیگر این کار را تکرار نکردم. او  می گوید به نظر من : فقط صدا نیست فكر نمی كنم به خاطر آهنگها هم باشد .
در حقیقت این آوازه خوان 44 ساله درباره عشقش به زمینی ترین چیزهایش در زندگی كه عموما ً خانواده اش می باشد می خواند . می گوید كه 3 پسرش به او توازنی می دهند تا درست زندگی كند . 

در مصاحبه با مجله وگاس گفته است كه من خوشبخت ترین زن دنیا هستم ، همسری شگفت انگیز و3 كودك سرگرم كننده دارم . مگر من به دنبال چه هستم ؟ درباره هوادران و شوهایم بسیار پر شورم . اما پاداش من برای این موفقیت زندگی ، همسر و فرزندانم هستند .   



تهیه و ترجمه : گروه سبک زندگی سیمرغ
www.seemorgh.com/lifestyle
اختصاصی سمیرغ



مطالب پیشنهادی :
مجله مد آمریکایی آقایان "GQ" در سال 1348 عکس هایی از ایران منتشر کرد
پوشش های مختلف هنرمندان هالیوودی در مراسم SAG
ستارگانی که در انتخاب لباس مراسم گلدن گلوب 2014 اشتباه کردند
رتبه بندی لباس های هنرمندان مرد هالیوودی در گلدن گلوب 2014