مطمئن باشید با دیدن مدل لباس ها در این مراسم اسکار بر روی فرش قرمز آنقدر هیجان زده خواهید شد که هر چقدر هم این تصاویر را ببینید بازهم خسته نخواهید شد.
اگر یک چیز وجود داشته باشد که شما در جشنواره فیلم کن بتوانید آن را  تضمین کنید ، تعداد عکس های فراوانی است که از هنرمندان و بازیگران  هالیوودی  در لباس های بسیار زیبا گرفته می شود ، بنابراین مطمئن باشید با دیدن مدل لباس ها در این مراسم اسکار بر روی فرش قرمز آنقدر هیجان زده خواهید شد که هر چقدر هم این تصاویر را ببینید بازهم خسته نخواهید شد.

در مراسم اهدای اسکار جشنواره فیلم کن 2012 نیکول کیدمن از دید داوران به عنوان بهترین و زیباترین در مد و لباس این سال معرفی و شناخته شد .هرچند که باید دید شما با دیدن تصاویر زیبا از این جشنواره کدام مدل لباس را انتخاب خواهید کرد و قصد خرید کدام یک را خواهید داشت.
 
در شروع برنامه ،  در ابتدا لورمن  رویداد های مهم سال  2013 درباره فیلم و مد و لباس را مطرح کرد و از سبک هنرمندانی چون کری مولیگان و لئوناردو دی کاپریو یاد کرد.از فیلم حلقه ی فرصت به عنوان بهترین فیلم  این جشنواره یاد شد .از فیلم روابط خون با هنرمندی  بازیگران حیرت انگیز ی چون  ماریون ، زوسالدانا قدردانی شد و هم چنین  از فیلم بخشنده فقط خداست هم سپاس و قدردانی گردید.

در جشنواره فیلم کن که در کشور فرانسه و به میزبانی این کشور برگزار شد با حضور فرزندان اليزابت تيلور و ريچاردبرتون از سالگرد ساخت فيلم پرهزينه «كلئوپاترا» یاد شد .

 به این ترتیب ما از طریق آرشیو عکس هایی که در زیر برایتان قرارداده ایم که شامل  بهترین و زیباترین تصاویر از بهترین لباس هایی است که در این جشنواره بر روی فرش قرمز آمده اند شما را مطلع کرده ایم .می توانید نگاهی به این گالری عکس ها بیاندازید و از دیدن و تماشای این مدل لباس ها در سال های مختلف لذت ببرید.
 
Diane Kruger


Kristen Stewart



Natasha Poly


Nicole Kidman


Jessica Chastain


Gwen Stefani



Angelina Jolie


Zoe Saldana


Gwen Stefani


Clemence Poesy


Diane Kruger


Cheryl Cole


Kate Beckinsale


Cate Blanchett





تهیه و ترجمه : گروه سبک زندگی سیمرغ
www.seemorgh.com/lifestyle
اختصاصی سیمرغ



مطالب پیشنهادی :
پوشش هنرمندان هالیوودی در جشنواره کن 2013
پوشش ستاره های بالیوودی در جشنواره کن 2013
10 لباس برتر جشنواره کن 2013
تیپ های مختلف Aishwarya Rai در مراسم کن 2013
پوشش های مختلف نیکول کیدمن در جشنواره کن 2013