جالب است بدانید که این مارک، که با هدف تعادل بین زیبایی و کارآمدی، به وجود آمده و نسبت به بقیه برندها، از قیمت مناسبت تری برخوردار است، یکی از برندهای محبوب پرنسس انگلستان، کیت میدلتون است.
همزمان با شکوفه ها و درختان سبز در فصل بهار، دنیای مد نیز پر از رنگ و گل می شود.در این مقاله به سراغ یکی از طراحان محبوب بریتانیایی رفته ایم. ال.کی. بنت( L.K.Bennet) که در دنیای مد، برندی جوان به حساب می آید، مارکی است که با طرح های شیک خود که زیبایی کلاسیک را با مدرنیته قرن حاضر پیوند می زند، روز به روز بیشتر مطرح می شود. حالا این برند، با بیش از ۱۰۰ مغازه در سراسر انگلستان و شعبه هایی در عروس دنیای مد، پاریس، یکی از موفق ترین برندهای انگلیسی به شمار می رود.

این برند را که در ایران کم تر شناخته شده است را در به شما دوستداران فشن معرفی کرده و آخرین محصولات بهاری ال.کی. بنت را برای شما به نمایش می گذارد. جالب است بدانید که این مارک، که با هدف تعادل بین زیبایی و کارآمدی، به وجود آمده و نسبت به بقیه برندها، از قیمت مناسبت تری برخوردار است، یکی از برندهای محبوب پرنسس انگلستان، کیت میدلتون است. پرنسس انگلستان که با پوششی شیک و منحصر به فرد، از ستارگان آسمان پرستاره فشن به شمار می رود، در بسیاری از مراسم رسمی، ال.کی. بنت را به عنوان پوشش خود انتخاب کرده است. او در سفر اخیر خود نیز، یکی از طرح های بهاری بنت را بر تن داشت. توضیخات بیشتر را در ادامه این گزارش بخوانید.

لباس های بهاری امسال پر از طرح گل و شکوفه است. از طرح های شلوغ انتزاعی گرفته، تا دیزاین های مینی مالیستی بهاری!
LKBCaffecinema02.jpg (407×561)

این پیراهن زیبای ال. کی. بنت، چند روز پیش، به شهرتی جهانی دست یافت. پرنسس انگلستان در سفر خود به استرالیا، این پیراهن ۲۵۰ پوندی را بر تن کرد و چشم های بسیاری را به خود خیره کرد.


این کفش های دو رنگ، از محبوب ترین طرح های امسال ال.کی.بنت است. برندی که تا به حال چندین جایزه معتبر طراحی بهترین کفش ها را از آن خود کرده است.


امسال، سال کیف های چند رنگ است. ال.کی.بنت هم، با طراحی ساده و زیبا، کیف هایی خیره کننده تولید کرده است.


یکی دیگر از موفق ترین طرح های کلکسیون بهاره، این طرح شاد و رنگی است. پیراهن این کلکسیون حدود ۳۰۰ پوند و کفش آن حدود ۱۸۰ پوند قیمت دارد.



یکی دیگر از مدهای برجسته بهار امسال، لباس های طرح دار، به خصوص راه راه است.


طرح های ترکیبی، طرح های محبوب سردبیران برجسته دنیای مد در بهار و تابستان امسال است. تقریبا همه برندهای معتبر دنیا، امسال کلکسیونی پر از پارچه های طرح دار، ارائه کرده اند.


بهار امسال، فصلی شلوغ ، سرشار از طرح و رنگ و بافت بوده است. ال.کی.بنت امسال کلکسیونی زیبا و شیک، به خصوص در طیف طوسی و سرمه ای، برای خانم های برازنده خلق کرده است.




گردآوری : گروه سبک زندگی سیمرغ
www.seemorgh.com/lifestyle
منبع : caffecinema.com



مطالب پیشنهادی :
هزینه های کیت میدلتون برای آرایش و زیبایی
بدلی برای کیت میدلتون پیدا شد!
بهترین لباس کیت میدلتون بعد از عروسی سلطنتی
مقایسه استایل پرنسس دایانا و کیت میدلتون
کیت میدلتون مادر شد