این گالری در موزه متروپولیتن نیویورک و توسط خانم آنا وینتور به عنوان مدیر هنری شرکت معروف مد و لباس Condé Nast انجام شد .
بانوی اول مد و لباس ،خانم میشل اوباما برای بریدن روبان و افتتاح بنیاد خیریه ی مد و لباس توسط آنا وینتور سردبیر مجله ی معروف (ووگ vogue ) که مجله مد و لباس می باشد ،حضور پیدا کرد و آنا وینتور با دیدن این صحنه و رسیدن به این موفقیت و همچنین در حالی که میشل اوباما او را در آغوش گرفته بود اشک خوشحالی از چشمانش سرازسر می شد .

این گالری در موزه متروپولیتن نیویورک و توسط خانم آنا وینتور به عنوان مدیر هنری شرکت معروف مد و لباس Condé Nast انجام شد .
صبح روز دوشنبه ماه پیش, در موزه متروپولیتن ،گالری خیریه ی لباس و مد توسط آنا وینتور طراح صحنه و لباس تاسیس شد .

میشل اوباما به عنوان بانوی اول مد و لباس در این مراسم درباره ی اهمیت لباس و مد سخنرانی کرد و در حالیکه از زحمات بی دریغ آنا وینتور در این باره سخن می گفت ،او را در آغوش گرفت و این اشک آنا وینتور را به همراه داشت و چه چیزی برای او با ارزشتر از این بود که بانوی اول مد و لباس اینگونه او را در آغوش بگیرد.


اوباما در حالی که لباس ساده و شیکی که توسط نعیم خان Naeem Khan طراح معروف آمریکایی متولد هند را به تن داشت ، در این مراسم اظهار داشت که من برای آنا وینتور احترام زیادی قائل هستم و او را به عنوان یکی از بهترین دوستان خود می دانم .
اوباما همچنین درباره اهمیت بالای تاسیس چنین موسسه ای بیان داشت که این کار می تواند باعث بالا بردن اطلاعات و سطح دانش افرادی شود که در زمینه ی مد و لباس علاقه هایی دارند و تاسیس چنین نمایشگاهی در واقع یک کارگاه مد و لباس و آموزش در این باره و بالابردن فرهنگ عمومی خواهد شد.

در ابتدا کیم کارداشیان جلد روی مجله ووگ را پوشش داده بود و اکنون شرکت Conde Nast با کمک مدیریت آنا وینتور این وظیفه را عهده دار است و موفقیت ها و تلاش های او در این چند ساله در زمینه ی مد و لباس کاملا مشهود است. 
میشل اوباما بانوی کاخ سفید در حالی که در این جشن رسما روبان افتتاح این گالری را قیچی می کرد اعلام کرد که از گالری و موسسه ی آنا وینتور در کاخ سفید حمایت می شود و برای او آرزوی موفقیت دارد .






تهیه و تدوین : گروه سبک زندگی سیمرغ
www.seemorgh.com/lifestyle
اختصاصی سیمرغ



مطالب پیشنهادی :
بدترین لباس های هنرمندان هالیوودی در مراسم Met Gala 2014
خوش تیپ ترین مردان هالیوودی در دنیای مد
شیک پوش ترین هنرمندان هالیوودی در هفته مد لندن
پوشش های مختلف هنرمندان هالیوودی در مراسم ACM Awards
بهترین لباسهای مراسم اسکار از سال 2002 تا 2013