این دو بازیگر سفیر تبلیغاتی برند L'Oreal در این جشنواره می باشند و عکس هایی زیبا به نام جشنواره کن 2014 از آنها گرفته شد.
در جشنواره کن 2014 بعد از ظهری آمیخته با مد و زیبایی با حضور دو بازیگر بالییوودی معروف به نام های آیشواریا رای باچان و فریدا پینتو رقم خورد . این دو بازیگر سفیر تبلیغاتی برند L'Oreal در این جشنواره می باشند و عکس هایی زیبا به نام جشنواره کن 2014 از آنها گرفته شد. این برای اولین بار است که آیشواریا و فردیا با هم مشغول به کار هستند .فردیا از این بابت بسیار هیجان زده می باشد و آیشواریا را با استقبال در آغوش می گیرد . هر دو درباره جشنواره امسال کن صحبت کردند و به سوالات خبرنگاران جواب دادند و آیشواریا درباره حضور دخترش در این جشنواره هم صحبت کرد.

 
آیشواریا به دلیل تاخیر پرواز نتوانست در اولین برنامه حضورش در جشنواره روی فرش قرمز حاضر شود به همین دلیل هر دو در این باره تاسف خوردند. فردیا می گوید از این که بالاخره توانسته در کنار آیشواریا به همکاری در مورد یکی از بهترین و معروف ترین برندها بپردازد خیلی خوشحال است و عکس های زیادی را با او گرفته است .آیشواریا می گوید : در جشنواره کن هر ساله شرکت کنندگان بسیاری مشتاقانه منتظر حضور من می باشند و این بار هم بسیار خوشحال هستم که توانسته ام برای اولین بار در کنار فردیا باشم .آیشواریا می افزاید : همه ما با یکدیگر فرق داریم ولی در نهایت تمامی ما ارزش های یکسانی داریم . 
هر دو هنرپیشه روزهای خوبی را در کنار هم می گذرانند و فردیا روزهای 17 و 18 می و آیشواریا هم 20 و 21 می روی فرش قرمز رفتند.



تهیه و ترجمه : گروه سبک زندگی سیمرغ
www.seemorgh.com/lifestyle
اختصاصی سیمرغ



مطالب پیشنهادی :
10 لباس برتر جشنواره کن 2013
پوشش های مختلف Ayshwaria Ray در جشنواره کن از سال 2002 الی 2013
برندهایی که ستارگان هالیوودی در جشنواره کن 2014 از آنها استفاده کردند
نگاهی بر پوشش های مختلف لیلا حاتمی در جشنواره کن 2014
بهترین و بدترین لباس ها در جشنواره کن 2014