.اگر امروز به دنبال یک دست لباس عروس زیبا و کاملا جذاب می باشید می توانید از راهنمایی های زیر که در 7 گروه می باشد استفاده کرده و از این جزئیاتی که مرتبط با یک لباس عروس زیبا می باشد بهره ببرید.
در حدود 10 سال پیش که من ازدواج کردم، برای پیدا کردن لباس عروسم و چیزهای مورد نیاز آن بسیار جستجو کردم و کار بسیار سختی را تحمل کردم .می خواستم همه چیز تک و منحصر به فرد باشد .اگر امروز به دنبال یک دست لباس عروس زیبا و کاملا جذاب می باشید می توانید از راهنمایی های زیر که در 7 گروه می باشد استفاده کرده و از این جزئیاتی که مرتبط با یک لباس عروس زیبا می باشد بهره ببریم. روشی که شاید امکان آن در دهه های گذشته وجود نداشته است . می توانید زیباترین سبک ها و مدل ها را ببینید و به راحتی آنها را به صورت آنلاین خریداری کرده و آنچه را که می خواهید و دوست دارید را بدون زحمت زیاد بدست آورده و لذت ببرید.

بیشتر بدانید : جدیدترین مدل لباس عروس بژ طلایی برای تابستان 2018

لباس کارشده 
این لباس عروس مطمئنا مورد پسند بسیاری خواهد بود چرا که پوشیدن آن بر تن هر کسی زیبا خواهد بود و باید گفت به همه می آید و زیبایی اندام و چهره را چند برابر می کند .این مدل لباس عروس در لس آنجلس (نیویورک ) طرفداران زیادی دارد و بسیار مورد استقبال می باشد.
 
 ساده و شیک
این مدل لباس ما را به یاد عروسی دوم آدری هپبورن می اندازد . لباس عروسی که بسیار ساده و زیبا و در عین حال شیک می باشد و باید گفت هیچ گاه از مد خارج نمی شود .
 
بلوز و شلوارعروس
برای کسانی که می خواهند یک لباس عروس کاملا متفاوت و منحصر به فرد داشته باشند یک بلوز و شلوار ساده و شیک را پیشنهاد می کنیم .هیچ کس با این ست لباس مخالفت نخواهد کرد و همه آن را می پسندند .
 
لباس کار شده با الماس
این مدل لباس عروس را به راحتی می توانید در فروشگاه های مخصوص لباس عروس ببینید و مدل های زیبایی که در این سبک می باشد را به راحتی می توانید یافت کنید و در نهایت یکی از این مدل ها را بپسندید . مدلی که روی آن کارشده با انواع الماس های زیبا بوده و آن را بسیار جذاب کرده است.
 
لباس عروس مایل به صورتی
گوئن استفانی برای عروسی اش یک لباس عروس مایل به صورتی به تن کرده بود. و اگر می خواهید در مراسم عروسی تان کاملا منحصر به فرد باشید می توانید از طراحی زیبای زیر بهره ببرید.
 
لباس یک طرفه 
لباسی که روی شانه آن یک طرفه می باشد و البته متفاوت با مدلی شبیه به آن می باشد که چند سال پیش مد بوده است و شبیه به لباسی می باشد که آناکندریک و پنلوپه کروزهر دو در مراسم اسکار به تن داشتند .با این حال مدل این لباس بازهم زیباتر و متفاوت تر می باشد.
 
توری های دوست داشتنی
این لباس توری ظریف به اندازه کافی می تواند برای یک عروسی و لباس عروس زیبا باشد و شخصیت شما را آنچنان نشان دهد که همه را بهت زده کند. لباسی که مطمئنا کس دیگری شبیه به آن را نداشته و نخواهد پوشید چرا که تصور اینکه عروس در مراسم عروسی اش یک چنین لباسی بپوشد دور از ذهن می باشد. در نهایت با این لباس اطمینان دارید که آنچه را که باید و درخور شما بوده است را به تن دارید
 



تهیه و ترجمه : گروه سبک زندگی سیمرغ
seemorgh.com/lifestyle
اختصاصی سیمرغ