هرمس، که یکی از قدیمی ترین و معتبرترین برندهای جهان است، در سال ۱۸۳۷ در فرانسه، تاسیس شد و از آن زمان به بعد، در صدر برندهای معتبر دنیای مد، خصوصا برندهای محصولات چرمی و روسری، قرار دارد.
 ماه مبارک رمضان، ماه مهمانی خدا شروع شده است. در این ماه مبارک، بسیاری از ما ایرانیان، مهمانی های افطاری برگزار می کنیم و از باهم بودن لذت می بریم. به همین مناسب، مجموعه ای جذاب و دیدنی از روسری های مجلسی برند معتبر هرمس، برای شما علاقه مندان دنیای مد ، تدارک دیده ایم.
 
 حتما نام هرمس را شنیده اید و لوگوی معروفش را در گوشه بسیاری از روسری های زیبا، دیده اید. هرمس، که یکی از قدیمی ترین و معتبرترین برندهای جهان است، در سال ۱۸۳۷ در فرانسه، تاسیس شد و از آن زمان به بعد، در صدر برندهای معتبر دنیای مد، خصوصا برندهای محصولات چرمی و روسری، قرار دارد.
 
جالب است بدانید که یکی از شهرت های هرمس، به تنوع بسیار زیاد روسری ها و شال ها و دستمال گردن های این برند، بر می گردد. از مجموعه روسری های بهار-تابستان ۲۰۱۴، کلکسیونی جالب و رنگارنگ برای شما تدارک دیده است. این روسری ها، همگی از بهترین ابریشم ها ساخته شده اند و از رنگ های طبیعی و گران بها برای طراحی اش استفاده شده است.

کلکسیون 2014 روسری هرمس به مناسبت ماه رمضان 1













گردآوری : گروه سبک زندگی سیمرغ
seemorgh.com/lifestyle
منبع : caffecinema.com