دیاز می گوید: « من از کسی که هستم، از هیکلم و احساساتم، راضیم و فکر نمی کنم که سنم بالا باشد.»
 کامرون دیاز بیشتر به خاطر فیلم های درخشانش احساس افتخار و غرور می کند تا چهره زیبا و هیکل جذابش.مهمترین افتخارات او : کاندید دریافت گلدن گلوب بهترین بازیگر زن برای فیلمهای مری یه چیزش شده ، جان مالکوویچ بودن، آسمان وانیلی و  دار و دسته های نیویورکی است !
او همچنین می داند که ظاهرش بخش مهمی از زندگی عمومی او است و همین باعث می شود که این بازیگر 41 ساله سالم ترین سبک زندگی را انتخاب کند ، او معتقد است که به همین دلیل است که الان با وجود این سن بهتر از 15 سالگیش به نظر میرسد!

دیاز می گوید: « من از کسی که هستم، از هیکلم و احساساتم، راضیم و فکر نمی کنم که سنم بالا باشد.»
«من نگران این نیستم که دیگران چه فکری در مورد من می کنند.وقتی که در دهه 40 زندگیتان باشید، نمی توانید برخی نقش ها را بازی کنید اما واقعا چه کسی از شما می خواهد که اینطور نقشی بازی کنید؟ این هیچ وقت جزو خواسته های بلندپروازانه من نبوده است.»


 فاش شدن رازهای سلامتی ستاره هالیوودی
کامرون مدتها یکی از فعالترین هنرپیشه های هالیوود بود، با عکس های زیادی که عکاسان همیشه از موج سواری و دوچرخه سواری و هاکی او در مجلات می گذاشتند.
دیاز همواره پروژه های جدیدی پیش رو دارد مثل فیلم جدید و یا تور استرالیا و ... همچنین می تواند نویسندگی را هم به لیست افتخاراتش اضافه نماید و اخیرا راهنمایی های خود در مورد نحوه زندگی را در یک کتاب نوشته است : " The Body Book : تغذیه، تحرک، درک و دوست داشتن هیکل جذابتان!"

دیاز قطعا اولین هنرپیشه هالیوود نیست که سبک زندگی خود را در کتاب می نویسد اما او موفقیت های زیادی کسب کرده و کتاب وی امتیاز دومین کتاب را در ماه مارس در پرفروش ترین های نیویورک تایمز از آن خود کرد. او اضافه کرد که:" هدف من از نوشتن این کتاب تذکر به زنان قوی است که در انتخاب نوع غذا و فعالیت های بدنی خود دقت کنند."

اگر شما بدانید که بدنتان در چه سطح سلولی کار می کند،شما می توانید تصویر بهتری از مواد غذایی که برایتان بهتر است پیدا کنید و ببینید چگونه می توانید منابع انرژی مورد نیازبدنتان را با غذاهای خاصی تامین کنید. من تحقیقات زیادی کردم و صحبت های زیادی با متخصصین مشهور سلامت داشتم.چیزی که خیلی جالب است این است که چگونه منابع مورد نیاز بدن را بامواد غذایی پر انرژی تامین کنیم. بدون کالری اضافی که در غذاهای روز مره زیاد است و مواد اضافی بیش از اندازه را وارد بدن می کند. راهنمایی های کتاب جدید کامرون دیاز به مردم برای داشتن زندگی سالم کمک می کند.


پشت پا زدن به یک گذشته بدون سلامتی
دیاز گفت که هیچ وقت دنبال اضافه کردن وزن نیست و اعتراف کرده این عادت بد دوران جوانی وی بوده است و او به طور واضح به بدنش صدمه می زد.
«وقتی که جوانتر بودم و در دهه بیست عمرم، زندگی می کردم و مثل جوانان دیگر با خوردن فست فود بزرگ شدم. من لاغر و نحیف بودم.کودک لاغری که اساسا ضعیف بود ولی هیچ وقت ورزش نکردم و رژیم غذایی من شامل غذاهای پرچرب و دارای چربی اضافه بود.»

«من صورت پرجوشی داشتم چون بدنم هیچ راهی برای دفع سموم به بیرون نداشت. از زمانی که عادت های غذاییم را تغییر دادم، پوستم خیلی بهتر شده است.»

دیاز همچنین می گوید که همیشه به خودش با افتخار نگاه می کند و به زنان می گوید که به خود افتخار کنند و عاشق خود باشند .

او می گوید: «من می دانم که خانم ها گاهی اوقات دچار بی توجهی به خود می شوند و خود را با دیگران مقاسیه می کنند و این مقایسه به آنها آسیب زیادی می زند و انرژی منفی دارد.»
«من در جایی خواندم که نوشته بود مقایسه نوعی جنون شدید است که به افراد دست می دهد و این دقیقا درست است چون زمانی که شما خود را با شخص دیگری مقایسه می کنید یک استدلالی به شما می گوید که به اندازه کافی خوب نیستید.ما باید قادر باشیم که بفهمیم بدنمان چه می خواهد، یاد بگیریم طبق نیازهای ویژه بدنمان سالم تر غذا بخوریم. نگران نباشیم و خود را در مقایسه با دیگران قضاوت نکنیم.


چگونه مثل کامرون زندگی کنیم؟ 
یک فهرست موزیک 15 دقیقه ای درست کنید
دیاز می گوید: «موزیک هایی را انتخاب کنید که می خواهید با آنها برقصید.» اولین کاری که در صبح می کنید این است که به آهنگ گوش دهید و بالا و پایین بپرید و تا تمام شدن آخرین آهنگ نایستید.به مراتب به لیست آهنگ هایتان اضافه کنید تا به یک ساعت برسد.»

در مورد هر کار در زندگی نظم داشته باشید
او می گوید:«همه چیزی که من دارم از نظم به دست آورده ام.کاری که می خواهم انجام دهم، خودم را مجبور به انجام آن می کنم. در واقع زندگی را برای خودم می سازم که واقعا می خواهم آنگونه باشد.»


زندگی سالم را به یک عادت تبدیل کنید
عادت های خوب را جایگزین عادات بد کنید ولی بدانید که افراط در تغییرات جواب نمی دهد.وی می گوید: «شما نباید به خودتان فشار بیاورید که یک باره همه چیز را تغییر دهید.»« روی سبک زندگی که می خواهید آن را دنبال کنید ، می تواند در شما احساس بهتری ایجاد کند و بهتر به نظر برسید ،فکر کنید .»

به سختی کار کنید
دیاز همیشه با پشت کار قوی و به سختی کار می کند. این باعث می شود که همیشه کارهایتان را به درستی انجام دهید.این چیز درستی است که ما زنان برای آن ساخته شده ایم.



گردآوری : گروه سبک زندگی سیمرغ
www.seemorgh.com/lifestyle
منبع : ibanoo.ir



مطالب پیشنهادی :
مجله People عکس لباس عروسی جسیکا سیمپسون را منتشر کرد
مروری بر لباسهای پرنسس Diana به مناسبت 53ومین سالگرد تولدش
بهترین لباسهای Rihanna در سال 2014 به پیشنهادی مجله Elle
بهترین لباس های Taylor Swift روی فرش قرمز
آنا وینتور با چشمانی گریان در آغوش میشل اوباما برای تاسیس گالری مد و لباس!