نیکلاس، پسر و هم نام بیژن، میراث دار او در اشتیاق و آگاهی نسبت به جهانی سازی برند بیژن است.
بیژن 2015-2014
خانه مد بیژن در حال حاضر تحت مدیریت "دار محبوبی" اداره می شود. تیم هدایت کننده این مجموعه از لحاظ  حرفه ای، فنی، مالی و اجرایی در سطح بالایی قرار دارند، افرادی که موفقیت آتی این شرکت را تضمین می کنند. هر یک از اعضا برای پیشرفت مجموعه و همچنین حفظ تسلط این برند در بازار تلاش می کنند. قدرت برند این شرکت بخشی از میراث بیژن است که طی بیش از چهل سال رشد یافته است.  در حال حاضر، برند بیژن سرمایه ای است که همزمان غیر قابل ارزش گذاری و منحصر به فرد است. تیم بیژن مدام در تلاش است که در مسیر بهبود حرکت کند، آنها جلوی خود را می گیرند که به داشته های شان قناعت نکنند  و مهارت های شان را افزایش دهند، رعایت اخلاق حرفه ای و سرمایه گذاری روی ایده های جدید از دیگر زمینه های فعالیت های کادر مدیریتی بیژن به شمار می آید.    

دار محبوبی
همکار موسس،  رئیس هیئت مدیره و مدیر از سال 1976

از زمان ایده اولیه برای شروع کار شرکت در سال 1976، دار در خط مقدم ارزیابی فرصت های استراتژیک حضور داشته است. او در زمینه کاری خود قدرتمند و باثبات است،  در واقع بخش عمده ای از موفقیت های بیژن مدیون فعالیت های اوست. در سال 1981،  او ترتیبی داد که بازدید از نمایشگاه بیژن در نیویورک تنها با وقت قبلی امکان پذیر باشد. طی پنج سال بعد از این تصمیم، او کلید استراتژیک برای موفقیت بیژن را یافت. او با اجتناب از سود کوتاه مدت و مدیریت ماهرانه، برند بیژن را به طور جدی مطرح ساخت.  دار به واسطه استراتژی توسعه خود و همچنین با تفکر و پیش بینی، بیژن را به برندی موفق تبدیل کرد. 

منیژه مسا
مدیر اجرایی و مدیر تجاری- از سال 1976

منیژه در فروشگاه و نمایشگاه بیژن تلاش و اهتمام بسیاری از خود نشان داد. او طراحی بود که به طور مستقیم زیر نظر بیژن کار می کرد و با برخورداری از حمایت او فعالیت می نمود. منیژه با پیروی از معیارهای بی نظیری که بیژن برای بازاریابی داشت، توانست موفقیت های او را تکرار کند و گام به گام در مسیر برندسازی بیژن پیش رفت. اشتیاق و مهارت ها او در فروش و همچنین به خرج دادن هوش و ذکاوت و توجه به جزئیات در خرده فروشی به موفقیت های فروشگاه بیژن افزود. او با اشتیاق بالاترین استانداردهای عملیاتی را با حفظ می کند. 

رونالد دبلیو. وال
مدیر مالی از سال 1985

ران وظایف خود را در امور مالی، با توجه به استراتژی های شریک و مشاور مدیر شرکت، با جدیت انجام می دهد. او به عنوان یک مدیر مالی مدرن، همه وظایف مالی از جمله استراتژی ها، هدایت تجارت و رهبری مسئولیت ها را انجام می دهد. همکاری مداوم او و احاطه اش بر تمام امور، او را به سرمایه ای گران بها برای شرکت تبدیل کرده است.  

دانیلا پاکزاد
مدیر نوآوری، از سال 1984

دانیِلا در بسیاری از پروژه های موفق شانه به شانه پدرش، بیژن، کار می کرد. او به طور مداوم در حال نوآوری و خلاقیت برای تولید زیبایی است، تلاش های او یکی از دلایل اصلی موفقیت برند بیژن به شمار می آید. استعداد او برای هدایت چشم نواز گرافیک و بسته بندی، تجارت و طرح های زیست محیطی بیشتر از یک ادای دین به پدر است، او در حال ادامه دادن راه پدرش به بهترین نحو ممکن است. 

نیکلاس بیژن پاکزاد
مدیر بازرگانی، از سال 2008

نیکلاس، پسر و هم نام بیژن، میراث دار او در اشتیاق و آگاهی نسبت به جهانی سازی برند بیژن است. او که سال های زیادی را تحت آموزش پدر گذرنده، با تمام اصول طراحی آشناست و در حال حاضر یکی از فعال ترین نقش ها را در شرکت بر عهده دارد. نیکلاس همکاری تنگاتنگی با آقای دار محبوبی و خانم منیژه مسا دارد. 

جین براندونیسیو
مدیر اجرایی، از سال 1994

حدود هفده سال است که جین با شرکت بیژن همکاری دارد. در اغلب موارد، او با دقت بسیار زیاد نسبت به جزئیات، اجرای یکپارچه طرح ها را پیش می برد. فعالیت های گسترده و درخشان جین، منیژه را قادر می سازد که نقش خود را پررنگ تر سازد. در مجموع جین نیز در کنار سایر مدیران این شرکت، با تمام وجود برای ارتقای سطح بیژن در جهان تلاش می کند. 




تهیه و ترجمه : گروه سبک زندگی سیمرغ
www.seemorgh.com/lifestyle
اختصاصی سیمرغ



مطالب پیشنهادی :
جدیدترین عکس Rihanna برای مجله Bazaar عربی
مجله People عکس لباس عروسی جسیکا سیمپسون را منتشر کرد
تیپ های مختلف Robert Pattinson روی فرش قرمز
پوشش های مختلف ستارگان هالیوودی در مراسم Tony Awards 2014
دیور اعلام کرد: لباس لیلا حاتمی را ما طراحی کردیم + تصویر