تعدادی از لباس هایی از طراحان و برندهای مختلف در همین یک هفته در نیویورک به نمایش در آمده است را برای شما منتشر می کنیم.
همزمان با برپایی مراسم افتتاحیه فیلم آتش بس ۲ فرسنگ ها آن طرف تر، در نیویورک، هفته مد برپاست. هفته ای که برای بسیاری از طراحان لباس و خیاطان مشهور یا تازه کار، اهمیت زیادی دارد. آنان دسترنج ماه ها تلاش شبانه روزی خود را در معرض دید متخصصین،هنرمندان، ستارگان و علاقه مندان دنیای مد، قرار می دهند تا توجه و علاقه مشتریان خود را جلب کنند و ضمن به دست آوردن نام و احترام در دنیای مد، از تجارتشان هم سود ببرند. این گونه است که از میان صدها طراح و برند، میلیون ها طرح و رنگ و استایل جلوه می کند و هر طرحی، مشتری خودش را پیدا می کند.

این طور که به نظر می رسد،" لباس پوشیدن یک سلیقه شخصی است"، به قدری در میان هنرمندان ما بزرگ شده، که پوشش نامتناسب، غیر رسمی و حتی لباس های چروک و ناهماهنگ، توجیه پذیر می نماید. اما کافیست کمی به زیبایی و برازندگی بها دهید، در دنیایی که فراوانی مزیت اصلی اش شده است، به دست آوردن لباس مناسبی که با فرهنگ، مذهب و سلیقه شخصی شما جور باشد، کار چندان سختی نیست. توجه به هارمونی رنگ ها، تناسب طرح و دوخت لباس با فیزیک بدن، جنس و نوع پارچه و تناسب طرح لباس با موقعیت شغلی و اجتماعی فرد، می تواند از او ستاره ای زیبا و برازنده، یا فردی با پوشش نامناسب و ناهمگون بسازد.




به همین مناسبت، تعدادی از لباس هایی  از طراحان و برندهای مختلف در همین یک هفته در نیویورک به نمایش در آمده است را برای شما منتشر می کنیم. طرح هایی از سلایق و تفکرات مختلف برای سلیقه های مختلف. طرح هایی که به نظر می رسد می تواند پوششی برای یک بانو برازنده باحجاب به شمار رود و در ضمن از قوانین دنیای مد، سادگی و هارمونی وبرازندگی هم بهره مند باشد.

به تنوع طرح، رنگ، مدل، جنس و دوخت لباس ها دقت کنید. کمتر شباهتی می توانید میان این لباس ها پیدا کنید، لباس هایی که از ذهن باز و خلاق و یک چرحه اقتصادی صحیح بهره می گیرند و دنیا را رنگارنگ تر می کنند.

BCBG Max Azira


 

Alexandr McQueen


 

Armani Prive

 

Chanel

 

Dior



Jean Paul Gaultier 




Jil Sander



Moschino


Suno


The Row


Valentino





 

Victoria Beckham





گردآوری : گروه سبک زندگی سیمرغ
www.seemorgh.com/lifestyle
منبع : caffecinema.com



مطالب پیشنهادی :
بهترین پوشش های هنرمندان هالیوودی در هفته مد
ستارگان هالیوودی که حلقه نامزدی شان تقلبی بوده است
لباس عجیب ماریون کاتیلارد در جشنواره کن 2014
بهترین لباس ها در جشنواره کن از 2004 تا 2013
برندهایی که ستارگان هالیوودی در جشنواره کن 2014 از آنها استفاده کردند