جرج کلونی و آمل آلامودین 28 سپتامبر در ونیز ازدواج کردند.
مراسم ازدواج جرج کلونی و اَمال آلامودین در Aman Canal Grande Hotel در شهر ونیز برگزار شد.
این یکشنبه حضور جرج کلونی (George Cloony) و Amal Alamuddin در ونیز خبرساز شد. آنها یک روز بعد از مراسم خیره کننده‌شان سوار بر تاکسی آبی (به نام آمور) شدند تا با مهمان‌هایشان ملاقات کنند.


آمال یک لباس توری قلاب دوزی شده Giambattisa Valli Courture  را پوشیده بود و جرج در کت و شلوار خاکستری رنگش واقعا می‌درخشید. بعد از انجام مراسم روز شنبه در Aman Canal Grande Hotel آنها برای ملاقات با مهمان‌هایشان به هتل Cipriani رفتند.


جرج 53 و آمال 36 سال دارد و سعی کردند تا پیوند خود را به رخ همگان بکشند. آنها هر دو، انگشتر پلاتنیومی اسپورتی را بر دست چپ داشتند ولی آمال که اروپایی است برای پیروی از رسم، انگشتر نامزدی خود را در دست راستش داشت.


حلقه ازدواج آمال یک انگشتر تک نگین الماس بود.


در 15 دقیقه حرکت تاکسی آبی، جرج تمام مدت دستش را به دور کمر عروسش حلقه کرده بود و در حین دست تکان دادن برای طرفداران در گوشش زمزمه می‌کرد. اینطور که پیداست این مراسم کمی هرج و مرج هم به وجود آورد و قایقی در این بین به گذرگاه برخورد کرد.


در این مراسم افرادی همچون Range Gerber، Cindy Crawford، Emily Blunt، John Krasinski، Matt Damon و همسرش Luciana و همچنین Bono نیز حضور داشتند. US Weekly گزارش کرده شام در رستوران Granaries of the Republic سرو شد و به تمامی مهمان‌ها عکسی قاب گرفته از این زوج هدیه شد.


پدر عروس این مراسم رو با عبارت "بهتر از عالی" توصیف کرد. البته از لحاظ قانونی آنها هنوز زن و شوهر نیستند. با وجودی که پیمانشان را بسته‌اند ولی ازدواج آنها روز دوشنبه بعد از مراسم قانونی انجام می‌گیرد.


Cindy Crawford و Rande Gerber در حال دست تکان دادن هنگام رفتن به مراسم عروسی جرج کلونی و آمال آلامودین در 28 سپتامبر سال 2014.


یکی دیگر از میهمانان این مراسم آنا وینتور سردبیر مجله Vogue بود که در انتخاب لباس عروس آمل هم به او کمک کرده بود.


جرج کلونی و همسرش در مراسم پیش از ازدواج در شهر ونیز ایتالیا در 26 سپتامبر 2014.



جرج کلونی و همسرش هنگام ورود به palazzo Ca Farsetti در ونیز





تهیه و ترجمه : گروه سبک زندگی سیمرغ
www.seemorgh.com/lifestyle
اختصاصی سیمرغ



مطالب پیشنهادی :
5 مدل لباس بر روی فرش قرمز که برگرفته از مدلهای لباس عروس بوده است
مجله People عکس لباس عروسی جسیکا سیمپسون را منتشر کرد
مروری بر لباسهای پرنسس Diana به مناسبت 53ومین سالگرد تولدش
بهترین لباسهای Rihanna در سال 2014 به پیشنهادی مجله Elle
ستارگان هالیوودی که حلقه نامزدی شان تقلبی بوده است